Solbriller

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Solbriller

Post by veggiss »

Ikke akkurat de, men Oakley Radar er overlegne
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
raysv
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 335
Joined: 17 Apr 2013, 19:05
Hcp: 21,9
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Solbriller

Post by raysv »

Oakley RadarLock (Path) med G30 eller Black ird. glass... blir ikke bedre enn det :) Bruker alltid briller på banen hvis sola gløtter igjennom.
Driver: Ping G30 11 reg.
Woods: Ping G30 5w
Hybrids: Ping G30 4h
Irons: Cobra F7 One 5-GW
Wedges: Cleveland 588 reg 56, Cleveland RTX 588 60
Putter: Odyssey Versa Tank 2ball
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Solbriller

Post by eivaan »

Ok, blei tipsa av en kompis som er sykkelproff. Han sa at de var heilt max, han brukte de til golfing også (hc 2,6) Han sier at han synes han ser konturene på greenene bedre med en uten..jeg var litt skeptisk til disse photo greiene og skifting etter solforhold, men han sier d funker helmax....will see...:) Takk for svar
raysv
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 335
Joined: 17 Apr 2013, 19:05
Hcp: 21,9
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Solbriller

Post by raysv »

Fredrikkm wrote:
sumo wrote:mulig jeg har misforstått her, men er ikke golf en sport? for meg er det helt naturlig med sports inspirert/relatert utstyr på golfbanen. skjønn det den som kan.
for min egen del er raske briller og sporty sko en innertier 8-) .
Jo, for all del, golf er en sport, akkurat som croquet, sjakk, bowling, og andre sporter der man har et intensitetsnivå nær null. Poenget mitt er bare det at jeg ikke ser poenget med å bruke sportsinspirert utstyr når man beveger seg ca. like fort som en skilpadde stort sett hele runden. I mitt hode er det hvertfall ikke noe tvil om at f.eks. sportssolbriller er ganske langt ned på utseendeskalaen, og når jeg ikke er i nærheten av å trenge funksjonaliteten til et par raske briller slenger jeg heller på meg et par jeg syns ser bra ut.
Rart det der, jeg har grei nok kondis til å sykle Lillehammer - Oslo på forholdvis grei tid, men alikevel klarer jeg å bli sliten og svett av 18 hull rundt hauger, så kjenner meg ikke igjen i skilpadde analogien din og ser absolutt fordelen av å bruke en del sportsinspirert utstyr på golfbanen!!
Driver: Ping G30 11 reg.
Woods: Ping G30 5w
Hybrids: Ping G30 4h
Irons: Cobra F7 One 5-GW
Wedges: Cleveland 588 reg 56, Cleveland RTX 588 60
Putter: Odyssey Versa Tank 2ball
Post Reply