Regelrytter

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: Regelrytter

Post by Golffreak »

Synes det er greit å følge regler jeg også, og skjønner meg ikke på de som på død og liv skal trikse og mikse ute på banen. Men, hvis noen skulle gi meg straffeslag for å klaske tilbake noen rangeballer så hadde det blitt for dumt. Men decision bestemte vel at "casual flick" ikke var straff, så da burde det vel være greit. Ser jo at hvis du spiller turnering, og plutselig tar samme kølla som du skal bruke på innspillet og står og bevisst trener fra samme roughen så blir det litt feil... Men synes terskelen her skal være høy.

Forøvrig så gidder jeg ikke å være på vakt og "ta" noen på regelbrudd i selskapsrunder, de lurer jo bare seg selv. I turneringer så har jeg jo også ansvar ovenfor de andre som er med, men har sjelden opplevd at det har vært noe problem. Spør noen meg om reglene så svarer jeg gjerne, og påpeker også muligheter de har ift dropp etc hvis de virker usikre eller ikke er klar over alternativene. Det hender jo at noen blir positivt overrasket, som at de kan droppe på andre siden av vannet etc.
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
Post Reply