Grønne Greener`s spillblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Det ble en runde på Fana i dag i hyggelig selskap.
Runden startet bra men etterhvert som konsentrasjonen forsvant så ble det litt for mange bogey`s.
Spilte fra hvit tee og gikk på 79 slag. Noe som ga meg 38 poeng.
Satte mange lange putter på frontnine. Reddet par noen ganger på god putting. :D
Min score i dag:
3-6-4-4-4-4-3-3-5(birdie på andreballen her)
5-6-5-3-5(kjempehook i vannet)-3-5-6-5
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Det var Herredag på Fana i dag, onsdag. Fra hvit tee.
Jeg ødela de mest optimistiske håpene om en god score allerede på hull 2 der jeg gikk av med 8.
Som den stayer jeg er sto jeg på videre og fikk bogey på hull 3 og 4.
På hull 5 bommet jeg en 15 cm lang putt for birdie. :twisted:
Men nå begynte jeg å komme i gang og med en ball i vannet og dobbelbogey på 18 så gikk jeg på 78 slag og 39 poeng. :D
Endelig en bra tellende runde.
Nytt hcp bør være 8,1. :D
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

I dag var det regionstour (golftour Hordaland) på Fana og jeg er fornøyd med egen innsats.
Har få gode utslag med driver men holder ballen i spill. Nærspillet fra utenfor greenen sitter virkelig bra i dag og jeg ender på 75 slag! :D
Dette gir en 3. plass etter første dag. :!: Dessverre er det slik at jeg har bursdag i morgen (eller fra midnatt av) og jeg har helt seriøse planer om en fuktig tur på byen i kveld. Det betyr nok at jeg kommer til å falle mange plasser nedover listen i morgen. Hvis jeg rekker starten, da... :oops:

Hull 1 par
Godt utslag og innspill. Førsteputten fra 2,5 meter ble dessverre 10 cm for kort.

Hull 2 Bogey
Fikk driven i banen og slag to greit fremover til ca 90 m men skanket nesten innspillet og måtte cippe inn på greenen der hullet sto i nedoverbakke. Ville absolutt ikke gå for kort for det ville øke sjansen for tre putter. Derfor helt greit med to putter selv om det nesten holdt med en putt.

Hull 3 Trippelbogey
Hvit tee var flyttet ned til gressutslaget og vi slapp å slå fra matte. Det hjalp lite for jeg gikk i skogen rett over vannet. Skulle bare slå meg inn på fw men halvskank igjen og jeg var fremdeles i dyp trøbbel. Fin chip ut på fw. 85 m til hullet nå. Er litt nervøs for skank nå og stiller meg bevisst litt langt fra ballen. Dette resulterer i et tynt/toppet innspill og langt over greenen. Nytt toppet slag, denne gang fra røffen. En god chip og kun en liten meter til hullet gir til slutt 7 på dette hullet. Begynner å lure på om dette skal bli en "bogey-dag".

Hull 4 par
Treffer litt for mye av teestedet før ballen og blir litt kort. Ligger ganske bra i tykk røff. Veldig godt slag fra røffen som nesten går i hullet. Tap in par.

Hull 5 par
Vi tok i bruk nytt teested i dag :) Litt lenger bak.
Slo driver i motvind. Traff med faden men ble litt for kort. Nok en god chip og birdiemulighet fra 1 meter. Bommer.. :(

Hull 6 par
Ligger i fw og innspillet er akkurat for kort. Retningen er spot on. Chipper nesten i hullet og tap in par.

Hull 7 Bogey
Utslaget med hybriden går litt til høyre og jeg har et veldig vanskelig innspill. Ingen green å jobbe med og ballen ligger i skrå nedoverbakke. Supert slag og kun en meter til hullet. To putter.. :cry:

Hull 8 par
Bra utslag noen meter til venstre. Bra putt fra 4 meter og tap in par.

Hull 9 par
Dårlig utslag med 3 wood i motvind. Ligger på fw og har 145 m til hullet. Velger 6i og lander på øverste nivå rett mot flagget. Dessverre stopper ballen med en gang og jeg har 3 meter til hullet. To putter og par.

Hull 10 Bogey
Utslaget er kort men midt i fw. Har 170 m igjen. Velger 4i. Liten "cut" i slaget og jeg ligger på høyresiden av greenen. Tror chipen er bra men når den passerer hullet bare ruller og ruller den. To putter herfra er helt greit.

