Gratis tur til Belek. Cornelia Diamond.

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
rroger
Rookie
Rookie
Posts: 19
Joined: 18 Feb 2010, 11:17
Hcp: 20
Hjemmeklubb: Jæren GK
Location: Nærbø
Contact:

Gratis tur til Belek. Cornelia Diamond.

Post by rroger »

Hei alle golfvenner.

Jeg har planer om å lage en slags "konkurranse" for mitt nettsted http://www.DinGolfreise.no.
I denne sammenheng trenger jeg hjelp / tips fra dere om hvordan dette kan gjøres.
Håpet mitt er å få "blest" om våre produkter på en måte som gjør at folk blir interessert.
Kanskje ved hjelp av nettsider og forumer.
Premien i konkurransen vil være en gratis uke på luksushotellet Cornelia Diamond i Belek, og spill på hotellets egen Nick Faldo-bane. ALT INKLUDERT!!!

Mvh Roger Lode
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Gratis tur til Belek. Cornelia Diamond.

Post by furu »

En konkurranse der folk må inn på din side for å finne svar på spørmålene vil nærmest være en garanti for å få bra besøkstall. Kanskje dele opp i tre deler slik at man må inn og svare på spørsmål tre uker på rad? Da har du mulighet til å oppdatere og "styre dem" mot andre deler av siden din ved hjelp av spørsmålene.

En liten "Hvorfor skal du vinne?" kan selvsagt være med. Da må de skrive noen ord og dette kan kanskje følges opp under besøket, lage en liten artikkel om vinneren når han/hun/de er i Tyrkia.

Jeg kaster som vanlig ut ting som surrer rundt i hodet mitt :lol:
Instagram @christianfuru
User avatar
rroger
Rookie
Rookie
Posts: 19
Joined: 18 Feb 2010, 11:17
Hcp: 20
Hjemmeklubb: Jæren GK
Location: Nærbø
Contact:

Re: Gratis tur til Belek. Cornelia Diamond.

Post by rroger »

Hei Furu, og takk for "dine tanker".

Men, jeg tenkte mer på en slik vinkling at publikum selv, altså dere, skal gjøre ting som vil "spre budskapet mitt".

Kanskje i form av å skrive artikler, innlegg i blogger, innlegg i forum, lage linker på andre websider, henge opp oppslag, dele ut flyers osv. osv.....
Føler kanskje dette kan være en "ny måte" å tenke på som "konkurranse".
Vi må da i etterkant vurdere hvem vi føler har bidratt mest, og følgelig premiere.
http://www.DinGolfReise.no. Størst og best på Belek.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Gratis tur til Belek. Cornelia Diamond.

Post by Kaffekannen »

Det må jo være konkret målbart, eller muligens stembart(er det et ord?). to forslag:

1. Vervekonkurranse. Den som får flest personer til å registrere seg eller lignende vinner.

2. Kulere konkurranse. Legg ut bilder eller film av det man har gjort for å fremme siden. ( F.eks. naken med billboard rundt halsen på en golfbane som promoterer dingolfreise.no har nok en relativt stor sjanse til å vinne) Dette kan så besøkende på siden stemme over.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Post Reply