Grønne Greener`s spillblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Var på heisatur til Stord i helgen og da måtte jeg innom banen på veien TIL Stord.
9 hulls bane med vintergreener. Dette gjorde den fra før av korte banen enda kortere.
Spilte første 9 med greenkeeperen og siste 9 alene.
Null oppvarming.
Første runden gikk jeg på par med to birdies. 1 tilleggsslag etter å ha havnet i en bekk foran greenen på hull 3 (par 5).
Andre runden ble litt dårligere.
Åpnet med dobbelbogey og endte til slutt 2 over par. Kun 1 birdie på siste ni.
Med en slik score burde spillet være bra men jeg er ikke fornøyd.
Drivene var for korte. Fikk ikke til draw når jeg ønsket det med driver.
Jernkøllene hadde en tendens til å gi meg et par meter fade. Skjønte jo dette selv og spilte med fade.
Wedger og pitching/chipping var bra.
Putting.. det var vintergreener... Hull i bakken uten at marken rundt var hverken klippet eller jevnet.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Forresten: Greenfee var 150,- :D
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Langfredag 2011.
18 hull på Bjørnefjorden.
Kjempefint golfvær :D
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

30/4 2011
Endelig har Fana åpnet. :)
Vintergreen på hull 5 og en del dårlige fairwayer. Matteutslag på de fleste teestedene. Men banen er åpen! Hurra :!:
Åpningsturnering i dag.
Etter å ha trent på meg en fade/slice og nesten ikke tatt i golfkøllene siste uken var målet mitt å gå under 90 slag.
Jeg gikk på 79 :D

Hull 1 par 4
Godt utslag med rescue litt til venstre i fw. Innspillet 2 m fra hullet. Birdieputten ble 5 cm for kort. Par

Hull 2 par 5
Driven var ikke helt god men ligger nesten greit til i vannhinder på venstresiden. Slag 2 havner på vei på venstresiden. Innspillet er godt 3 m fra hullet. Birdieputten blir kort igjen. Par

Hull 3 par 4
God drive midt i banen. 97 m til flagget. Graver grøft.. Pitchen blir litt for kort. Helt greit med to putter og bogey.

Hull 4 par 3
Godt utslag. 3 m kort av hullet. Vanskelig hullplassering men senker returen. Par. De andre i flighten brukte alle sammen tre putter hver her. :lol:

Hull 5 par 4
Utslaget litt til venstre og triller ned i bunker. Pinhigh. Trenger to putter på vintergreenen. Par.

Hull 6 par 4
Greit utslag ned på flaten. Innspillet blir akkurat for kort og baller triller av greenen. Chip og to putter. Bogey.

Hull 7 par 3
Slår ut med 5i. Litt tynt treff men ligger på greenen. Par.

Hull 8 par 3
Igjen et litt dårlig utslag som blir liggende på greenen. Flaks! 3 putter og bogey. Uflaks. :lol:

Hull 9 par 4. Brukbart utslag med 3w. 4 m for birdie. Par

Hull 10 par 4.
Godt utslag med 3w. Litt kort på innspillet men senker putten :o BIRDIE :!:

Hull 11 par 5. Driven havner i bunker. Innspillet blir for kort. Bogey

Hull 12 par 4
God drive over GUR-området. 3 putter. Bogey

Hull 13 par 3
Godt utslag. 3 m kort. par

Hull 14 par 4.
Tar frem driveren og går for greenen. Dårlig treff men finner ballen på veien på høyde med greenen. 3W hadde vært nok her. Par

Hull 15 par 3
Bommer greenen til venstre. Alt for lang chip. Bogey.

Hull 16 par 4
Utslaget med 3w ligger midt i fw. Innspillet med 5i kommer aldri frem men havner i røff til høyre. Pitch og 2 putter. Bogey

Hull 17 par 5
Slipper driven litt langt ut til høyre men er på fw. Annonserer at jeg skal legge ballen på rød tee til hull 18 og legger ballen midt mellom de røde klossene. :D
Innspillet er en halv meter OB. Ny ball og to putter gir Dobbelbogey.

