Golfsett

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Nettulf
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 13 May 2010, 23:11

Golfsett

Post by Nettulf »

Hallo.

Er det noen som har et godt golfsett får en 14/15 åring med HCP på 23? Helsett og ikke så alt for dyrt. Vennligst kom med gode tips og evt nettside hvor jeg kan kjøpe gode golfsett.



- Nettulf
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Golfsett

Post by furu »

Velkommen Nettulf :D

Ditt beste valg her til lands er nok Onlinegolf.

Kan også prøve Golfhandelen og XXL. Ikke se deg blind på at det er XXL og at de "alltid" er billige, Onlinegolf matcher dem nok på pris. Et godt eksempel på dette er Top Flite helsett fra Onlinegolf til 2.495,-. Tilsvarende hos XXL er dette Wilson settet til 2.799,-.

Dersom du vil handle på internett fra utlandet så kan jeg gjerne anbefale noen nettbutikker. "Problemet" der er at nå er dollarkursen høy. Det er også mest å tjene på dyrere utstyr. Sett og køller som i utgangspunktet ikke er så dyre kan nærme seg norsk pris - eller faktisk koste det samme - etter at man har lagt til moms og frakt.
Instagram @christianfuru
Nettulf
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 13 May 2010, 23:11

Re: Golfsett

Post by Nettulf »

Tusen takk for svar! :)
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Golfsett

Post by Grønne greener »

Det må da stå noen hundre lite brukte men gode golfsett rundt om i de forskjellige garasjer og boder.
Sikkert mange som vil selge disse for en billig penge.
Selv har jeg kun ett sett men det er veldig gammelt og trenger nye grep. Med ca. 100,- pr. kølle så blir det lett en tusenlapp. Det er mer enn jeg betalte for dem brukt. Du kan få dem gratis hvis du henter dem og lover å skifte grep. De har forresten grafittskaft.
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: Golfsett

Post by hanso87 »

Vil anbefale golf.no og finn.no og kjøpe brukt

solide køller er callaway x20, titleist ap1, og en del Taylormade jern. r7 osv. Problemet er jo prisen du er villig til å betale
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
Tajkern
Forumvant
Forumvant
Posts: 56
Joined: 27 Apr 2010, 07:52
Hcp: 23,4
Location: Stavanger

Re: Golfsett

Post by Tajkern »

Jeg har akkurat kjøpt meg nytt nike SQ jernsett fra www.onlinegolf.co.uk. Ga 1700 for det, billig morro ;-)
Vil anbefale denne siden på det sterkeste. Det tok meg 7 dager fra jeg bestilte til jeg hadde det i hendene.

Eneste som kan være et lite problem nå er transport streiken. Har bestilt meg ny driver, så spent på når denne ankommer.
I bagen:
Driver: Nike SQ Driver
Jern: TaylorMade Burner
Putter: TaylorMade Rossa Monza Spider
Wood: Mangler


hcp 01.01.11: 25,3
hcp NÅ: 23,4
målsetning 2011: 22,5
Post Reply