FJ Hyperflex

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

FJ Hyperflex

Post by kevin »

Noen som har kjøpt disse skoene, og som kan si litt om erfaringene?

Image
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 462
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: FJ Hyperflex

Post by norrbaggen »

Jag kjøpte et par når jeg var i staterna for et par uker siden. De er "fugly" men syns de ær veldig gode på i allefall mine føtter. Har ikke gått noen runde med dem enda (kun bil), men de er stabile og gode.

Har de seneste sesongene brukt M-Project og diverse varianter fra True Linkswear. Disse er minst like bra.
dirtyzecret
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 205
Joined: 26 Mar 2015, 21:06
Hcp: Hvit Kort

Re: FJ Hyperflex

Post by dirtyzecret »

Sikkert bra på varme sommerdager, håper bare spiksene holder bedre enn på DNA, der falt jo alle spiksene av hele tiden....
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: FJ Hyperflex

Post by kevin »

Visste ikke at det var et problem på DNA. Har de byttet spike type på de siste modellene?
dirtyzecret
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 205
Joined: 26 Mar 2015, 21:06
Hcp: Hvit Kort

Re: FJ Hyperflex

Post by dirtyzecret »

kevin wrote:Visste ikke at det var et problem på DNA. Har de byttet spike type på de siste modellene?
Usikker, regner jo med dem har rettet det opp.
Jeg prøvde to par dere begge hadde spikes som hele tiden falt av, ga opp etter det og kjøpte dryjoys tour.
Regner egentlig med de ikke gjør samme tabben igjen ;)
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: FJ Hyperflex

Post by sumo »

har vært og kjent litt på disse skoene på xxl. de falt ikke i min smak i det hele tatt. jeg har fått helt elsk på ecco sko. aldri opplevd bedre sko på beina noen gang.
har så vanvittig mange golfsko nå, men vurderer nesten å selge alt forutenom ecco og noen av TW skoene.
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: FJ Hyperflex

Post by eivaan »

sumo wrote:har vært og kjent litt på disse skoene på xxl. de falt ikke i min smak i det hele tatt. jeg har fått helt elsk på ecco sko. aldri opplevd bedre sko på beina noen gang.
har så vanvittig mange golfsko nå, men vurderer nesten å selge alt forutenom ecco og noen av TW skoene.
Helt enig, var ikke goe på beinet...blir ecco for alle penga. Har hatt 5 par med Biom....
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: FJ Hyperflex

Post by Gundersen »

Føttene mine elsker Ecco.
User avatar
TheBigEasy
Guru
Guru
Posts: 1313
Joined: 22 Sep 2012, 18:44
Hcp: 20ish
Hjemmeklubb: Hauger
Has thanked: 10 times
Been thanked: 28 times

Re: FJ Hyperflex

Post by TheBigEasy »

eivaan wrote:
sumo wrote:har vært og kjent litt på disse skoene på xxl. de falt ikke i min smak i det hele tatt. jeg har fått helt elsk på ecco sko. aldri opplevd bedre sko på beina noen gang.
har så vanvittig mange golfsko nå, men vurderer nesten å selge alt forutenom ecco og noen av TW skoene.
Helt enig, var ikke goe på beinet...blir ecco for alle penga. Har hatt 5 par med Biom....
5 par. Såpass. Vurderer biom hybrid 2. Har ecco evo one nå, men biom 2 er vel et hakk opp ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Play your best.
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: FJ Hyperflex

Post by eivaan »

TheBigEasy wrote:
eivaan wrote:
sumo wrote:har vært og kjent litt på disse skoene på xxl. de falt ikke i min smak i det hele tatt. jeg har fått helt elsk på ecco sko. aldri opplevd bedre sko på beina noen gang.
har så vanvittig mange golfsko nå, men vurderer nesten å selge alt forutenom ecco og noen av TW skoene.
Helt enig, var ikke goe på beinet...blir ecco for alle penga. Har hatt 5 par med Biom....
5 par. Såpass. Vurderer biom hybrid 2. Har ecco evo one nå, men biom 2 er vel et hakk opp ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, biom G2 er nok mange hakk opp i komfor på beinet. Jeg har også et par Biom Zero, de er lettere...men komforen er mye bedre i Biom G2. Hybridene er like på Biom 2, bare undersålen som er annerledes :)
Post Reply