Bilder fra The Players

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Bilder fra The Players

Post by furu »

Image

Stenson ble tydeligvis ribbet for alt før han fikk reise. Han er ikke ukjent med å gå rundt i bare boxershorts så det gikk sikkert greit. Etter den seieren hadde han råd til nytt utstyr også :lol:
Image

Mannen som misser cuten for andre turnering på rad? Kan det skje? Ikke se bort i fra det.
ImageImage

Rocket Tour har lansert headcovere med flagg. Har foreløpig USA, Canada og Sverige.
Image

Scotty Cameron GSS - German Stainless Steel. Det suverent beste og dyreste stålet som kan brukes i puttere. Småpent.
ImageImage

Denne bagen har kevin skrevet om før. Passer fint på Bjørnefjorden.
Image

Det irriterer meg litt at det nesten alltid blir skrevet i blader at Quiros spiller med Diablo driver. Mener det til og med var nevnt i siste nummer av Norsk Golf. Han spiller med FT-5. Jeg har aldri sett ham med en Diablo i konkurranse. De gjør det selvsagt kun for å selge Diablo.
Image

Kevin Na har åpenbart problemer musklene i nakken og trenger hjelp for å holde hodet oppe. Litt kjedelig jobb. "Hva jobber du med?" "Jeg støtter hodet til Kevin Na med en golfkølle."
Image

Nok en kjedelig jobb. Ballfanger på #17 :lol:
Image

TM kjører hardt på med Ghost-serien og hvite Kia Ma
Image

Er det noen som helst tvil at Adam Scott burde sparke Butch Harmon?
Image

Ny putter fra STX. Kan endre skafttype, bl.a. til noe som ligner Backstryke.
ImageImage
ImageImage
Image

Pure lager golfgrep som skiftes uten å bruke tape. Bruker trykkluft for å løsne og sette på.
Image
Pure Grips video
Instagram @christianfuru
Post Reply