Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

To the point snømann! Kort og enkelt oppsummert. Menikke så enkelt for alle på den andre siden tydeligvis... :-)
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Yorkie »

ponni wrote: men ser mye personlige angrep både her og på golfsiden.
Kjenner meg ikke igjen her ponni, mye mulig at det er noe som har gått meg hus forbi, men kan faktisk ikke huske personangrep her (altså bortsett fra diverse hentydninger fra veggis, sirandrew, gunnarbull osv osv om min figur, men, det tar jeg med storsinn, de er jo bare misunnelige :).

Etter min ringe mening er det her takhøyde, mye bra innhold om utstyr, trening, teknikk og baner, og veldig lite hakking, der det er uenighet eller forskjellige syn på saken er diskusjonen saklig og ryddig.

The dark side oppfatter jeg som komplett useriøs, enkelte debattanter der er bare ute etter å trolle, og AR har til tider helt håpløs tilnærming til moderering. "Du er ikke enig med meg og argumenterer godt, så derfor sensurerer jeg dine innlegg", smilende sam bl.a har vel kommet på feil kant med AR tidligere, og derfor blitt "sensurert".

Litt håpløst å drive ett diskusjonsforum når "moderator" besitter den fulle og hele sannhet, alltid.
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by veggiss »

Jeg skjønner heller ikke hvor personangrepene kommer her. Greit at det er noen stikkere her og der, men å kalle det personangrep er å skyte spurv med kanon.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by CharlieB »

furu wrote:Vi bruker ekstremt marginalt med tid på slikt som dette. Akkurat det vi har tatt opp i denne tråden er helt greit. Det er noe som opptar oss og er viktig av nettopp de årsakene du nevner. Vi skal gi nye golfere og golfere som er nye på nett en god start. Og det gjør vi - selv om vi tar en slik diskusjon som dette.
+1
ponni
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 28 Jan 2012, 01:32
Hcp: 4,6
Hjemmeklubb: Jæren GK

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by ponni »

veggis, hele tråden er å skyte spurv med kanon etter min mening...
Selvsagt bør det være takhøyde, ellers hadde det ikke vært noe vits i et forum. Ok, å kalle det personangrep er kanskje å overdrive ( som jeg ikke er alene om), men man trenger ikke være rakettforsker for å se at visse ting blir fremstillt for å henge ut noen... Bare min mening, og det tror jeg jammen meg at det er takhøyde til... ;)

Ikke misforstå, jeg er storfornøyd med å ha funnet et forum der jeg kan få hjelp, lese om andres erfaringer osv, dere sitter med mye nyttig kunnskap!
Poenget mitt var bare at det KAN faktisk virke negativt, enten man tror det eller ikke.
Sånn, da kan jeg tie stille igjen og lese mer om tips og triks til sesongen starter :P
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by CharlieB »

Vi har vel alle på ett eller annet tidspunkt erfart at det skrevne ord ikke nødvendigvis alltid blir oppfattet slik det var ment .. eller har utilsiktede sideeffekter. Det er likevel en forskjell når det skjer ved ett uhell og når det skjer med overlegg.

Idiotien på "the dark side" savner sidestykke.
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Smilende Sam »

Tror ikke et åpent brev vil ha effekt utover å være bensin på bålet. La det som skjer der borte skje.... Det er mye mer for newbies å lære her uansett - så får helle rush og skandalesugne debattanter holde seg i the Twilight Zone!!
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
Post Reply