Spørsmål angående medlemsskap i Fana

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Spørsmål angående medlemsskap i Fana

Post by furu »

Noen som vet hva som skjer med alle som har hatt prøvemedlemsskap i Fana i 2008? Etter det jeg har hørt var det godt over 100 som hadde benyttet seg av dette. Må de betale innskudd (20.000,-) nå i starten av 2010? Hvordan gjør de dette?

Tviler på at de får alle til å betale og forbli medlem i Fana. Dersom man må ut med 20.000,- + kontigent tror jeg mange skifter til BJGK eller Herdla.

Dersom de mot formodning skulle få inn 20.000,- fra ca.100 medlemmer så lukter det oppgradering og høyere kvalitet på banen i 2010 :D
Instagram @christianfuru
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Spørsmål angående medlemsskap i Fana

Post by Sticho »

Tror de har et mål om 15-20 av disse skal bli ordinære medlemmer i 2010, og det er nok slik at disse må inn med de 20.000 i depositum. Det er jo også noen som står i kø ut og venter på pengene sine, så det er litt uvisst om hvordan en slik innskudd eventuelt skal benyttes.

Tviler uansett på om det kommer til å bli investert så mye mer i banen i 2010, og spesielt ikke på "feil" side av veien. Det jobbes jo fortsatt for utvidelse vestover, og det er nok der man ønsker å benytte hovedtyngden av de midlene som måtte komme inn nå.

Dersom man har litt penger på konto nå, så kan jo det være en god ide å bruke de på tomteareal i området rundt der hvor baneutvidelsen kommer. Er jo en annen som har tjent noen millioner på nettopp slikt. :)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Spørsmål angående medlemsskap i Fana

Post by furu »

15-20 av ca.120 er i utgangspunktet en grei målsetning men jeg tror faktisk at tallet blir lavere. Er enig i at investeringer på "feil side av veien" ikke er det lureste men de må jo holde et visst nivå fram til en eventuell utvidelse. Kjedelig hvis de må bruke alle nye innskudd til å betale ut gamle medlemmer.
Instagram @christianfuru
Post Reply