Hull 18 par 4
Bra drive som stopper i toppen på fw-treet. 120 m til flagget. Døffer litt på innspillet og blir kort av greenen. God pitch. Bommer metersputten for par. Bogey

Godt fornøyd med årets ordentlige sesongstart. Ble nr 5 i min klasse. Fade/slice slagene var borte :D og ballen oppførte seg stort sett slik som den burde gjøre.
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by sumo »

bra runde, GG 8-)
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Brukbar runde GG. Du har jo ikke akkurat toppet formen så dette var positivt.

Kaller de det "vintergreen" på #5? Har de laget en provisorisk green på fairway?

Det viste seg at jeg faktisk hadde tid til å være med på denne turneringen men det var allerede venteliste da jeg fikk avklart det. Var 8 stykker på ventelisten. Litt småirriterende når jeg nå ser på resultatene og 17!!! spillere trakk seg.
Instagram @christianfuru
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Takk for kommentarer !

Ja, hull 5 ble litt sånn "lekehull" med rødt utslag og provisorisk green i forkant av greenen. Den er veldig nære bunkeren... :lol:

Fra Scangolf:
Putter 2,056 (37)
Puts pr. GIR 2,091
GIR 11 (61,1%)
GIR+1 17 (94,4%)
Fairwaytreff 8 av 13 (61,5%)
Scramble/greenbom 0 av 7
Scramble/fw.bom 4 av 5
Sandy 1 av 2 (50%)
Chipsave 0 av 4 (0%)
Tilleggslag 2
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

1. mai 2011
Ny 79 runde i dag :D
Begynte svakt. Bogey + kvadruppel.
Deretter gikk det ganske greit.
Gikk backnine på par, hvilket er en klar forbedring fra i går. :)
Syns jeg har vært litt heldig disse to dagene. Ballen har liksom hoppet min vei.
Det som jeg er mest misfornøyd med er at jeg døffer eller treffer for tykt med wedger og 9i.
Har en mistanke om at dette kan henge sammen med at jeg har spilt med ballplassering og lagt ballen litt for fint oppå en tue el.l. ;)
Puttingen var også bedre i dag. Kun en 3-put :!: :!:

Stats fra Scangolf:
Putter 1,778 (32)
Puts pr. GIR 1,889
GIR 9 (50%)
GIR+1 16 (88,9%)
Fairwaytreff 12 av 13 (92,3%)
Scramble/greenbom 3 av 9
Scramble/fw.bom 0 av 1
Sandy -
Chipsave 4 av 8 (50%)
Tilleggslag 2
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

3. MAI 2011
Første spilledag med herregruppen. Spilte om formiddagen.
4 :!: ganger OB !!! 2 i vannhinder og traff 4 :!: bunkere. 2 x 3 putter
Innimellom alt dette var det faktisk også noen gode slag. Endte på 87 slag til slutt.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

4. mai 2011
Treningsrunde. Spilte frontnine.
Lyspunkt : Utslag hull 2, 4, 5 og 6. Chip og 1 put på hull 7. Langputter på hull 3, 8 og 9.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

4. mai
Godt utslag også på hull 3. Kanondrive langt over veien.
Traff alle fairwayer bortsett fra hull 9.
Par 3 hull. Traff alle greener bortsett fra hull 7.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

