Nike CCI Jern og Mizuno sko

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
Taz
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 10 May 2011, 10:05
Hcp: 8
Hjemmeklubb: Drammen GK

Nike CCI Jern og Mizuno sko

Post by Taz »

Hei alle

Selger mine Nike CCI cast P-4 med Golfpride ND multicompound midsize grep, TT Dynalite Gold S300 1/2 tomme forlenget og 2 grader opp,
Nike SQ bærebag rød grå og sort med 14 kølledelere helt ned, ball disp. lomme, isolert rom mm.
Køller er i utmerket stand og har vært i bruk 3 sesonger men grepene var nye i fjor.
Bagen bærer litt preg av å ha vært ute i sola så rødfargen begynner å falme litt, ellers er alt bra.
Hbo kr 1900,-
Ved rask avgjørelse så følger det også med 3 wedger,

Titleist Vokey 50 grader
Nike 55/14 SW
Callaway X Tour 60/9

Alle wedgene har samme grep som jern.

Mizuno Stability style 018 str. 44,5 hvite, blå
http://golf.mizunoeurope.com/clothing/s ... ity-style/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brukt kun et par runder i pent vær, ser helt nye ut, en fantastisk sko som kun selges fordi jeg har kjøpt de en halv str for små.
Kjøpt nye på golflink kr 1400,- selges kr 900,-

Håper det er noen som sier WOW det er akkurat dette jeg har lett etter :shock: isåfall ta kontakt ;-)
User avatar
Taz
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 10 May 2011, 10:05
Hcp: 8
Hjemmeklubb: Drammen GK

Re: Nike CCI Jern og Mizuno sko

Post by Taz »

Er det ingen som vil ha dette
Er det for dyrt....
Synes jo at man får et bra sett for en grei pris.... Francesco Molinari spilte denne modellen på ET han likte disse bedre en forged modellen av samme type.... igjen så er det vel sånn at det kommer an på den klumpen i enden av skaftet om det går bra eller ikke.... ja i grep enden altså :-)

Skoene er så kule at hvis ingen vil ha de så begynner jeg snart å bruke de selv... bare håpe jeg ikke får slike ballettdanser tær ;-)

Kom gjerne med bud... settet står jo bare her og når ungene er store nok til å bruke det så vil de sikkert heller ha de fjernstyrte svevejerna med radar som topper GD`s Hot List på den tiden...

Wedgene blir selvfølgelig med
Post Reply