Grønne Greener`s spillblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Søndag 8. august.
Jeg klarte å få til 18 hull på Fana i dag også. Nå syns jeg plutselig ikke at banen er i så bra stand lenger. Det har nok sammenheng med at greenene antagelig ikke har vært klippet i helgen og semirøffen begynner å bli høy igjen.
Frontnine gikk greit nok men på backnine var jeg etterhvert temmelig sliten og sulten.
Det mest positive i dag er at jeg klarer å lage tre birdies. :D

Hull 1 par
Utslaget lander midt i fw. Innspillet har helt riktig lengde men er dessverre litt til venstre og ballen legger seg til ro på utsiden av greenen. En god chip. 1/4

Hull 2 par
God drive og andreslag men trekker innspillet til venstre. Putten blir alt for kort men jeg trenger kun to putter. 2/7

Hull 3 bogey
Mye slice i driven. Den er ikke akkurat lettspilt, den nye firkantdriveren min. Treffer for mye av den store ballen på innspillet og ballen går i bunker. Har kun pw med meg bort mot greenen og må bruke denne fra bunkeren. Det går forsåvidt greit men ballen triller et par meter forbi hullet. 2/3

Hull 4 Dobbel
Står med pw og putter på tee. Velger pw men skulle helst hatt 9i. Treffer greenen og fireputter :!: 4/0

Hull 5 Birdie
Går for greenen med 3w. Lengden er god men litt for lite fade i ballen. Lander rett over bunker og blir liggende en meter forbi bunkeren. Bra chip en drøy meter fra hullet. 1/4

Hull 6 par
Godt utslag og innspill. Har halvannen meter oppoverputt til hullet for birdie. 2/0

Hull 7 Birdie
Godt utslag rett på pinnen men 3 meter forbi. Senker putten. :D 1/10

Hull 8 Bogey
Dårlig utslag som havner i bunker. Bra bunkerslag som går to meter forbi hullet. 2/0

Hull 9 Bogey
Slår ut med 3w og havner til høyre for fw. Har fri sikt til greenen og hullet på innspillet men blir litt for kort og ballen triller ned på nederste platå. 3 putter :evil: 3/0

Her takker spillepartneren min for seg og jeg venter på spilleren bak oss og spiller videre sammen med ham.

Hull 10 par
Godt utslag med 3w. 125 m til hullet. Treffer greenen. 2/0

Hull 11 Trippel
Driven er for langt til venstre og legger seg inntil et tre. Må bare pirke den fremover. Innspillet fra 125 m er forferdelig. Ballen havner i sidevannshinder til høyre i bunneen av bakken. Ballen ligger veldig tykt men jeg klinker til og ballen kommer seg opp på greenen og forsvinner i sidevannshinder til venstre for greenen. Dropper, chipper og toputter. 2/2

Hull 12 Bogey
Legger driven på fw hull 11. Tar for mye jord på innspillet og blir kort av greenen. Pitchen er god og jeg har ca en meter til hullet. 2/0 :oops:

Hull 13 Trippel
Alt på dette hullet er bare flaut. 2/0

Hull 14 Birdie
Går for greenen med 3w men blir alt for kort. Pitchen er imidlertid god. 1/4 :D

Hull 15 Bogey
Tre putter igjen! 3/0

Hull 16 Firpel
En ball OB. Resten er dårlig. 2/2

Hull 17 par
En god drive. Legger meg opp ved rød tee til hull 18. Innspillet ser bra ut men er et par meter for kort. 2/2

Hull 18 par
OK drive. Litt slice.. men ligger i fw forbi treet.Bommer på greenen men chipper meg ganske nære hullet. 1/2
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Vi spilte golfliga i går, mandag 9. august.
Jeg vant heldigvis min match men den satt langt inne for jeg spilte temmelig dårlig i begynnelsen.
Det tok seg heldigvis opp utover runden.
Hull 1, 3, 14 og 16 ble stryk. Resten av hullene ble stort sett par. Et par bogier og to-tre birdier (en "given" tremeter)
Shot of the day: Innspillet mot greenen på hull 17 som nesten gikk i hullet. Enkel tap-in birdie for å vinne matchen. :D
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Onsdagsgolf med herregruppen i Fana i dag, onsdag 11/8. Fra hvit tee.
Hurra!! Endelig kom den! Sesongens første eagle! :D
Spilte egentlig ganske dårlig i dag med ganske mange dobbelbogier. En del hull var både chip og to putter fra ganske kort avstand.
Åpningshullet, som i dag var hull 16 var sågar chip + 3 putter! :oops:
Det positive i dag var at jeg traff greenen på ett slag på både hull 5 og hull 6 (begge er par 4). :shock:
Jeg fikk birdie på hull 5, eagle på hull 6 og ny birdie på hull 7. :lol:
På backnine scoret jeg en hel del par, så det var starten i dag som var dårligst. 10 over par på de 7 første hullene. Jeg endte til slutt 11 over par og fikk 34 poeng. Dermed ble det ingen endring i hcp.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17377
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by kevin »