7. mai 2011.
Fana RØD tee
Spilte med en hyggelig kvinne i dag og siden det kun var oss to i flighten, valgte jeg å spille fra rød tee. :D
Hull 1
Flagget sto helt bak. Derfor valgte jeg å ha et normalt innspill. Slo ut med 8i. Hvis flagget hadde stått kort ville jeg gått for greenen. 8-)
Hull 2
God drive og innspill med 8i.
Hull 3
Her hadde jeg veldig lyst til å gå for greenen. Men en firerflight foran oss gjorde at jeg slo et rolig 6i. :evil:
Hull 4 og 5 er samme tee som gul
Hull 6
Gikk for greenen med rescue. Litt for dårlig slag og 10 m kort av den provisoriske greenen. Dagens første birdie. :D
Hull 7
Vanskelig køllevalg fordi høydeforskjellen mellom tee og green er så stor. Valgte riktig kølle men trillet av greenen på høyresiden.
Hull 8
Samme som gul tee
Hull 9
Tok frem driveren og gikk for greenen. Stort og pent nedslagsmerke på greenen. Fikk kun 1 m rull og hadde litt for lang eagleputt. Ble tre putter... :oops:
Hull 10
Ville være sikker på å komme over bekken og slo ut med 3w. Havnet i røffen til høyre på høyde med bunkeren i bakken. Ble til slutt en bogey.
Hull 11
God drive og innspill med SW. På et par 5 hull. :D 2 putter ga ny birdie.
Hull 12
Gikk for greenen. Var veldig i tvil om jeg skulle ta driver eller 3w. Litt medvind. Valgte driver og gikk i røffen over greenen. :( Ny bogey
Hull 13
Samme som gul tee
Hull 14
Syns dette hullet var vanskeligere fra rød tee. Kun 180 m men MÅ treffe greenen for ikke å havne i røffen. Trodde hullet var 130 m og valgte kølle deretter. :lol: Ble en enkel par
Hull 15
Nok et hull som var vanskeligere. Dette fordi lengden var 75m. Det tilsier 3/4 slag og disse avstandene er vanskelige. Traff bunker. Skikkelig plugget! Kom greit ut men hadde 2 m put til hullet og da ble det selvfølgelig bom. :|
Hull 16
Enkelt hull fra rød tee. ;)
Hull 17
God drive. Ca 50 m til hullet. Chip og putt ble birdie :D
Hull 18
Fryktelig fristende å drive for greenen. Men så var det den firerflighten foran da... Valgte rescue. Birdieput i hullkant og ut.

Fra Scangolf:

Putter 1,778 (32)
Puts pr. GIR 2
GIR 11 (61,1%)
GIR+1 18 (100%)
Fairwaytreff 7 av 13 (53,8%)
Scramble/greenbom 4 av 7
Scramble/fw.bom 4 av 6
Sandy 0 av 1 (0%)
Chipsave 6 av 9 (66,7%)
Tilleggslag 0

Ser ut til at jeg har blitt flinkere til å putte ! :D :o
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Forresten: 70 slag
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

8. mai 2011
Fana. Foursome turnering.
Vi startet på hull 16.

Hull 16 par 4 Dobbel
Slo ut med driver. Den planlagte faden på utslaget ble helt perfekt.
... på andreballen. :evil:
Fant 1. ballen og slo den opp i skogen. Ny ball
Lander på greenen på høyde med flagget men noen meter skjevt. 2 putter.

Hull 17 par 5 Par
Det blåste ganske mye på Fana i dag og her hadde vi medvind. Tok likevel driveren og måtte holde litt igjen for ikke å gå i bekken. Havnet i sidevannshinder. Fant ballen og kom greit ut. På greenen i 3 og to putter.

Hull 18 par 4 Trippel? Firpel?
Ball 1 :lol: langt ut til venstre.
Ball 2 starter rett frem men så tar vinden tak og jeg havner i vannhinder på venstresiden. Dropp. Døff. På greenen i 6. Plukker opp.

Hull 1 par 4 Dobbel
Utslaget i røffen til høyre. Slår provisorisk samme sted og finner begge ballene. :) Neste slag i røffen. Kort av green. Chip og 1 put

Hull 2 par 5 Birdie
Endelig litt bra spill.
Drive frem til 200 m merket. Midt i banen! Transportslaget ble litt for langt. Innspillet lander 20 cm foran hullet. Ca 1m putt for birdie. :D

Hull 3 par 4 Par
Kanondrive. Mindre enn 70 m igjen. Godt innspill men et par meter forbi hullet. Putten stopper på hullkanten.

Hull 4 par 3 Bogie
Godt med motvind og slår ut med 7i. Trekker den litt for langt til venstre og ligger dårlig til i røffen. Kun 1 meter til greenen så innspillet går greit. Triller et par m forbi hullet. 2 putter.

Hull 5 par 4 m/vintergreen Stryk
Utslaget er forsåvidt ok men motvinden forsterker spinnen i ballen og jeg bommer greenen og triller ned i bunker. Kommer såvidt ut. Døffer og på "greenen" i 4. Makkeren får par så jeg plukker opp.

Hull 6 par 4 m/vintergreen par
Godt slag som blir tatt av kraftig vind. Ligger greit men er kort av fairway.
Innspillet er godt og havner rett utenfor greenen. Chippen er på vei ned i koppen men 10 cm før hullet spretter den til side.