Hull 11 Birdie
God drive. 180 m igjen. Velger sikkerhet og tar rescue. Vet jeg ikke kommer frem men kommer jo ganske nær greenen. Bra pitch og jeg senker putten fra ca to meter. :P

Hull 12 par
Kort drive men i fw. Innspillet lander halvannen meter fra hullet. Misbruker birdiemuligheten.

Hull 13 par
Merkelig utslag. Treffer ballen godt. Ser at utgangen er bra og plukker opp peggen. Når jeg ser opp igjen lander ballen kort av den opphøyde greenen! Jeg skjønner ingenting. Er ballen ødelagt?? En god pitch og kun 0,5 m putt blir heldigvis en enkel par. Gjemmer ballen dypt nede i bagen.

Hull 14 par
God drive midt i fw. Hullet er imidlertid plassert til høyre på greenen og jeg ligger litt for nærme en høy furu (et tre). Ligger dessuten også i et gammelt divot-sår. Prøver likevel å slå over men skanker! ligger heldigvis helt greit og chipen er god. Senker putten fra ca 1 meter.

Hull 15 Bogey
Slår et godt slag med 9i men dette er feil kølle i motvinden og jeg ligger kort. Helt i kanten av fringen. En god chip men jeg bommer putten fra en halv meter! Irriterende! :evil:

Hull 16 par
Slår ut med 3i for å få lav ballbane i motvinden. Bra slag og 165 m igjen. Velger 4i og blir kort! og litt høyre. Chipen går nesten i hullet og tap in par. :D

Hull 17 Birdie
En god drive helt frem til bekken. Velger å gå for greenen med rescue. Merker i oppstillingen at dette er litt feil og at jeg vil gå litt høyre. Slår likevel fordi det er minst risiko på høyresiden. Klokt valg for jeg blir litt kort av greenen. En veldig god chip igjen og tap in birdie fra 20 cm.

Hull 18 par
Vi har litt medvind men det er ikke snakk om å gå rett frem. Velger å spille sikkert langs høyresiden. Ligger midt i fw. Velger rescue fra 160- 170 meter. Treffer ok og ballen ligger fint på greenen. Putten er på ca 5 meter og er bare en millimeter fra å dette nedi hullet. Enkel enhåndsputt for par. :D
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Glemte å si at jeg gikk en del ned i hcp i dag. Nytt Hcp er nå: 7,1 :)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Helt grei runde GG. Synd at du ikke tenker mer på sjansene våre i Golfliga der det tross alt er fullt hcp :lol:

Gikk tur på banen i går kl.22. Hvis de ikke flyttet flaggene i morges så var det en god del greie plasseringer. Får se om de er like snille i morgen.
Instagram @christianfuru
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Skal spille mange tellende runder i dagene fremover, Furu. Må jo opp igjen noen desimaler sånn at jeg beholder antall slag. :lol:

Flaggene var ikke slik de var i går ettermiddag, ihvertfall. Jeg spilte 12 hull. Vi har fått kart over hullplasseringene (egentlig var det bilder av greenene) i morgen. Det var litt stilig med bilder/foto av greenene og hullplasseringene tegnet inn. Det blir ingen enkle hullplasseringer i morgen, nei. ;)
Matshino
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 283
Joined: 10 Oct 2009, 00:22
Hcp: Ikke nok
Hjemmeklubb: Haga Golfklubb
Location: Oslo
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Matshino »

Grønne greener wrote:Vi har fått kart over hullplasseringene (egentlig var det bilder av greenene) i morgen. Det var litt stilig med bilder/foto av greenene og hullplasseringene tegnet inn. Det blir ingen enkle hullplasseringer i morgen, nei. ;)
Dere har det greit, vi får bare ark med anntall skritt fra en T som er tegnet forran green til flagget...
Titleist 917D2 9,5*
Titleist Tsi2 15*
4-6 TM P790
7-9 TM P770
46 SM8 + 50 & 56 SM7
SC Newport 2.5
Titleist Players4
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Andre dag av Golftour Hordaland i dag. Spilte bedre enn jeg kunne håpe på i går og hadde ingen som helst tro på at jeg kunne gjenta den bedriften. Spesielt ikke siden jeg var ute på byn og feiret bursdag i går kveld/natt. Ble litt lite søvn...
Men det gikk bedre enn forventet selv om jeg var trøtt og sliten i både kropp og hode på siste ni.

Hull 1 par
Sikter utslaget på høyre side og får til dette. Med renter.. :) Går ut i semirøffen men ligger forsåvidt greit. Innspillet går dessverre over greenen. En god chip sikrer par.

