Golfheftet 2014

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Owee87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 401
Joined: 13 May 2012, 15:08
Hcp: 18
Hjemmeklubb: Nøtterøy
Location: Tønsberg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Golfheftet 2014

Post by Owee87 »

Hei,

er det mange som benytter seg av dette heftet? Jeg endte med å melde meg inn i Nordhaug GK i år i og med at det ble vanskelig å velge et fullt medlemskap i en klubb basert på økonomi og usikkerhet om hvor mye jeg blir å spille i år. Eneste jeg da vet er at jeg kommer til å spille på en del ulike baner i Oslo, vestfold og østfold. Ser at det er ganske mange baner fra dette området i golfheftet. Jeg ønsker dermed å få høre noen erfaringer og få bekreftet at bruken av heftet er så enkel som informasjonen tilsier.

Som jeg forstår er eneste kriteriene at man bare kan få rabatt 1 gang pr bane som da tilsier halvpris av ordinær greenfee. Samt at noen baner/klubber ikke har dette tilbudet gjennom hele sesongen. Korrekt? :D
Callaway Apex CF 16 - 5-PW - regular - 2016
Callaway XR Hybrid - #3 - Regular - 2015
Callaway XR16 Wood - #4 - Regular - 2016
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Golfheftet 2014

Post by JanB »

Golfheftet har 2 utgaver. En som du sier (basis) og en pluss del som du betaler litt ekstra for. Der følger 50% deal på de fleste banene så mange ganger du vil. Du følger med på nettet og ser hvilke tider banene legger ut for påfølgende uke.
Jeg bruker dette i Spania og har kjøpt inn flere dusin til våre medlemmer i Costa Blanca Golf Club. Vi sponser mye av prisen for pluss medlemskapet som gjør at vi kan spille fritt i alle medlemslandene hele året.
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Golfheftet 2014

Post by kevin »

Jeg har gode erfaringer med golfhäftet i år. Dette var første gang jeg har hatt det. Har brukt det på 8 steder og har definitivt hatt glede av det.

Har "bommet" en gang på å skulle bruke kortet når det ikke var gjeldende. Det var en eller annen helligdag et sted, og da gjaldt det ikke. Husket feil.

Synes det er bra at man får en undersøkelse tilsendt på mail etterpå, hvor man svarer på hvordan opplevelsen har vært. Men har brukt det minst 2 steder hvor jeg ikke har fått noen sånn undersøkelse tilsendt. Vet ikke om det er fordi de gjorde noe feil når de skulle registrere kortet mitt, eller om man ikke ønsket feedback.

Skal helt klart kjøpe nytt for 2015. Har ikke testet "pluss-versjonen"
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: Golfheftet 2014

Post by Snowman »

Golfheftet er et veldig bra produkt, som gir meg minst 10 runder til halv pris hvert år, sånn 50/50 fordelt på svenske og norske baner. Det som styrer litt hvor vi drar i Sverige, er at det må være et par baner i området hvor heftet gjelder i helgene. Da spiller vi gjerne 3-4 baner med to overnattinger til en fin totalpris. I Norge vil jeg gi skryt til banene i Østfold, som i større grad enn andre distrikter lar heftet gjelde i helgene.
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
Post Reply