Bjørnefjorden

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
Jumper
Legende
Legende
Posts: 595
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 125 times
Been thanked: 156 times

Re: Bjørnefjorden

Post by Jumper »

Startet sesongen på Bjørnefjorden i går ettermiddag. Nydelig vær og ganske rolig på banen. Mistet en del baller midt i fairway på grunn av fuktige forhold. Kun matteutslag, og de mattene har sett bedre dager. Nye matter på rangen dog! Greenene trenger litt sol og varme. Får meg ikke til å lappe til med putteren, så satte tre birdieputter to cm kort i linja. Alt i alt så var det en fin runde, og med været som er meldt denne uken så gleder jeg meg til neste helg :D
Jumper
Legende
Legende
Posts: 595
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 125 times
Been thanked: 156 times

Re: Bjørnefjorden

Post by Jumper »

Jeg har gått en del runder på Bjørnefjorden i det siste, og hadde en runde i strålende sol og 26 grader i dag. Både fairwayer og greener er i veldig bra stand nå, så det anbefales absolutt å ta en tur. Banen tar golfhäftet, og er eneste klubb i hele vestnorge som tar golfhäftet+, så da kan en ta flere runder til halv pris. 175kr for en runde i disse forholdene er ikke dumt!
Jumper
Legende
Legende
Posts: 595
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 125 times
Been thanked: 156 times

Re: Bjørnefjorden

Post by Jumper »

Spilte en runde på Bjørnefjorden i dag. Lenge siden sist. Bra forhold, selv om jeg synes klippehøyden på fairway og tee er et par knepp for høy. Seig rough, og misser man green blir det en vanskelig chipp. De har bygd nytt utslag på hull 7 pga en konflikt med naboen. Det fungerer greit nok, men håper de får byttet ut utslagsmatte med gress etterhvert. 150 kr med Golfhäftet er det ikke noe å si på.
Post Reply