Skypro swing trainer=pengene ut av vinduet
Posted: 02 Aug 2015, 17:48
Vil gjerne dele mine og en kamerats erfaringer med Skypro swing trainer. Jeg kjøpte en som delvis fungerte en noen ganger, men måtte restartes med jevne mellomrom og som bare registrerte noen svinger før den tok seg en pause. Etter noen gangers bruk registrerer den nå INGEN svinger og fungerer nå kun som en kloss du kan ha hengende på kølla du bruker, noe jeg aldri har savnet, ekstra plastdings hengende på kølla.
Har vært i dialog med support hos leverandør, men etter å ha bekreftet at: " ja, jeg har resatt boksen, ja jeg har ladet den på nytt, ja jeg har reinstallert appen, ja jeg har registrert enheten, ja jeg har prøvd flere tlf, nettbrett med samme resultat, ville de ikke lenger kommunisere med meg pr. Supportchat. De ba meg ringe "tollfree" 800 nummer i England som neppe er særlig tollfree med mobil. Ingen mulighet for å få løst dette via mail eller andre måter tydeligvis.
Kamerats erfaringer:
Den første enheten dukket aldri opp som enhet på listen på noen av de fire enhetene vi prøvde og det var litt jobb å få byttet denne, selvfølgelig etter samme prosedyre med : " ja, ladet, ja, resatt, ja reinstallert, osv. Etter en stund dukket erstatningen opp, og den fungerte som min første, dog akkurat like ustabilt. På første tur på rangen duffet han en ball og da gikk hele dritten fullstendig i oppløsning, delene sprutet og han sto igjen med jern-femmeren med braketten på og deler spredt utover. Han har nå bestemt seg for å ikke bruke mer tid på dette og glemme pengene, og jeg er like ved å ta samme beslutning, men helvete heller. Ganske provoserende å se at det man kan google seg fram til om dette produktet virker tllitvekkende og positivt, og linja produsenten legger seg på for å slippe å ordne opp.
Bare et innspill til dere golfere som kan spare dere for irritasjon, frustrasjon og et par tusen kroner.
Har vært i dialog med support hos leverandør, men etter å ha bekreftet at: " ja, jeg har resatt boksen, ja jeg har ladet den på nytt, ja jeg har reinstallert appen, ja jeg har registrert enheten, ja jeg har prøvd flere tlf, nettbrett med samme resultat, ville de ikke lenger kommunisere med meg pr. Supportchat. De ba meg ringe "tollfree" 800 nummer i England som neppe er særlig tollfree med mobil. Ingen mulighet for å få løst dette via mail eller andre måter tydeligvis.
Kamerats erfaringer:
Den første enheten dukket aldri opp som enhet på listen på noen av de fire enhetene vi prøvde og det var litt jobb å få byttet denne, selvfølgelig etter samme prosedyre med : " ja, ladet, ja, resatt, ja reinstallert, osv. Etter en stund dukket erstatningen opp, og den fungerte som min første, dog akkurat like ustabilt. På første tur på rangen duffet han en ball og da gikk hele dritten fullstendig i oppløsning, delene sprutet og han sto igjen med jern-femmeren med braketten på og deler spredt utover. Han har nå bestemt seg for å ikke bruke mer tid på dette og glemme pengene, og jeg er like ved å ta samme beslutning, men helvete heller. Ganske provoserende å se at det man kan google seg fram til om dette produktet virker tllitvekkende og positivt, og linja produsenten legger seg på for å slippe å ordne opp.
Bare et innspill til dere golfere som kan spare dere for irritasjon, frustrasjon og et par tusen kroner.