Harryprisen 2015

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Harryprisen 2015

Post by furu »

Har Ian Poulter gjort det mest harry trekket i historien? Noen stempler wedgene med navn, ordtak, initialer eller symboler. Poulter - han stempler modellnavnet til sportsbilene han eier........

Image
Instagram @christianfuru
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Harryprisen 2015

Post by mciljoy »

verdens beste golfspillere er dessverre akkurat lik alle andre som har mer penger enn forstand...

det ser aldri bra ut når man på død og liv skal "vise hvem man er" og ha sin personlige stil på alt mulig. det er nesten det samme om det er bibelvers eller bilmerker.. like deprimerende begge deler. det samme gjelder det meste innen golfmote.. slangeskinnssko, hvite bukser, humoristiske bukser, store beltespenner, oversizede klokker, flatbrimma capser på altfor voksne menn osv

det finnes noen hederlige unntak, så klart, men jeg synes at Harryprisen 2015 kan gå til golfbransjen som helhet
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: Harryprisen 2015

Post by Friedman »

Har Ian Poulter gjort det mest harry trekket i historien?
Ferrari-stamp på wedgene er ubeskrivelig harry, men har du gull-polo, bleika piggsveis og union jack-bukser synes jeg det passer rett inn :|

Image

Image
No laying up
User avatar
ShooterMacgavin
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 494
Joined: 05 Apr 2011, 12:43
Hjemmeklubb: Drammen GK
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Harryprisen 2015

Post by ShooterMacgavin »

Jante tanter


Sent from my iPhone using Tapatalk
You're in big trouble though, pal. I eat pieces of shit like you for breakfast!
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Harryprisen 2015

Post by mciljoy »

ShooterMacgavin wrote:Jante tanter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hva mente du med det?
User avatar
stianm
Legende
Legende
Posts: 534
Joined: 02 Jan 2009, 18:51
Hcp: 8,6
Hjemmeklubb: Losby
Location: Oslo

Re: Harryprisen 2015

Post by stianm »

Etter å ha lest boka til Poulter så er jeg ikke overrasket over dette trekket.

Det jeg ER overrasket over er at det ikke er noen 458 Italia stempel... Hallo?
I Baggen :

TM Tour Burner 10.5 Reg | TM R11 3W 15' Stiff | 'Cleveland halo 19' hybrid | TM Tour Preffered 4-P | Taylormade XFT 52, 56, 60 | Ping VP 109


Sitatet : "En spøk som sårer er ingen spøk" Redaktøren 16.3.2011
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: Harryprisen 2015

Post by Friedman »

mciljoy wrote:
ShooterMacgavin wrote:Jante tanter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hva mente du med det?
At han har Ferrari-stamps på wedgene sine.
No laying up
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Harryprisen 2015

Post by mciljoy »

Friedman wrote:
mciljoy wrote:
ShooterMacgavin wrote:Jante tanter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hva mente du med det?
At han har Ferrari-stamps på wedgene sine.
Hva? Er det bare jeg som ikke skjønner hva det betyr når noen bare skriver "janter tanter"??!? Er det noe trendy ungdomssjargong jeg ikke har fått med meg?
Sharky
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 198
Joined: 27 Oct 2011, 11:36
Hcp: 6,2
Hjemmeklubb: Jæren GK

Re: Harryprisen 2015

Post by Sharky »

Antagelig at dere ikke må være så opphengt i hva som er normalt og ikke (janteloven).
Er klart at Poulter er en spesiell spiller og det finnes mange "unormale" personligheter innenfor golfen. Men hvem er det som bestemmer hva som er normalt og ikke?
Golf hadde vært utrolig kjedelig å se på om vi ikke hadde hatt spillere som lager litt liv, røre og ikke minst litt diskusjoner ;)
"The more i practice, the luckier i get"
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Harryprisen 2015

Post by mciljoy »

Sharky wrote:Antagelig at dere ikke må være så opphengt i hva som er normalt og ikke (janteloven).
Er klart at Poulter er en spesiell spiller og det finnes mange "unormale" personligheter innenfor golfen. Men hvem er det som bestemmer hva som er normalt og ikke?
Golf hadde vært utrolig kjedelig å se på om vi ikke hadde hatt spillere som lager litt liv, røre og ikke minst litt diskusjoner ;)
Vel... synes folk skal få henge som opp i akkurat det de vil jeg. Unormale ting og andre. Synes du det bidrar veldig til golfens underholdningsverdi at noen skriver bibelvers eller bilmerker på køllene sine? Hvis du gjør det så er det flott. Jeg gjør det ikke. Jeg synes det er harry med folk som hele tiden skal presse sine meninger og synspunkter på meg. Meg om det. Jeg synes det er gøy når idrettsutøver sier meningen sin om ting og ikke har på seg rare bukser for å vise hvor crazy de egentlig er.

Hvis vi ikke skal diskutere hva vi liker og ikke, hva skal vi da snakke om? Verdensrankingen viser jo tydelig hvor gode alle er. Appropos meninger; min erfaring er at folk som til stadighet klager over janteloven er paranoide tullinger som alltid føler seg missforstått og tror at hele verden er ute etter å ta de ;-)
Sharky
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 198
Joined: 27 Oct 2011, 11:36
Hcp: 6,2
Hjemmeklubb: Jæren GK

Re: Harryprisen 2015

Post by Sharky »

Oi.. voldsomme uttrykk på deg her.
Det er da ingen grunn til å vri denne diskusjonen inn på personligheten til de som mener det ene eller det andre.

Diskusjoner må vi ha :) men du må huske på at du ikke lever på 1900 tallet lenger. Ungdomsgreier eller ikke, typer som Rickie Fowler og Ian Poulter er kommet for å bli en stund trur nå jeg ;)
"The more i practice, the luckier i get"
User avatar
mciljoy
Legende
Legende
Posts: 592
Joined: 19 Oct 2010, 14:27
Hcp: 5
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Harryprisen 2015

Post by mciljoy »

Sharky wrote:Oi.. voldsomme uttrykk på deg her.
Det er da ingen grunn til å vri denne diskusjonen inn på personligheten til de som mener det ene eller det andre.

Diskusjoner må vi ha :) men du må huske på at du ikke lever på 1900 tallet lenger. Ungdomsgreier eller ikke, typer som Rickie Fowler og Ian Poulter er kommet for å bli en stund trur nå jeg ;)
Synes du det var voldsomt? Ikke meningen. Skal sjekke kalenderen jevnlig fremover for minne meg på at det ikke er 1900-tallet ;-) Som 36-åring henger jeg ikke så godt med, hadde min glanstid på slutten av 1900-tallet.

For å nyansere litt går det jo an å være typete på en kul måte. Synes Rickie har klasse, han er en av mine favorittspillere, og jeg tror ikke kulhet har så mye med alder å gjøre. Det handler mer om personlighet og kanskje til og med sjarme. Og da er det til slutt vår smak som avgjør om vi liker vedkommende eller ikke - ikke sjalusi, som Janteloven antyder.
Post Reply