grattis med ørn!
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Lørdag 14. august 2010. 18 hull på Fana. Hvit tee.
Banen er ikke så veldig god for tiden.
Teestedene er for små og skjeve. De er jo mer ondulerte enn mange av greenene! De er også ganske oppslåtte enkelte steder.
Fairwayene er fine men de er alt for små de også. Nå må de begynne å klippe MYE av semirøffen ned til fw-høyde snart. De har såvidt begynt å klippe på et par hull men det bør etter min mening klippes mye mer.
Semirøffen klippes alt for høy. Den er ganske tett og seig mange steder (bør bli fw). Det skal ikke være slik at man ikke finner ballen før man er en-to meter fra ballen i nyklippet semirøff midt på banen!
Greenene er forsåvidt ok. Men ALLE greenene har mange mange sår etter nedslagsmerker. Det er svært sjelden at jeg ikke har en putt som går over et gammelt brunt hull fra nedslagsmerke. Her må noe gjøres. Dette problemet er nok ikke banemannskapet sin skyld men spillerne. Vi MÅ bli flinkere til å reparere på greenene. I snitt på en runde reparerer jeg sikkert over 50 nedslagsmerker! Mange merker er forsøkt reparert men tydeligvis helt feil. Det er tydelig at mange trenger et kurs i å reparere nedslagsmerker!

Hull 1 par
Godt utslag med 3i. Helt i enden av fw. Pitchen er bra og ligger på greenen ca 3 meter fra hullet. 2/0

Hull 2 par
Slår ut med 3w for den nye driveren fungerer fremdeles ikke helt.. Legger meg som vanlig på venstresiden. Neste slag har riktig lengde men alt for langt til venstre. Ballen ligger bak furutreet på fw og jeg har ingen annen mulighet enn å prøve å slå et lavt slag med mye stopp under grenene på treet. Får forsåvidt til slaget og er veldig heldig for ballen lander kort av bekken, spretter over og legger seg i smirøffen forbi greenen. Chip og putt. 1/3

Hull 3 par
God 3w som treffer fw. Litt langt innspill som unngår bunkeren til venstre. Chip og putt. 1/5

Hull 4 Birdie
Senker en lang putt for birdie :D 1/15

Hull 5 Bogey
Flagget er plassert oppe og jeg går for greenen med 3w. Treffer greenen men feil nivå. Førsteputten kommer ikke opp og triller ned igjen. Andreputten går en drøy meter forbi hullet og jeg trenger ytterligere to putter for å få ballen i hullet. :lol: 4/1

Hull 6 Birdie
Fint utslag og fantastisk innspill som nesten går i hullet. Tap-in birdie. 1/1

Hull 7 par
Utslaget havner til høyre for greenen. Har bare et par tre meter til hullet. God chip og enkel par. 1/2

Hull 8 Bogey
Dette forp... utslaget er noe forb... tull! Fullstendig hull i hodet at man ikke kan gå for greenen på normal måte på et par 3 hull. Teeklossene er plassert slik at jeg med min ballbane slår opp i grenene på treet rett etter teestedet. Velger derfor å gå ned 2! jern og sikte langt til venstre for greenen og prøve å slice ballen tilbake. Ender opp i bunker og får bogey. Møkkahull når man ikke får slå rett frem :!: 2/1

Hull 9 Bogey
Utslaget havner i fw-bunker. Innspillet ser meget bra ut men triller dessverrre over greenen og ut i semirøffen. Chip og 2-putt. 2/0

Hull 10 Bogey
Kjempeslice på driven men unngår såvidt å ligge i rødt. Må bare legge meg opp på 100 m og satse på et godt innspill. Treffer ikke greenen men senker en 3,5 m putt for bogey. 1/8

Hull 11 par Grei drive og god pitch inn på greenen. Bommer birdieputten. 2/1

Hull 12 Bogey
Grei drive men en del slice i denne også. Ligger på fw til hull 11. Innspillet går dessverre til høyre for greenen. Dårlig chip/pitch. 2/2

