Kølleprodusenter som kun selger via nett

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Jumper
Legende
Legende
Posts: 595
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 125 times
Been thanked: 156 times

Kølleprodusenter som kun selger via nett

Post by Jumper »

Har nettopp sett en video på Youtube med Peter Finch der han tester køller fra Sub 70 Golf. Dette er en produsent som kun selger direkte til forbruker, uten mellomledd. Prisene blir derfor veldig gode. Han har tidligere testet køller fra Haywood. Begge disse fikk veldig gode tilbakemeldinger. Av andre forhandlere selger vel også Ben Hogan også direkte via nettbutikk?

Er det noen som har erfaring med merker som dette? Hadde det ikke vært for at jeg er ekstremt fornøyd med mine Titleist AP2, så kunne jeg fort ha testet noe som dette, og særlig da jeg hadde et høyere handicap.

https://www.golfsub70.com/ Stort utvalg modeller.
https://haywoodgolf.co.uk/ Veldig pene køller.
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Kølleprodusenter som kun selger via nett

Post by liverglimt »

Ben Hogan har hatt salg via køllemakere/proshoper siden 2019. Provisjonen er dessverre så dårlig at det er få som tar de inn. Synd for det er gode køller, men å tjene 1000-1500kr på ett jernsett gjør at de fleste vegrer seg.

Det er flott at det tilbys salg av golfkøller direkte til kunde, utfordringen er å ha en god nok tilpasning i forkant og kundeservice i etterkat.
Jumper
Legende
Legende
Posts: 595
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 125 times
Been thanked: 156 times

Re: Kølleprodusenter som kun selger via nett

Post by Jumper »

Særlig Sub 70 hadde veldig gode tilpasningsmuligheter, med en drøss av skaft man kan velge mellom. Men er Nippon Pro Modus 120 fitted til AP2 også skaftet å velge til disse køllene f. eks? Med frakt og mva fra USA blir prisen likevel ganske høy.
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Kølleprodusenter som kun selger via nett

Post by liverglimt »

Hvis det skaftet passer deg i dag, så bør det passe deg i de hodene også.
Post Reply