x22 vs taylormade burner

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
golferen
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 146
Joined: 10 Feb 2010, 23:24
Hcp: 9.9

x22 vs taylormade burner

Post by golferen »

Hvis en fikk køllene til samme pris. Hva ville dere gått for som en 36 handicaper som har tenkt å spille litt? Callaway x22 grafitt eller taylormade burner?
(Ca 180 høy og 70kg hvis det har noe å si.)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: x22 vs taylormade burner

Post by furu »

X22 for min del.
Instagram @christianfuru
MagnusW
Rookie
Rookie
Posts: 8
Joined: 28 May 2010, 10:59
Location: Asker

Re: x22 vs taylormade burner

Post by MagnusW »

Jeg er ikke rette person til å svare på dette da jeg ikke er så veldig rutinert golfspiller, men jeg kan uttale meg om at jeg likte TaylorMade Burner veldig godt da jeg prøvde de. X-22 med grafitt skaft prøvde jeg også og det var helt feil for meg. Kanskje om jeg hadde fått prøvd de med stål.

Jeg valgte ingen av de, men endte opp med Tour Burner og er veldig fornøyd med de. Fikk en veldig god pris på XXL. Om de er de rette køllene for en med 36 i hcp (som meg selv) vet jeg ikke, men de fungerer for meg.
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: x22 vs taylormade burner

Post by spiderboy »

x-22 er knallgode køller. x-20 er enda bedre :D
Jeg likte ikke Burner-jerna til Taylormade når jeg prøvde dem, men det er en smakssak.
Hvis du har mulighet til å teste dem er det det aller beste, og enda bedre er det om du får mulighet til å teste dem på en golfrunde. Det er gjerne da det virkelig viser seg hva som fungerer for deg. Gå for de du liker utseendet på og de som du spiller best med. Begge de to du nevner er tilgivende gode køller som du sikkert blir fornøyd med.

Tour-burner er supre jern, og har blitt hypet en del på diverse fora på nettet, men er ikke så tilgivende som de andre du nevnte og henvender seg vel strengt tatt til en annen gruppe spillere. Men de ser jo bra ut synes jeg, og hvis det er viktig (det er det for meg :lol: ) og du klarer å spille med dem, er det mer enn god nok grunn til å kjøpe. Og så prisen da selvsagt. De er veeeeldig billige på xxl akkurat nå.
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
johbir
Forumvant
Forumvant
Posts: 55
Joined: 16 May 2010, 20:54
Hcp: 15
Location: Drammen, Buskerud

Re: x22 vs taylormade burner

Post by johbir »

Tror burnerene er noe du kan jobbe lengre med. de fleste callaway jernsettene burde du bytte ut nær 18 i handicap. Diablo edge er vist gode, men jeg liker dem ikke :P
Post Reply