Fin "sensur" på Golfsiden

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Kaffekannen »

En "kverulende jævel" burde absolutt hatt en ;) bak seg. Det var ikke ment negativt
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

Helt ok, KK. Har uansett blit kalt verre ting - til og med av gode venner.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

Ref. diskusjonen om anonymitet på Golfsiden;

Det er like mange i Norge som har mitt navn som det er personer som heter Henrik Bjørnstad her til lands.... ;-)

Asbjørn Ramnefjell, furu og Gunnar Bull er derimot så heldige at de er one of a kind.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

Artig. En variant av innlegget over ble sensurert vekk fra GS. Gjettekonkurranse: hvem blir krenket, støtt etc av slikt?
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

Det er ingen logikk i det. Dere står fritt til å nevne mitt navn og si stygge ting om meg :D Jeg ber ikke redaktøren om å slette noe men han har tydeligvis stående ordre fra noen andre.

"Navnedebatten" er helt merkelig. Dette med at man fortsatt er anonym hvis flere heter det samme som deg........ Det er helt merkelig å tenke slik.
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

Furu, du var faktisk ikke nevnt i den varianten som sto på GS, regnet med at ditt navn ville øke sensurrisikoen :-)
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

Ser at han har notert at noen innlegg er slettet "for å bringe tråden inn på rett spor igjen". En tråd som er full av alle mulige off-topic krangelgreier :D

Hva tror dere om dette "nettmøtet" med Scheie? Jeg tror spørsmålene blir kraftig sensurert på forhånd. Det blir sikkert som en kinesisk pressekonferanse om tilstanden i Tibet.
Instagram @christianfuru
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by GunnarBull »

Jeg må innrømme at jeg ikke følger så godt med lenger på golfsidendåttkåmm. Synes det blir mindre og mindre interessant, men det kan jo også komme av at jeg synes golf generelt har blitt mindre interessant. Så jeg skrev på gs at jeg syntes siden hadde blitt mye dårligere etter at jeg hadde sluttet å skrive der. AR skjønte selvfølgelig ikke at jeg fleipet, og det er dessverre noe av det mosjomste jeg vet :-)

Synd denne siden er så strikt med tråder og sånt. For meg - som egentlig bare skriver off topic og generelt unngår saklige diskusjoner om golf - blir det vanskelig å passe inn.
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

GunnarBull wrote: Synd denne siden er så strikt med tråder og sånt. For meg - som egentlig bare skriver off topic og generelt unngår saklige diskusjoner om golf - blir det vanskelig å passe inn.
Du kan skrive om hva du vil GB. Vi har tråder om musikk, youtube, fotball osv. Om du vil skrive noe om tåkeforholdene i sentrale regioner av Østlandet så er du mer enn velkommen til det :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

GunnarBull wrote:Jeg må innrømme at jeg ikke følger så godt med lenger på golfsidendåttkåmm. Synes det blir mindre og mindre interessant, men det kan jo også komme av at jeg synes golf generelt har blitt mindre interessant.
Skal du legge opp Bull? Bortsett fra at det er positivt for den delen av privatøkonomien min som går til vafler og is etter golfrunder, så er det bekymringsfullt for Golfliga-laget.....
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by GunnarBull »

Jeg vet jeg kan. Men jeg føler meg liksom litt som en vandal i et rom fullt av fagfolk.

Oi, ser plutselig at jeg har blitt oppgradert fra rookie til forumvant. Det må da bety noe :-)
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

GunnarBull wrote:Jeg vet jeg kan. Men jeg føler meg liksom litt som en vandal i et rom fullt av fagfolk.

Oi, ser plutselig at jeg har blitt oppgradert fra rookie til forumvant. Det må da bety noe :-)
Du har fått to baller GB :D Det må da bety noe!

Drit i hva andre måtte tenke. Du tar også feil. Vi som skriver mye her håper egentlig at folk skal gjøre nettopp det du sier - skrive tråder og innlegg som egentlig ikke handler om golf men er noe garantert flere enn den ene personen er opptatt av. Siden vi også har en fin stemning her inne så risikerer du faktisk at tråden blir stående :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

Trolig er Bull en av de beste golfspillerne her inne......han leker bare beskjeden.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

Smilende Sam wrote:Trolig er Bull en av de beste golfspillerne her inne......han leker bare beskjeden.
Vet det. Tenkte ikke på golfkunnskap men heller ferdigheten å skrive svada og selvfølgeligheter på et forum som dette :D Når GB sier "fagfolk" så tenker jeg forumfagfolk, altså vi som er litt mer vant til slike forum som dette og ikke oppslagstavler som golfsiden.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by kevin »

furu wrote:
GunnarBull wrote:Jeg vet jeg kan. Men jeg føler meg liksom litt som en vandal i et rom fullt av fagfolk.

Oi, ser plutselig at jeg har blitt oppgradert fra rookie til forumvant. Det må da bety noe :-)
Du har fått to baller GB :D Det må da bety noe!

:lol: :lol: 2 baller :?: :?: Og jeg som trodde GB var en evig vallak :lol: :lol:

Her er det stor takhøyde GB...du kan nok skrive om hva du vil :) NB! jeg liker egentlig ikke det uttrykket "stor takhøyde", det misbrukes litt for ofte :P
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

Husker når den andre falt ned på valpen vår. Lenge siden nå men jeg husker at det var en stor dag.
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

GB har forumert i årevis.....han koketterer. Takhøyde er egentlig irrelevant hvis det er mange etasjeskiller..... :twisted:
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by furu »

Smilende Sam wrote:GB har forumert i årevis.....han koketterer. Takhøyde er egentlig irrelevant hvis det er mange etasjeskiller..... :twisted:
Etasjeskiller? Trenger GB en sånn elektrisk stolheis?
Instagram @christianfuru
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by veggiss »

han trenger hvert fall snart elektrisk tralle...med mindre han har det allerede?
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Fin "sensur" på Golfsiden

Post by Smilende Sam »

:-) @veggiss
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
Post Reply