Hull 2 par
Holder driven til venstre og er i spill. Slår meg frem til 115 m. God pw inn på green. Pinhigh men tre meter til høyre. Flagget var plassert helt til venstre og jeg måtte ta litt sikring. Legger putten inntil hullet og tap in par.

Hull 3 par
God drive i venstre fw. Innspillet ser veldig bra ut men går tre meter kort. Putten blir alt for hard og går to meter forbi. Senker returen. :)

Hull 4 par
Motvind og jeg velger 8i. Godt slag 3-4 m forbi hullet. Tap in par.

Hull 5 Bogey
I går gikk jeg for greenen og ble kort. Mer motvind i dag så jeg slo ut med 7i for å legge meg opp. Midt i fw. 100 m inn. Innspillet er ganske bra men et par meter til venstre og spretter av greenen. Har ca 3 meter til hullet. Chippen er ok men en meter kort. Bommer parputten :cry:

Hull 6 Dobbelbogey
Her er det jo matteutslag men for å unngå matten var teeklossene trukket bak matten i stedet for å fjerne hele matten. Vi har dermed kun ca en meter tee å slå fra. Jeg treffer tynt med 7i og ballen treffer mattekanten, går i en fin bue opp i luften og lander bak meg! Ballen ligger på teestedet men er vanskelig å få gjort noe med. Jeg velger derfor å slå ny ball. Får par på denne ballen ettter chip og en god putt fra halvannen meter.

Hull 7 Bogey
Trekker utslaget litt til venstre og blir liggende i vannhinder. Ballen ligger i noe gressavfall fra greenklipperen. Har en busk og litt fjell/stein i flaggretningen. Jeg velger derfor å spille ballen ut på banen og ikke mot greenen. Chipper ballen 30 cm fra hullet.

Hull 8 Birdie
Godt utslag og super putt fra 3 meter. :D

Hull 9 Bogey
Godt utslag midt i banen. pw avstand men det kommer litt motvind i kast. Ender opp med 9i i hendene men når jeg skal slå er det null vind. Prøver derfor å roe ned slaget og trekker ballen til venstre. Lander på greenen men spinner av (backspin). Grei chip men bommer parputten fra ca en meter. :?

Hull 10 par
God drive og ok innspill som blir litt for kort. Chip og 1 putt gir par.

Hull 11 par
God drive. Slår videre med rescue fra 190 meter. Går nesten i bunker men er heldigvis for kort. Triller litt nedover i bakken og stopper i et hull. :(
En veldig god pitch fra dårlig leie og jeg har birdieputt fra ca 2 meter. Det blir par.

Hull 12 par
En god drive som dessverre havner i bunkeren( den ved 100 meteren). slår 8i inn på greenen. En vanskelig putt bratt oppoverbakke som nekter å brekke av når den skal. Legger seg derfor ved siden av hullet og tap in par.

Hull 13 par
Greit utslag som legger seg på greenen. Litt kort, bare. Putten blir også kort. Over en meter for kort. Men andreputten går midt i koppen. :)

Hull 14 Bogey
På teestedet er det kø og vi må vente lenge. Hvit tee er av en eller annen grunn flyttet frem til gul tee. Fra fin gresstee til matteutslag :!: :?:
Jeg har bestemt meg for å prøve å nå greenen på ett slag. treffer ballen godt og det er egentlig en bra drive men dessverre så hooker den litt veldig mye;) på slutten. Går i droppesonen og slår en god pw. Dessverre akkurat kort av greenen og flagget står bak... Putter fra fringen og legger ballen en halv meter kort av hullet. Lett bogey.

Hull 15. Bogey
Velger 8i pga motvinden. Havner midt på greenen. Flagget er bak. Trenger tre putter! :evil:

Hull 16 Bogey
Litt motvind og trøtt i både hode og kropp gjør at jeg velger 3w fra tee. Havner i røffen i skråbakken til venstre og må spille meg ut på fw. Slår et veldig bra 9i. Dessverre for kort. Flagget er plassert helt i bakkant. Slår en god putt som nekter å brekke av på slutten slik den skal. Tap in bogey.
Nå får det være nok bogey-golf!

Hull 17 Birdie
En god drive. Litt over 200 meter igjen. Velger å legge meg opp. Flagget står nede til venstre og jeg vil helst legge meg opp på høyresiden. Velger likevel venstresiden fordi det er kortere og dermed et mye sikrere slag. Det gjør imidlertid innspillet vanskelig. Har 70 m til hullet. Slår en veldig god sw som lander akkurat kort av greenen, spretter op mot hullet og spinner litt tilbake igjen. Tap in birdie fra ca 40 cm.

