Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

Må si jeg humrer godt i 3-dagers skjegget over det som foregår borte på "the twilight zone" nå, i tråden "Våre spillere-hva skjer nå" og journalistiske prinsipper som står for "fall"... ! :D
User avatar
DuffyDuck
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 370
Joined: 09 Feb 2011, 19:31
Hcp: 9.6

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by DuffyDuck »

texas i dag ja
TomShanks
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 193
Joined: 10 Apr 2011, 17:05
Has thanked: 2 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by TomShanks »

Nå henger jeg ikke med her? Hva handler dette om? Twilight Zone?
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Yorkie »

Beware of the dark side
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by kevin »

Tok pinadø lang tid å lese det der og få med seg essensen. Tøft gjort av Døvle å sette Ramnefjell til veggs, fyren blir jo avkledd til de grader. Helt horribelt av Ramnefjell, han følger jo ingen regler eller etiske normer.

Men det er ikke overraskende at han står på sitt, og samtidig forsvarer Scheie.

Veldig mange gode poenger fra brukerne der, men det preller tydeligvis bare av som vanlig. Til slutt blir tråden slettet
Terikn
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 128
Joined: 12 Jun 2011, 16:55
Hjemmeklubb: Drammen

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Terikn »

Lurer litt på hva som driver han til og holde det forumet i gang jeg? Stort sett alt ender jo med att han kneler det til og får masse pepper! Men for all del morsom lesing da!!
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Kaffekannen »

Terikn wrote:Lurer litt på hva som driver han til og holde det forumet i gang jeg? Stort sett alt ender jo med att han kneler det til og får masse pepper! Men for all del morsom lesing da!!

Har vel mye klikk der antar jeg?
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Terikn
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 128
Joined: 12 Jun 2011, 16:55
Hjemmeklubb: Drammen

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Terikn »

Og skjønner ikke helt att noen fortsatt klarer og hisse seg opp over ting som blir skrevet der!! Klarer rett og slett ikke og engasjere meg helt!
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Friedman »

Hehe, synes Smilende Sam oppsumerte greit på GS: Fossroing og samrøre.
No laying up
TomShanks
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 193
Joined: 10 Apr 2011, 17:05
Has thanked: 2 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by TomShanks »

Helt ubegripelig hvor arrogant og ikke minst DUM Ramnefjell er, når han ikke beklager seg overfor CD.

Han er av den typen som er "Jeg har skrevet om golf i 40 år, du er bare en spire i 20-åra"-typen. Jeg blir kvalm.
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by GunnarBull »

På en måte er det jo litt gledelig å se at de gamle men oppegående, som Enur og Pro V1, endelig ser ut til å innse hvor innskrenket AR faktisk er på en del områder. På den annen side er det liksom litt trist også, for jeg klarer ikke å la være å synes litt synd på ham.

Likevel så får han jo endelig som han (kanskje) fortjener. Selv har jeg aldri forstått støttespillerne som har titulert ham som redaktør og journalist. Det må da settes et minstekrav til slike titler...
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

GunnarBull wrote:På en måte er det jo litt gledelig å se at de gamle men oppegående, som Enur og Pro V1, endelig ser ut til å innse hvor innskrenket AR faktisk er på en del områder. På den annen side er det liksom litt trist også, for jeg klarer ikke å la være å synes litt synd på ham.

Likevel så får han jo endelig som han (kanskje) fortjener. Selv har jeg aldri forstått støttespillerne som har titulert ham som redaktør og journalist. Det må da settes et minstekrav til slike titler...
Det er vel ingen beskyttet tittel, og man kan opprette og herje et nettsted fritt frem, så man får det man får? Det man burde håpe var at de som bruker og frekventerer nettstedet hadde noe mer gangsyn, men det blir jo bevist gang på gang av slike som enur og resten av dilte-gjengen at det ikke skjer. En eller annen avguds-dyrkelse jeg ikke forstår. For det er ikke første gangen det blåser der borte, og det er sikkert ikke siste, men om 2 dager virker det som alt er glemt...

jaja.
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by CharlieB »

Vemmelige greier, fakta kan være så ødeleggende for en god diskusjon.. altså..


Dryppende av ironi hvis noen var i tvil.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by kevin »

Det er vel opplest og vedtatt tidligere at Golfsiden ikke omfattes av Vær varsom-plakaten.

Tilfeldig at han skriver denne i dag? Neppe....
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Jeg har veldig vanskelig for å akseptere denne drittslengingen om oss som er på andre forum. Det er jo bare Golfsnakk og Golfsiden som er diskusjonsarena her i Norge så det er oss han sikter til når han skriver;
Det ser ut til at en del av de verste som blir "tatt", velger å boltre seg andre steder på nettet hvor ufinheter, useriøst vrøvl og skittkasting mot navngitte personer tillates. Det kan se ut som om dette er en lek fra noen aktørers side. Heldigvis appelerer ikke dette til den mer seriøse delen av debattantene.
Skal vi bare akseptere at han sprer dritt om oss? Skal vi akseptere disse beskyldningene mot oss og hva vi diskuterer her? Han framstiller det som et forferdelig sted der kun idioter går for å krangle. Nå vil nok noen si at jeg bare må roe meg ned, slappe og la det gå over. Jeg er helt rolig - så bare slapp av KK og Sam :D Men - jeg mener at det nå er på tide å sette foten ned og få slutt på dette. Han har gjentatte ganger rakket ned på Golfsnakk og brukerne her. Skal vi skrive en form for åpent brev som sendes på mail, postes her og postes på Golfsiden? Og på bloggen min kanskje?
Instagram @christianfuru
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

Næ. Gjør som man gjør med andre troll, prøv å ignorer ham. Han kan boltre seg med sine seriøse debattanter (3 stk?) på bloggen sin, imens kan vi løpe nakne rundt i blomsterenga vår her og smile lykkelig tilhverandre!
Skjønner forsåvidt ikke hvor han får det i fra... "ufinheter, useriøst vrøvl og skittkasting mot navngitte personer", men han leser jo som fanden leser bibelen, så man kan nok ikke forvente annet.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Holdningen hans overfor andre aktører i media og andre forum er under enhver kritikk. Det er fullstendig mangel på respekt. Hjelper vel ikke med en smekk på fingrene, vi må vel bare la det ligge ja.
Instagram @christianfuru
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

Hvis VI prøver å gi ham en smekk på fingrene, hvorfor skulle han bry seg om det? Det er jo vi som er problemet, og det vil nok bare være mer krutt på bålet. Logikk ser ikke ut til å funke, for kartet stemmer ikke så godt med terrenget i hans verden.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Ja. Blir bare så utrolig oppgitt og liker ikke å gjentatte ganger bli framstilt som "bøllete og kranglete".
Instagram @christianfuru
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

Tja. Man kan vel ikke være venner med alle. Sånn er livet. Når han velger å skjære absolutt alle over en kam, så får det nesten stå på hans regning. eller hur?
Post Reply