PGA Tour 2011

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Renner inn birdies i ørkenen. Sofagrisen Couch leder på -6. Er imponert over at Bill Haas spiller bra til stadighet. Tok to seire i fjor og nå må vi tydeligvis regne med ham hver eneste uke.

Er et bare jeg som syns Vegas er dårlig med putteren? Ja, han senker en del men han misser jo grundig til stadighet. I dag har an brukt 26 putter på 14 hull og 2 per GIR.
Instagram @christianfuru
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

I skrivende stund er det vel Gillis som leder. Kompis av Bjørnstad fra Nationwide mener jeg å huske.
furu wrote:Er et bare jeg som syns Vegas er dårlig med putteren? Ja, han senker en del men han misser jo grundig til stadighet. I dag har an brukt 26 putter på 14 hull og 2 per GIR.
Enig, men vil heller si ustabil. Det er jo dårlig forsåvidt...Spesielt lag puttingen på 10meter og utover er litt svak. Han kommer ofte opp altfor kort. Men han har jo satt noen clutch putter i sin korte karriere også.

Noen som så han huleboeren som gikk rundt på banen forresten? Mener han har en US Open-seier fra 2009 :lol:
No laying up
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: PGA Tour 2011

Post by AkE »

Så langt heldig med Michelson og Haas, lurer bare på hvorfor jeg har satset på Villegas for andre gang i år... Byttes nok ut mot Watson eller Fowler til i morra!
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Regner med at det er denne fyren du sikter til.
Image
Instagram @christianfuru
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

Stemmer, Old Tom Morris var det!

Image

Men fra spøk til alvor, leste at Glover har hatt litt problemer på hjemmebane i løpet av offseason. Kanskje derfor han lar det gro. Synes det var ganske så kult jeg da.
No laying up
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Jeg ble like overrasket som Haugsrud over Haas i går. Han drivet lengre enn Mickelson noen ganger. Sneaky long, kalles vel det.

Klarer ikke helt å forstå hvorfor denne turneringen er så fascinerende for mange. Ok bane, det er mye sjanser til birdie og eagle. Dette hull 16 greiene er jo egentlig bare det vi kaller strilete og harry. Har ikke noe problem med jubel og liv på banen, det er bare positivt, men spring-break-aktig-collegefyll er jo helteit.

Det er mulig at det er sendingene og alle reklamepausene, men herlighet så sinnsykt kjedelig det er å følge PGA Tour for tiden.

Noen andre som ser likheten? Eller er det bare meg som er litt rar? Det siste stemmer vel uansett.....
Image
Image
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Helt uenig i dine karakteristikker ang banen og turneringen. Banen er superkul synes jeg og hull 16 opplegget er helt enestående i golf. Og faktisk det som gjør at det er så mye tilskuere på denne turneringen. Uten det hadde det knapt vært halvparten så mange tilskuere. Og spillerne digger det. Hull 16,17 og 18 er skikkelig bra golfhull og en utrolig morsom avslutning hvor det ofte avgjøres

Men tv-sendingene har sålangt vært dårligere enn tidligere, tilbake til alle disse pausene hvor det ikke skjer noe. Ganske skuffende faktisk. Håper det blir bedre i dag
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

17 er et bra hull. 18 er et høyst ordinært hull. 16 er bare noen tribuner rundt et par 3 og masse collegefolk som roper whoooooooo! Finnes det egentlig noe teitere enn et par 3 omkranset med tomme tribuner? De kommer jo bare på lørdag og søndag, torsdag og fredag er det ganske dødt. Oppskrytt turnering for å prøve å skape et høydepunkt siden det skjer så sinnsykt lite i starten av sesongen.

De var heldig med WITB-innslagene tidligere i år. De var bare 2 år gamle :lol: Egentlig helt ok at Viasat har begynt å kjøre en liten oppsummering fra ET tidligere på dagen.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

når det er sagt så var jeg og overrasket over Haas i går, drivet vel ut Mickelson nesten alle gangene.
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

furu wrote:17 er et bra hull. 18 er et høyst ordinært hull. 16 er bare noen tribuner rundt et par 3 og masse collegefolk som roper whoooooooo! Finnes det egentlig noe teitere enn et par 3 omkranset med tomme tribuner? De kommer jo bare på lørdag og søndag, torsdag og fredag er det ganske dødt. Oppskrytt turnering for å prøve å skape et høydepunkt siden det skjer så sinnsykt lite i starten av sesongen.

De var heldig med WITB-innslagene tidligere i år. De var bare 2 år gamle :lol: Egentlig helt ok at Viasat har begynt å kjøre en liten oppsummering fra ET tidligere på dagen.
Haters gonna hate :lol:

Tror ikke de rekker å sette opp de tribunene på fredag kveld, så de må jo stå der gjennom hele turneringen. Synes det er bedre med høylytte collegestudenter enn utflyttede britiske oljeanalytikere og rike oljesheiker som gir beng i golf, slik det er på Europatouren nede i Gulfen. :lol:
No laying up
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Mener du at solbrente bankfolk ikke er kult :?: Er jo skikkelig liv på ET i Gulfen.
Instagram @christianfuru
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: PGA Tour 2011

Post by Friedman »

Hehe, gjengen der nede ser jo ut som de er på Polo-match eller Yacht-regatta...
No laying up
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Friedman wrote:Hehe, gjengen der nede ser jo ut som de er på Polo-match eller Yacht-regatta...
Er sikkert slitsomt for dem å utnytte indiske og pakistanske arbeidere hele dagen. Må få slappe av litt når de ser på golf.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

god sammenligning over her ja, golfturneringene i gulfen må jo være noe av det mest BORING som er. Inget liv annet enn nasjonalgarden som danser etter turneringen, med sverdene sine. Og bønneropene i bakgrunnen...
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

Men tilbake til Jhonattan Vegas. Er det bare meg som syns han ligner litt på Sotomayor? De har jo samme blikket 8-)
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Mangler litt på barten, og er litt bredere i ansiktet.

DJ spiller kongebra i dag,synd jeg har han på benken på laget mitt. Reservene mine er alle helt i toppen :( Får se hva det blir på de andre, men det er ikke så aller verst
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by Smilende Sam »

My man Johnson.....go get'em Døsty :-)
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: PGA Tour 2011

Post by kevin »

Tribunene på hull 16 ser ganske fulle ut i dag :D
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: PGA Tour 2011

Post by furu »

kevin wrote:Tribunene på hull 16 ser ganske fulle ut i dag :D
Du mener at de på tribunen på #16 ser ganske fulle ut 8-)
Instagram @christianfuru
Fornii89
Forumvant
Forumvant
Posts: 58
Joined: 22 Jun 2010, 23:53
Hcp: 16.6
Hjemmeklubb: Grenland Golfklubb

Re: PGA Tour 2011

Post by Fornii89 »

Er det noen som streamer på viasatondemand? funker faen ikke :(
Post Reply