Hull 13 par
Har en lang førsteputt . Grei par. 2/3

Hull 14 par
Treffer fw på utslaget og greenen på innspillet. 2/2

Hull 15 par
Blir en meter for kort til å treffe greenen på høyresiden. God chip som nesten går i hullet. 1/0

Hull 16 Bogey
Utslaget med 3w går langt til venstre og vi hører tydelig at den treffer en stein i grushaugen. Slår provisorisk OB til høyre og 3. ballen treffer fw. Finner alle ballene! Første ballen har lagt seg fint inntil grushaugen og jeg pitcher meg frem til fw. Skubber innspillet til høyre og blir både kort og skjev i forhold til greenen. Chipen er veldig god. 1/0

Hull 17. Trippel
Førsteballen ser lenge grei ut men begynner å slice på slutten. OB. Neste ball er midt i fw. Bestemmer meg for å følge banen denne gangen og skal bare slå fremover med hybriden. Bommer nesten på ballen og den pakker 5-10 m bortover. Legger meg opp og på neste slag. Chip og 2 putter. 2/1

Hull 18 Bogey
Vi har ørlite medvind og jeg prøver å gå rett frem over vannet. Dette går greit men treet er litt i veien på innspillet. Skal prøve å slå en fade inn på greenen men faden kommer aldri. Lostball i sidevannshinder nedenfor greenen. Dropp, chip og 1 putt. 1/5

78 slag fra hvit er helt ok men jeg må skjerpe meg på hull 8 til 13. På disse hullene har jeg litt for ofte dårlig score. Føler at svingen holder på å forsvinne så det er på tide med en økt på rangen snart.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Søndag 15. august 2010. Fana. Gul tee.

Hull 1 Bogey
Slår ut med 4i. Treffer veldig mye tee før ballen og har 130 m til hullet. Bra innspill. I semirøff 3 m fra hullet. 2/0

Hull 2 Bogey
Greit spill frem til greenen. Chip og 2 putter. 2/1

Hull 3 Bogey
Prøver driveren. Blir nesten hook i stedet for slice! Hmmm.. kanskje jeg begynner å få den til snart? ;) Duffer innspillet og er såvidt inne på greenen. 3/3

Hull 4 par
Dårlig treff på utslaget og går en meter over greenen. Senker nesten chipen. 1/0

Hull 5 Dobbel
Dårlig treff på utslaget og ligger i greenbunker. Kommer ikke ut på første forsøk. Blir alt for kort på neste slag. Må chippe og 2 putter. :cry: 2/1

Hull 6 Bogey
Misser på innspillet og går nesten i bunker. Grei chip en meter kort. 2/0

Hull 7 Bogey
Er veldig slapp og sau i kroppen i dag og slår derfor 5i i stedet for 6i. Godt slag og god retning. Blir likevel en meter kort av greenen :!: 2/1

Hull 8 par
Supert utslag. Ca en halv meter for birdie. Bommer.. :cry:

Hull 9 Bogey
Bra utslag men innspillet pushes til høyre. Ligger i fringen. Chip og 2 putter. 2/1

Hull 10 Dobbel
Utslaget havner i fw-bunker. Tar for mye sand og kommer såvidt over bekken. Innspillet over greenen. Chip og 2 putter. 2/1

Hull 11 par
God drive som dessverre finner en bunker. Slår videre med rescue. Er uheldig og treffer fw-treet og baller legger seg under treet. Ligger dårlig og når ikke frem til greenen. God pitch og putt. 1/6

Hull 12 par
To gode slag og nesten birdie. 2/0

Hull 13 par
Treffer på "tåen" på utslaget og bommer greenen på høyresiden. God chip og putt. 1/3

Hull 14 Birdie
Ikke noe god treff på utslaget men er i banen. Godt innspill som ruller litt for langt. Er såvidt inne på greenen. Senker putten ! :D 1/12

Hull 15 par
Veldig bra utslag. 1 meter til hullet. Bommer.. :cry:

Hull 16 Bogey
Godt utslag med 3w. Trekker innspillet til venstre men heldigvis forbi bunker. Duffer chipen og 2 putter. 2/4

Hull 17 Bogey
Godt fornøyd med treffet på driven men ikke med lengden. Har mer enn 200 m igjen og det trekker litt i mot. Har ingenting å tape og går for greenen. Bra slag men ballen bremser dessverre litt for mye i trærne foran greenen. Elendig chip og må chippe igjen. 2/0

