Bilder fra Bay Hill

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Bilder fra Bay Hill

Post by furu »

Noen nydelige hull på denne banen.

Image
Image
Image

Odyssey puttere. Er litt "hype" rundt Tour Black 2-ball blade uten insert med plumbers neck.
Image
Image
Image

Forholdsvis lite kjente Zen. Ganske dyre. Noen fine modeller.
Image
Image

Seemore har noen nye modeller i år, bl.a. en tradisjonell Anser.
Image

Rife. Og en litt merkelig Rife med kanter på. Selvsagt en treningsputter. "Treff sweetspot eller shank med putteren" :D
Image
Image

Charlie Wi har laget personlige Adidas Powerband. Dette kan alle gjøre. De følger i Footjoys fotspor.
Image

Bevis på at alignment sticks egentlig er markeringspinner for vei/brøyting :D
Image

Colin har slanket seg. Eller, nei, det har han ikke. Men det er hyggelig å se ham igjen :D Litt artig at han og Ryo Ishikawa er de to eneste Yonex-spillerne (i hvert fall så vidt jeg vet). De er ganske rake motsetninger.
Image
Image
Image

Noen som vet hvem som sponser Robert Gamez :?:
Image
Han spiller forøvrig med Adams. Slik som alle merkelige golfere gjør :D
Image

En Ram Zebra? Ikke alltid det nyeste er det beste. Fat Lady og Charl har bevist det i år.
Image

Tim Herron har tatt Ping Eye2 hysteriet vel langt. Tåpelig spør du meg.
Image
Image

Denne likte jeg. Det må være en helt genialt enkel måte å trene på. Lett å se hvor god rull man får på ballen.
Image

Dårlig bilde, men dette er en svar SC Button Back. Nydelig putter.
Image

Wedge-himmelen :D
Image

Chopra har god smak og bruker selvsagt Rocket Tour sokker. Han har gått bort fra orange/grønn/hvit som de reklamere for på hjemmesiden. Disse er svenske og fine. Liker patchen med initialer.
Image

KJ Choi bruker TM R7. Ellers er det faktisk Burner Superfast Tour som er den store snakkisen. Jeg trodde at mange kom til å gå over til R9 Superdeep men Superfast tar kanskje tronen.
Image
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Bilder fra Bay Hill

Post by furu »

Noen flere bilder fra Bay Hill.

TaylorMade har funnet et nytt marked - alignment sticks i karbon :lol: Vanskelig å se på dette bildet, men det er altså TM sticks. R9 jern er forresten ganske populært ser det ut til.
Image

Ryo Ishikawa er bare fantastisk kul 8-) Fowler er rett og slett kjedelig med sine monotone antrekk som matcher altfor mye.
Image
Image

Bettinardi beltespenner er noe av det kuleste for tiden. De kan lage etter bestilling men har også ferdiglagde mønstre. Regn med å betale opp mot $200......for bare beltespennen selvsagt.
Image

Må ta med disse T.P Mills putterne. Nydelig 8-)
Image
Image
Image

Og til slutt en nydelig Scotty Laguna i den svarte utførelsen som ikke er tilgjengelig for andre enn Tourspillere. Kommer sikkert etter hvert, SC liker jo å tjene penger :D
Image
Instagram @christianfuru
Post Reply