Hull 18 Trippelbogey
En god drive langs høyresiden. 160 m igjen. Har bestemt meg for 6i men står plutselig med 5i i hånden. Slår med denne køllen. Slår veldig tjukt med denne køllen.. Har fremdeles 125 m igjen. Finner frem 9i. treffer bra men er sliten og får ikke med hoftene. Blir derfor stående igjen og drar ballen med meg til venstre. Regner med å finne ballen i bunker men den er enda lenger ute. Finner ballen i vannhinder. Den kan spilles men det er for vanskelig og risikabelt og slå den slik den ligger. Velger derfor dropp. Pitcher inn med sw. Dessverrre et par meter for kort og jeg trenger to putter.

Med tanke på formen etter gårsdagen er jeg veldig godt fornøyd med å ha spilt på 79 slag fra hvit tee. Endte til slutt på 3. plass :!: :D
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Skikkelig god innsats GG :D For dem som ikke har sjekket i golfbox så kan jeg legge til at Vetle Marøy vant - tre slag foran GG.

Var sikkert en slitsom dag på banen. Regnet godt og blåste i stil med nedbøren. Utslaget på #6 virker meningsløst. Snart må vi ta dropp for uspillbar ball på tee.
Instagram @christianfuru
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Sticho »

Gratulerer med fin 3.plass GG og ikke minst med vel overstått dag!

Meget imponerende i gårsdagens vær.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Kaffekannen »

Må innrømme jeg er imponert. Var ganske mange "antatt bedre" spillere som fikk en tøff dag på søndag. Gratulerer med god innsats
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Kun tre spillere gikk begge rundene under 80 slag. GG var en av dem.
Instagram @christianfuru
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Takk, takk. :)
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Ny runde i på Fana i formiddag før kveldsskiftet. Hadde planer om å skrive meg opp i hcp igjen etter helgen.. :D

Hull 1 Dobbelbogey
Slår ut med 3w for å komme i nærheten av greenen. Klarte forsåvidt det men havnet i vannet. Dropp og ny ball i vannet ved greenen. Ny dropp og god chip inn til hullet. 1/3 (1 putt, siste putt 3 fot lang)

Hull 2 Bogey
God drive og transportslag. Godt innspill. Har 4 meter til hullet. 3/0

Hull 3 par
Slicer driven og liger på veien til hull 4. Treffer for mye gress på innspillet men går såvidt over skogen og ligger i røffkanten kort av greenen. God chip. 1/5

Hull 4 par
Treffer greenen og har god birdiemulighet fra 2,5 meter. 2/0

Hull 5 Birdie
Går for greenen med 3w. Perfekt slag. Lander på greenen og ligger i fringekanten i bakkant. Chip og putt. 1/0

Hull 6 par
Fint utslag men innspillet blir en meter for langt til venstre. Chip og god putt. 1/3

Hull 7 par
Treffer litt tynt på utslaget og blir kort. Chipen er bra men blir litt forbi hullet. 1/6

Hull 8 par
God birdiemulighet fra halvannen meter. 2/0

Hull 9 par
Slår ut med 3w og havner i bunker. 52 graderen går nesten som den skal men jeg havner på fringen til høyre. Chip og putt. 1/0

Hull 10 Bogey
Sikter på høyresiden og vil slå en draw tilbake i banen. Det blir ingen draw men slice.. :lol: Ligger inntil et tre men får ballen godt fremover. Nesten helt frem. Chip og to putter. 2/0

Hull 11 Birdie
En god drive med bra trøkk i men dessverre litt for mye til venstre. Går for greenen med 3i men blir for kort. Er på høyde med bunker og chipper helt inn til koppen. 1/0

Hull 12 Bogey
Begynner å tenke på at jeg skulle skrive meg opp i dag :) Driven ligger fint på fw til hull 11. Innspillet er bra og ligger på greenen. 3/0

Hull 13 par
OK utslag. Litt kort og en meter til høyre. 2/2

Hull 14 par
Går for greenen med 3w men blir for kort. Prøver å floppe med sw men treffer ikke godt nok og er alt for kort. 2/0
Hmm.. det var dette med oppskriving..