Hull 18 Bogey
Nok en OK drive. Pusher innspillet. Er både kort og skjev. Topper chipen over greenen. Neste chip er bra. 1/3
golferen
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 146
Joined: 10 Feb 2010, 23:24
Hcp: 9.9

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by golferen »

Hei, skal spille Fana på onsdag. Er det best å gå front 9 eller back 9? (Har kun gått back 9 før)
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Kaffekannen »

Vil vel egentlig anbefale deg å gå 18;). Hvis du kun har tid til ni er det definitivt de siste ni som er best.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

De siste ni er de enkleste og raskeste å gå.
Men mange synes at frontnine har de peneste hullene. På frontnine må du bergene en halv time mer enn på backnine..
Selv velger jeg backnine hvis jeg kun skal gå ni hull.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Tirsdag 17 aug. 2010. Fana. Gul tee. Nyklippede greener. :P

Planen var å gå 18 hull men det rakk jeg dessverre ikke fordi jeg måtte på jobb. Jeg klarte 15 hull.
4 over par og fire birdies på 15 hull er jeg fornøyd med. 8-)
Jeg er ikke fornøyd med å få dobbelbogey på to par 3 hull etter hverandre. Det var også en del korte chipper etterfulgt av 2 putter. Det er en putt for mye. Hadde 5 slike i dag. :?
Det som er bra er at jeg ser ut til å ha funnet ut hvordan jeg skal slå driveren. Den går ikke så langt men nå går den ihvertfall rett frem de fleste gangene.
Korte jern fungerer også bra for tiden.
Putteren holder seg fremdeles ganske bra. Mye mye bedre enn før sommeren ihvertfall.

Hull 1 Birdie 1/8 :D
Hull 2 Bogey 2/2
Hull 3 Dobbel[/color 2/1
Hull 4 par 2/0
Hull 5 par 2/1
Hull 6 Birdie 1/1 :D
Hull 7 Dobbel 3/1
Hull 8 Dobbel 2/1 (lostball)
Hull 9 Birdie 1/6 :D
Hull 10 par 1/4
Hull 11 Birdie 1/6 :D
Hull 12 Bogey 2/2
Hull 13 par 2/0
Hull 14 par 1/5
Hull 15 par 1/3
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Mats »

sprekt med 4 birdies !! Da er det ekstra irriterende med de doble ja :). kjenner til det.
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by sumo »

pen runde GG :D
synd med de doble ja, det ødelegger en del. men det ser ut til at du er på rett vei. du er verdig hcp ditt ihvertfall ;)
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Takk !
Jeg kan bare bekrefte at det er veldig kjekt når det renner inn en birdie eller tre på hver runde. :)
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Onsdag 18/8
Ny runde på Fana fra Gul tee.
Nytt hcp. :) Denne gangen opp 0,1. Nå har jeg 7,3 og det er akkurat helt passelig til å spille slagturnering med hcp i Kvinesdal. :D
Jeg spilte dårlig golf så jeg fortjente virkelig å gå opp i hcp.
Birdien på hull 4 var eneste lyspunktet.
Det er tydelig at jeg må ha en bøtte eller to og trene chipping for det ble veldig mye chip og to-tre putter.
Hmm.. Det betyr vel egentlig at jeg bør trene på innspill også.. :lol:
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Onsdag 25. august. Herremedal på Fana fra hvit tee.
Det har regnet kraftig i hele dag og banen er gjennomvåt. Noen "flotte?" byger underveis også.
Beklager til mine venner på "røde staker". Jeg bare måtte...
Klarte ikke å spille dårlig med vilje for å beholde alle slagene i golfliga. Ja, jeg gikk under hcp i dag. :D
Det var shotgun start og jeg startet på hull 11. Løp som en gal fra klubbhuset for å rekke starten. Var litt sen fordi jeg sov middag. :P

Hull 11 Bogey
Drar driven litt til venstre og er inne på fw til hull 9. Slår frem til 100 m og derfra i bunker. Var sikker på at slaget var perfekt men ballen trillet dessverre bakover og i bunker. Slår for kort ut av bunker og må chippe inntil hullet. Tap in bogey. 1/1

Hull 12 par
God drive. Rett i bunker! Den fremste. Slår 9` fra bunker og går like over greenen. Flagget står langt bak. God chip og tap in par. 1/2

Hull 13 par
Lander på green men triller av til høyre. God chip igjen. 1/2

Hull 14 par
3w midt i fw. Innspillet litt kort men en god førsteputt og tap in par. 2/0