Hull 7 par 3 par
Sikter på venstre greenkant og regner med at vinden kaster ballen inn og mot hullet. Ballen går snorrett. Chip og 1 putt.

Hull 8 par 3 par
Litt lang birdie putt som gir en enkel tap-in par

Hull 9 par 4 par
Pga motvinden velger jeg driver fra tee. Litt for mye høyre og jeg ligger i røffen. 95 m igjen. 52graderen går 100m og pw går 120. Motvind. Jeg velger pw fordi jeg må passe på at ballen ikke går opp i grenene på et tre. Er på greenen på riktig platå men litt kort. grei to-putt.

Hull 10 par 4 par
Dårlig utslag med rescue. I røff akkurat kort av fw-bunker. Innspillet blir litt for langt men en god chip gir tap-in par.

Hull 11 par 5 Birdie
God drive i motvinden. 160 m igjen. Godt slag med rescue like over greenen. Chip og putt = birdie. :D

Hull 12 par 4 bogie
Ikke helt klaff med driven. Må slå inn fra droppesonen. Blir litt lang og havner i røff. Grei pitch men to putter fra 2 meter.

Hull 13 Par 3 Bogie
Trekker utslaget litt til venstre og er på feil side av veien. Pitchen fra røffen er perfekt. Den lander der jeg ønsker men triller dessverre noen meter forbi hullet. 2 putter.

Hull 14 par 4 Birdie
Kraftig motvind. Det går faktisk hvitt ute påvannet når vi kommer til tee. :shock:
Skyhigh drive. Men retningen er god :D Ligger midt i fairway og innspillet ligger seg max en halv m fra hullet.

Hull 15 par 3 par
Dagens siste hull. 2 putter gir par

Starten var grusom.
Alt for få fw-treff
3 birdies er bra :D
Puttet godt :D
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Godt å se at du kommer deg ut på banen av og til :D
Instagram @christianfuru
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

:lol: :lol:
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Torsdag 12.mai 2011
Det ble 18 hull på Fana i dag.
Spilte god golf men rotet litt på siste ni. :)
Misset litt flere greener enn normalt i dag men chippene var gode. ;)

Par på de 7 første hullene før en tre-putt ga meg bogey på hull 8. :evil:
Den fikset jeg greit ved å kjøre en birdie på hull 9. :D
Driven på 11 var litt for mye venstre og jeg måtte droppe, legge meg opp og innspillet ble akkurat litt for langt. Chip og 2 putter ga dermed en dobbel. :mrgreen:
3- putt på hull 13 var veldig unødvendig og jeg rotet skikkelig på hull 15 der det ble en ny dobbel. :cry:
Par på de tre siste hullene ga en totalscore på 75 slag. :D
Det er jeg veldig godt fornøyd med.
Fra Scangolf:

Putter 1,611 (29)
Puts pr. GIR 2,25
GIR 8 (44,4%)
GIR+1 16 (88,9%)
Fairwaytreff 7 av 13 (53,8%)
Scramble/greenbom 8 av 10
Scramble/fw.bom 5 av 6
Sandy 1 av 1 (100%)
Chipsave -
Tilleggslag 1
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Søndag 15. mai 2011. Fana - gul tee.

Hull 1 par 4 251m Bogey
Bra med motvind og slår et greit 5i til høyre i fw.
Flagget står kort så vannet er helt ute av spill. Bommer innspillet litt og triller over hele greenen. Ligger på høyde med hullet.
Chipen ruller aalt for langt. 2 putter er greit fra denne avstanden.

Hull 2 par 5 445m Dobbel
God drive midt i banen.
Schank ut i vannhinder.
Tar frem rescue og går for greenen. Det går som det må gå og jeg havner i bekken. Chiper en meter forbi hullet og 2 putter :evil:

Hull 3 par 4 359m Bogey
God drive som er et godt stykke over veien. Treffer for tjukt med wedgen og blir kort av greenen. Chiper innenfor en meter men bruker to putter. Igjen :!:

Hull 4 par 3 128m par
Medvind og slår en forsiktig pw. Treffer greenen men er noen meter for lang. Tap in par

Hull 5 par 4 225m par
Går for greenen med 3 wood. Må slå en fade og får det til. Ballen ligger likevel på venstre side av greenen. Hullet er plassert veldig nære bakken og jeg er litt for forsiktig. 2 putter gir en tap in par.

