Pøh, bare rykterfuru wrote:Sist gang Tiger Woods spilte med Miura jern var da han brukte Titleist. Altså før han signerte for Nike.
Miura har ikke laget jern for Nike, ikke til Tiger eller noen andre.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Pøh, bare rykterfuru wrote:Sist gang Tiger Woods spilte med Miura jern var da han brukte Titleist. Altså før han signerte for Nike.
Miura har ikke laget jern for Nike, ikke til Tiger eller noen andre.
Litt sen med denne, men bra observert!kevin wrote:nå føler jeg meg sikker på at det er "Fuck tennis babe"
skylder vel å si at "For the boys" er mye brukt....men er jo morsomt at det spekuleres.
Jeg sa under Abu Dhabi turneringen at svingen hans og rytmen hans, ikke var den vanlige. Men det kan jo hende at manglende tiltro til det nye utstyret resulterer i dårligere sving. Blir bare gjetting
Men han startet med testing av utstyr i oktober, så det burde kanskje falle på plass snart, om det er det som er problemet
Selskaper som ikke fokuserer på resultat overlever sjelden særlig lenge.furu wrote:Mizuno har sannsynligvis et dypere ønske om å produsere kvalitetsprodukter for de beste golferne. At de skal tjene penger? Selvsagt er de like mye drevet av det som alle andre.
Æ hiver mæ på..har spilt på TM i 10 år, skifta te Mizuno i fjor..ene og alene fordi det blir for mye sirkus/tivoli med TM, Nike, Callaway, Cobra etc..går for Japansk quality!!!!Yorkie wrote:Selskaper som ikke fokuserer på resultat overlever sjelden særlig lenge.furu wrote:Mizuno har sannsynligvis et dypere ønske om å produsere kvalitetsprodukter for de beste golferne. At de skal tjene penger? Selvsagt er de like mye drevet av det som alle andre.
Det er ikke kjernepoenget. Ett engineering driven selskap tar frem en teknologi, ett produkt og markedsfører det etter beste evne. Titleist, Mizuno, Miura osv gjør dette.
Ett marketing driven selskap selger et konsept, en forestilling om en livstil eller status. De sponser rollefigurer, vaffler rundt med slanke veltrente mennesker som jogger lett rundt i fjellheimen iført rosa leggvarmere og friske svetteband mens de sutter lett på hydrolytt drikker uten parabener men med mye aloa vera mens de tenker "cause I'm worth it".
Og, så må de få tak i noen produkter da, sånn at de har noe de kan male opp i stygge farger, kline på noen kule symboler og slagord, "There's no limit" eller lignende.
Tror jeg holder meg til årntli Japansk stål jeg
Nei. På ingen måte.Yorkie wrote:Tror du virkelig ett eneste kort sekund Furu, at Tiger og Rory gikk fra Titleist til Nike fordi de hadde så overlegne produkter?