Hull 15 Bogey
Godt utslag 2 meter forbi hullet. Putten blir aalt for lang og returen akkurat for kort. ;) 3/0

Hull 16 Trippelbogey
1. ballen havner i røffen til venstre. Finner den ikke og spiller videre på ball nr 2. Den ligger litt tykt i semirøffen og jeg får ikke tak i den. Neste slag fra 125 m går til høyre for greenen. Chip og putt 1/7

Hull 17. Birdie
God drive og legger meg opp nede til venstre ved rød tee for hull 18. Innspillet blir litt langt men jeg er godt inne på greenen. Putten går rett i koppen :!: 1/40

Hull 18 par
Grei drive. 125 m igjen. Trekker 9i til venstre. Chippen er veldig god og treffer flagget men blir liggende på kanten. 1/0

Det ble ingen oppskriving i dag. Tvert i mot. Med 37 poeng gikk jeg enda ett hakk ned i hcp.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Onsdag 4.august.
18 hull på Fana fra gul tee.
Jeg kjøpte meg ny driver i dag og den måtte prøves. :D
En Callaway ft 9,5 grader Tour med stiff skaft

Hull 1 par
4 greie slag ;)

Hull 2 Trippel
Driven går ut til høyre i vannhinder. Neste slag blir alt for kort og jeg har ca 140 meter igjen. Lander i bekken. Chip og 2 putter.

Hull 3 par
Forstår at den nye driveren går til høyre og prøver å slå et draw-slag. Driven blir rett. Ingen draw. Ingen fade. Ballbanen er myyye lavere enn med den gamle driveren. :D Treffer greenen og to putter.

Hull 4 par
En lang og en kort putt.

Hull 5 Dobbel
Går for greenen og havner i vannhinder til venstre. Chipen stopper i greenkanten. Ny chip og 2 putter.

Hull 6 par
Birdiesjanse fra to meter som ikke går i hullet. :cry:

Hull 7 Dobbel
Utslaget går i vannhinder til venstre. God chip. To putter fra ca en meter.

Hull 8 par
En lang og en kort putt.

Hull 9 Bogey
Utslaget blir for langt og jeg ligger i nedoverbakke. Innspillet går over greenen. Vanskelig chip og to putter.

Hull 10 par
Driven sitter brukbart. Innspillet er litt kort og til høyre men ligger på greenen. Senker nesten putten.

Hull 11 Bogey
Grei drive men innspillet går i skogen. Slår ny ball inn på greenen og to putter.

Hull 12 Birdie
Supert innspill og birdie fra halvannen meter.

Hull 13 par
En lang og en kort putt.

Hull 14 Dobbel
Utslaget går i vannet. 3 putter.

Hull 15 par
Treffer greenen men spinner av. Chip fra fringen går nesten i hullet.

Hull 16 Firpel
1. ball = OB. 2. ball i røffen til venstre og må chippe inn på fw. Mye rot og en åtter til slutt.

Hull 17 Birdie
Nydelig innspill og senker en metersputt for birdie.

Hull 18 Bogey
God drive men litt til høyre i banen. Tror innspillet er supert men er litt for lang og ligger i fringen. Bommer parputten fra under en meter.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Lørdag 7.august
Liten treningsrunde på Fana i dag. Spilte fra gul tee.
Ettersom det var trening så spilte jeg flere baller på hvert hull. Men førsteballen ut fra tee var den som talte på scoren. Litt juks å telle score, kanskje?
Jeg hoppet over hull 2 t.o.m. 7.

Hull 1+8+9 = Birdie - par - par
Hull 10 - 18 = par - Birdie - par - Bogey - par - Bogey - Birdie - Birdie - par
:D :P
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Litt skuffende det der. Hvis du spiller slik på mandag så vinner vi aldri!
Instagram @christianfuru
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Ja, jeg må nok trene en del på par 3 hullene hvis vi overhodet skal ha noen sjanse...
User avatar
Solaar
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 435
Joined: 08 May 2009, 00:25
Location: Oslo

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Solaar »

Shit så mamnge birdies dere gjør. Jeg blir misunnelig :(
"Just be the ball, be the ball, be the ball."
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Det er ikke hver runde det kommer birdies.
Tror 4 på en runde er rekorden min.
Og de skyldes alle sammen at jeg plutselig har fått til nærspillet. Jeg tror at det har hatt mye å si at Fana har begynt å tromle greenene. Alt blir liksom mye riktigere på greenen når det ikke er humper og annet tull som får ballen til å skjene ørlite til den ene eller andre siden.
Post Reply