Ny golfblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Ny golfblogg

Post by furu »

Jeg har etter en del tilbakemeldinger valgt å droppe bloggen min. Skillet mellom meg og jobb-meg funket ikke og det respekterer jeg at folk mener.

Men - jeg klarer ikke å holde meg til kun Instagram og Twitter :lol: Det blir for begrenset. Derfor prøver jeg meg med ren "fotoblogg". Bare golfbilder. Ingen meninger eller kommentarer fra min side. Fikk også kommentarer om at folk savnet den. Hadde etter hvert ganske gode besøkstall.

Hvorfor ikke bare endre på den gamle? Vel, jeg betaler for den løsningen jeg har i dag. Klarer meg strengt tatt med gratisløsning fra Wordpress. Kanskje betale for noen ekstra gb.

http://golfgearblog.wordpress.com/ 8-)

Nettopp fikset den. Vær snill :D Kommer kun infoside om meg og så blir det ren infinityscroll forside med bare bilder og gallerier.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Ny golfblogg

Post by kevin »

Hadde det ikke vært bedre med en utstyrsblogg på norskgolf.no ? a la den svensk golf har?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Ny golfblogg

Post by furu »

Ikke så enkelt å få til med dagens løsning for nettsiden. Jeg har også et problem med at jeg ganske ofte legger ut bilder for tidlig i forhold til embargo fra selskapene, som de kaller det så fint. Alt havner tidligere på nett i USA mens vi må forholde oss til noe annet her.
Instagram @christianfuru
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Ny golfblogg

Post by CharlieB »

Vårherre bevare oss, jeg håper at amerikanske bedriftsledere snart oppdager internett. Det er med all respekt å melde ingen grunn til å se på USA som ledende på noe som helst område.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply