Ny tralle på markedet - Quick Gear!!!

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Ny tralle på markedet - Quick Gear!!!

Post by furu »

Var innom XXL i dag på helt annet ærend men kikket selvsagt på golfavdelingen. De har fått inn litt nyheter, bl.a. skoene Nike Vapor og Anthem (begge i svart).

Det interessante jeg fant var en tralle fra XDC. Det er et billigmerke som jeg kun har sett på XXL. Det var umulig å unngå å se likheten med Clicgear. Trallen heter Quick Gear :!: og har åpenbart veldig veldig mange komponenter som er identiske med Clicgear. Gått til samme fabrikk i Kina kanskje? Fikk beskjed om at dekkene er de samme som hos den mer kjente tvillingen.

Og prisen? 1.300,- :D Denne er virkelig verd å se nærmere på hvis du er på utkikk etter tralle. Dersom jeg endelig finner ut at jeg skal kjøpe til våren så står denne øverst på listen min.

Kan selvsagt klare å ta et bilde neste gang jeg er innom. Tror de har merket at jeg er litt golfnerd så de begynner nok ikke å lure på hvorfor jeg tar bilder av en tralle :lol:
Instagram @christianfuru
User avatar
Solaar
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 435
Joined: 08 May 2009, 00:25
Location: Oslo

Re: Ny tralle på markedet - Quick Gear!!!

Post by Solaar »

Intreressant. Har ikke brukt tralle på 20 år, men har vært fristet de siste åra. Har imidlertid syntes at prisene har vært latterlig høye. Jeg kjenner godt til produksjonsprisene og har vært overrasket over de og alltid tenkt at her er det noen som har gjort en dårlig jobb/ønsket å tjene mye penger. Jeg mener, hvor mye koster det å utvikle em golfvogn? Jeg kan forstå prisen hvis man importerer et kjent merke, men kan fint skape et eget merke med små forskjeller til en mye lavere pris.
"Just be the ball, be the ball, be the ball."
OutlawPete
Rookie
Rookie
Posts: 30
Joined: 20 Mar 2010, 04:36
Location: Oslo

Re: Ny tralle på markedet - Quick Gear!!!

Post by OutlawPete »

Noen som vet om det er noen på østlandet, evt sverige som selger traller som passer til trallebager? Dvs, ikke sun mountain sin, hvor den store baklomma blir liggende klemt inntil tralla... :?:

Hvis noen vet det, har jeg en sun mountain tralle kjøpt i fjor høst til salgs så fort jeg får tak i den tralla jeg trenger :)
Post Reply