Titleist T-MB fullt sett

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
OFK
Rookie
Rookie
Posts: 6
Joined: 28 Jan 2016, 15:31

Titleist T-MB fullt sett

Post by OFK »

Noen som har prøvd et fullsett av dette?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Titleist T-MB fullt sett

Post by furu »

Ikke tilgjengelig i Europa. Heller ikke gjennom custom hos Titleist. Har sjekket, ville nemlig ha det selv :)

Må gå gjennom Asia. 10.000 + mva. Kan finne enkelte på ebay for 8500-9000. Da også + mva.

Var ikke det svaret du ønsket. Sikkert noen der ute som har prøvd dem.
Instagram @christianfuru
OFK
Rookie
Rookie
Posts: 6
Joined: 28 Jan 2016, 15:31

Re: Titleist T-MB fullt sett

Post by OFK »

Takk for svar! har jo fått en viss oversikt igjennom utenlandske lider, men alltid godt å høre med noen på "hjemmebane". Drar til statene til uken så da prøver jeg de.

De er høyt oppe på listen min mtp hvor tilgivende de tydeligvis er og at det er minimalt med offset. Uansett takk for tilbakemelding
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Titleist T-MB fullt sett

Post by furu »

Du må trolig slite med å teste dem i butikk. Selges kun gjennom MOTO programmet til Titleist også i USA. Selv ikke de største nettbutikkene fører settet. Vil tro at enkelte av de største på custom fitting kan ha noe tilgjengelig.

Hvis du får tak i dem må du gi en tilbakemelding her på forumet :)
Instagram @christianfuru
OFK
Rookie
Rookie
Posts: 6
Joined: 28 Jan 2016, 15:31

Re: Titleist T-MB fullt sett

Post by OFK »

Jeg var i NY i romjulen og da hadde de hele settet på NY golf center(også for testing), men hadde dessverre ikke tid til å teste de da. Så de derimot "live" fra 6-P og må si de så utrolig bra ut!

Skal gi en tilbakemelding dersom jeg får testet/kjøpt de.
OFK
Rookie
Rookie
Posts: 6
Joined: 28 Jan 2016, 15:31

Re: Titleist T-MB fullt sett

Post by OFK »

Hjemme igjen fra statene og tenkte jeg skulle oppdatere på denne saken.

Det ble et sett med T-MB jern på meg. 3jern og 5-P.

Testet de i forhold til 716 AP2 og må si at de ikke er veldig ulike. Litt mindre spinn i T-MB som ga noe mer lengde uten at det nødvendigvis var det jeg var på jakt etter. Liker lyden som igjen gir meg en følelse av god følelse i jernene. Og utseende på disse er virkelig etter min mening helt i toppklasse, men med mer enn nok hjelp til å ikke bli straffet bortsett fra virkelig dårlige svinger!

Tipper dette er køller som kan spilles i egentlig alle hcp-klasser. Etter min mening de mest spennende køllene fra Titleist i år.
Post Reply