Tips til shopping

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Tips til shopping

Post by Smilende Sam »

Kjøper du med deg en cheerleader eller to til meg Kev? Trenger noe som kan lyse opp kontoret i vinternatten....
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Tips til shopping

Post by kevin »

Smilende Sam wrote:Kjøper du med deg en cheerleader eller to til meg Kev? Trenger noe som kan lyse opp kontoret i vinternatten....
Ha ha, du kan få en kalender :D
kevin
Guru
Guru
Posts: 17380
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Tips til shopping

Post by kevin »

Resten av "budsjettet" gikk til julegaver og et par Oakley solbriller til meg selv :D I tillegg til noe småting.

De stedene jeg var og titta var det noen ting som stakk seg ut som "hotte". Det var klærna fra "Under Armour" som det reklameres med overalt. Synes ikke det er spesielt billig. Og så er det stor fokus på at produsentene slutter å lage wedger med de "gamle rillene" fra nyttår. Finnes mye gode tilbud på slike wedger, reklameres mye med "last chance".

På Golfsmith i Arlington hadde de en ekstra beskjed på inngangsdøra si som fortalte at de nå endelig hadde inne "Fred Couples`shoes". Ecco skoene er veldig populære. Jeg prøvde de men klarte ikke helt å like de, blir nok litt for flate for meg. Og så stoler jeg vel ikke helt på at de funker på våte/gjørmete norske baner uten spikes. Jeg er av den typen som må ha skikkelige spikes, både på banen og på bilen :lol:

Burde vært i USA neste fredag, da er det Black friday og årets største handledag med svært mye tilbud. Kanskje det kommer ekstra gode tilbud i amerikanske nettbutikker også den dagen, et tips til de som planlegger å handle på nett i nærmeste framtid
Post Reply