Golfheftet 2013

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Golfheftet 2013

Post by Snowman »

Jeg fatter ikke at jeg først i år kom på å kjøpe det Golfheftet som gir halv pris på mange baner, for det er jo et kjempeprodukt!

Spilte 4 bra baner i Halmstad-området en langhelg i mai. Tar en tilsvarende helg i september, med spill på 4 baner litt nærmere grensen, østover inn i landet fra Uddevalla. Spilte Lommedalen på kunstgressgreener tidlig i vår før andre baner åpnet, og deretter Asker, Nes, Kjekstad og Drammen. Tar nok en Østfoldhelg også.

Det eneste som er litt irriterende i tilbudet, er at alle 18-hullsbanene i Vestfold, det funker kortet bare på hverdager. Hvis et par av banene hadde åpnet for det i helgespill, da hadde en langhelg den veien også funket godt.

...men alt i alt, det er da et kjempebra kort når man bruker det bevisst! Tror nok det gir meg 15-20 halvprisrunder i år. Er det flere her som holder på sånn?
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Golfheftet 2013

Post by kevin »

Hadde tenkt å anskaffe det i år, men har ikke somlet meg til det. Og det har heller ikke blitt like mye golf som normalt
TinCup
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 410
Joined: 29 Mar 2010, 17:18
Hcp: 4,3

Re: Golfheftet 2013

Post by TinCup »

Synes det er meget bra. Virker ganske mye mer innarbeidet enn fx Viasat golf card (har dog ikke dette). Er dog synd/kjedelig at ikke Vestfoldbanene bruker dette i julimånedene. Ferierer ofte i fylket om sommeren. Har vel gitt meg 6-7 rabatterte greenfees til nå i år. Heftet er jo spart inn etter 2-3 runder så det er veldig greit.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Golfheftet 2013

Post by Kaffekannen »

Synes konseptet er godt. Alle tjener på det. Spillere får rabatter og spiller flere baner. Baner får besøk som de ellers ikke hadde fått og golfkortet tjener litt peng på toppen. Synd det er så få baner i nærområdet mitt som er med.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Post Reply