Hull 15 birdie
Godt utslag. En drøy meter til hullet. 1/4

Hull 16 par
Slår ut med 3w og ligger fint midt i fw. Sleiver litt på inspillet og ligger like utenfor fringen til venstre. God chip og enkel par. 1/2

Hull 17 par
Safer utslaget med 3w og legger meg opp på venstresiden. Bra innspill men bommer birdieputten. 2/1

Hull 18 par
Driven sitter på høyresiden. Innspillet er dårlig og blir litt kort og venstre. God chip og 1 putt. 1/3

Hull 1 par
Godt utslag. Ligger på høyresiden som planlagt. Innspillet stopper på høyde med hullet men et par meter til venstre. 2/0

Hull 2 bogey
Utslaget med 3w er midt i fw. Andreslaget er litt for mye venstre men pga vann kan jeg droppe meg fri fra treet. ;) Innspillet ser godt ut men jeg "glemmer" at det er litt motvind og ballen havner i vannhinder. Dropp chip og putt. 1/5

Hull 3 Bogey
Fin slice i driven og ballen lander elegant på greenen. Dessverre er det greenen til hull 4.. :lol: Dropper og tar frem rescuen. Lander på greenen i bakkant og ligger like utenfor. Dette var shot of the day! Retningen var nemlig spot on. :D En dårlig chip. Dagens første. 2/1

Hull 4 par
Litt tynt balltreff fra tee og ballen ligger kort på fringen. Litt kort chip. 1/6

Hull 5 Birdie
Går for greenen men treffer ikke helt. Er likevel nesten på greenen i ett slag. Bra chip igjen. :D 1/3

Hull 6 Birdie
På tide å gå for greenen igjen. Har prøvd to ganger tidligere i år og det har resultert i eagle og birdie. :D Blir noen meter for kort denne gangen men en god chip ordner opp også dene gangen. 1/2

Hull 7 par
Bommer grenen på venstresiden men er ikke i hinder. Nedslagsmerket er på greenen så det var et brukbart slag. En god chip og jeg er sikker på at den vil gå i hullet men ballen brekker uventet mye rett før hullet. 1/1 :D

Hull 8 Bogey
Klossene er trukket inn til høyre på tee. Det betyr at treet er i spill for meg. Prøver å slå et lavt slag med 9`. Vellykket men ballen går for langt og ligger på fringen. For kort chip og jeg bommer putten. Ergerlig. 2/1

Hull 9 Birdie
Elendig balltreff på utslaget men jeg er heldig og ligger i fw. 127 m igjen. Innspillet er godt og jeg senker en tometer for birdie. Dette kan bli en bra runde med bare ett hull igjen å spille. 1/6

Hull 10 par
Driven er ok. 150 m igjen. Lander kort av greenen til tross for at jeg tok en kølle ekstra. For kort chip men en god putt sikrer par. 1/5

Dette var en god runde og ny rekord for meg. 70 slag og på par! :D :D :D
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by furu »

Helt grei runde GG 8-) Nærspillet er bra forstår jeg. Du gjør det jo så mye enklere for deg når du setter chippen innfor 1-1,5 meter. Imponerende bra med tanke på forholdene vi har hatt her i dag. Regnet enormt mye. Selvsagt imponerende uansett vær :D

Du kan bare glemme at du spiller Golfliga når det er KM. Selvsagt skal du spille klubbmesterskapet, det skulle bare mangle.
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Kaffekannen »

Hvis ikke Børsheimen kommer hjem for KM så går ingen under par i den turneringen. Hold på formen!!
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
golferen
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 146
Joined: 10 Feb 2010, 23:24
Hcp: 9.9

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by golferen »

Helt rått! Gratulerer :) Fana er ingen lett bane. Må være kjempe gøy å være på ditt nivå.
Last edited by golferen on 26 Aug 2010, 11:42, edited 1 time in total.
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Sticho »

Gratulerer! Helt kanon med en 70-runde.
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Grønne Greener`s spillblogg

Post by Grønne greener »

Søndag 29. august 2010.
Poengturnering på Fana fra hvit tee.
Ikke noen stor dag i dag. Var på byen til langt på natt i går kveld og spillet bar vel litt preg av dette. ;)
31 poeng.

1 Bogey
2 Bogey
3 Par
4 Par
5 Par
6 Par
7 Par
8 Bogey
9 Trippel

10 Bogey
11 Par
12 Trippel
13 Bogey
14 Par
15 Par
16 Bogey
17 Par
18 Bogey
Post Reply