Hull 6 par 4 240m Bogey
Flott utslag midt i fw. Slår en god wedge men blir for kort likevel og havner i bunker. Bunkerslaget blir halvannen meter for kort. To putter.

Hull 7 par 3 152m 4 Bogey
Godt utslag med 6i. Midt på greenen. Hullet i bakkant. Bra 1.putt men toputter fra en halv meter. :twisted:

Hull 8 par 3 110m par
Treffer greenen litt for mye til venstre. Tap in par.

Hull 9 par 4 302m par
Litt dårlig utslag men ligger ved 100m merket. Godt innspill. 2 meter kort av hullet. Tap in par.

Hull 10 par 4 321m Bogey
Greit utslag, men igjen litt dårlig treff med 3w. Mye motvind og velger 8i fra 120m. Godt treff men det blir et sånt slag som bare stiger og stiger i motvinden. Blir derfor 5m kort av greenen. Skal slå en chip som stopper. den stopper ikke! Senker nesten putten fra 5 m.

Hull 11 par 5 384m Eagle
Bra drive men den er litt for langt til venstre. Ligger greit i semirøffen. 160 m til flagget. Velger 5i og legger meg greit på greenen.
Senker putten ! fra 3-4 m. :D

Hull 12 par 4 320m par
God drive til høyre for å unngå GUR-området. Det er motvind. Treffer greenen 3 m kort av hullet. Enkel par.

Hull 13 par 3 121m par
Treffer greenen på venstresiden på høyde med flagget. 2 putter er helt i orden herfra.

Hull 14 par 4 241m par
Medvind. Velger 3w. Vil slå en liten draw. Drawen uteblir og jeg treffer noen furutrær. Slår en provisorisk som ligger i greenkanten. 1. ballen ligger til høyre for greenen. Bra chip men en vanskelig birdieputt vil ikke i hullet. Tap in par.

Hull 15 par 3 120m par
Flagget står langt bak og jeg blir litt for kort. Birdieputten stryker hullkanten. Tap in par

Hull 16 par 4 343m Dobbel
Slår ut med driver og vil fade tilbake i banen. Drittslag som blir slice i stedet for fade. OB. Ny ball. Perfekt slag!
Treffer greenen men har ca 5 m til hullet. To putter.

Hull 17 par 5 444m par
Greit utslag i motvinden. Har 200 m igjen. Følger banen på høyresiden og ligger 10-15m til høyre for greenen. God pitch. En m for kort. Ballen triller forbi hullet og putten blir derfor 3m. Tap in par.

Hull 18 par 4 338m Trippel
Står litt langt fra ballen og ekstra bredbent for å dælje skikkelig til ballen. Det år som det må gå. Dårlig treff. OK resultat likevel. Har 125m igjen men ligger langt til høyre. Derfor blindt innspill. Slår alt for langt til høyre og finner aldri ballen. Prov. ballen er like utenfor greenen. Dårlig chip og trenger derfor to putter for å hulle ut.

OK runde. Litt for dårlig start og var ganske tom på slutten.
Deilig med en eagle på hull 11 :D
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Kaffekannen »

Grattis med ørn.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

20.mai 2011.
Kjapp formiddagsrunde før jobb i dag. Backnine på Fana. Oppholdsvær men mye vind. F.eks kom jeg ikke frem til greenen på hull 15 med rolig 7i :!:
Brukbart spill men puttingen er elendig. :?
På de fem første hullene hadde jeg til sammen 8 meter med putting... etter 5 hull var jeg 3 over par. Hvis jeg hadde senket de 8 meterne ville jeg vært 2 under par. 11 putter på totalt 8 meter er flaut :oops:
Endte til slutt 5 over par på ni hull.
Driveren gikk greit uten de helt gode treffene. :)
Jernene gikk stort sett slik de skulle. :)
Wedgene var brukbare. :)
Chipping var bra. :D
5/7 fairway treff :D
3/9 GIR :?
0/1 Sandsave (bommet halvmetersputt for par) :oops:
Putter 18
Chipper 5
Chip+put 23
Post Reply