Beste bane i Stavanger-området?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
Zeph
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 169
Joined: 14 Mar 2011, 00:15
Hcp: 11

Beste bane i Stavanger-området?

Post by Zeph »

Om eg flytta til Stavanger og ville bli medlem på ein bane, kva for ein burde eg velje?

Tok ein kjapp kikk på dei aktuelle og kokte det ned til:

Stavanger GK - Av mange sett på som den beste i området. Dukkar ofte opp på topplister for landet. 5710 frå kvit.
Sola GK - Ser ut som ein fin bane. 6269 frå kvit.

Fordelen med SGK er at den ligg nærmare Stavanger og er som sagt godt omtalt. Einaste ulempa er at den kun er 5710 meter frå kvit. I dag går eg på Haugaland GK med 5564 frå gul og 6127 frå kvit. Om eg går fornuftig frå gul så får eg bruk for driver på 3 av 18 hol, det blir litt lite. Frå kvit blir den meir brukt og lengda passar meg betre. Eg er difor litt skeptisk til Stavanger GK som er maks 5710.

Vil uansett ta ein runde på alle før eg hadde avgjort noko, men greit å få innspel frå lokale spelarar.
Knut
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 237
Joined: 13 Apr 2010, 08:27

Re: Beste bane i Stavanger-området?

Post by Knut »

SGK har vel venteliste for medlemskap...
User avatar
Zeph
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 169
Joined: 14 Mar 2011, 00:15
Hcp: 11

Re: Beste bane i Stavanger-området?

Post by Zeph »

Allereie? Det blir uansett ikkje aktuelt før litt fram i tid. Foreløpig veit eg ikkje om det blir Stavanger.
IKKE VENTELISTER LENGER
Skrevet 15. Feb, 2012 av Terje - Generelt

Stavanger GK avholdt sitt årsmøte 14. februar og det ble besluttet å ta inn 100 nye medlemmer. For første gang på mange, mange år er ventelisten “tom”, så nå er det bare å melde seg inn, velkommen!

Kontakt Steinar eller Terje på e-post, steinar@sgk.no, terje@sgk.no eller telefon 51939100 for mer informasjon.
Post Reply