The Open 2011

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: The Open 2011

Post by sirandrew214 »

Apropo Dustin Johnsons OB på hull 14; er det en såkalt Major fuck up? ;)
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: The Open 2011

Post by Kaffekannen »

Må si jeg fikk litt svettebyger når jeg så hvor magnetiske bunkerne og røffene var. Ballen likte tydeligvis ikke fairway...

Jeg er nok dessverre ikke frisk nok til å gå løs på en slik bane i år. Blir heller innlandsbaner hvor man kan bruke cart.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

The Open 2011

Post by Smilende Sam »

Golffreak; jeg nekter å være rasjonell som sportsfan. Da hadde de fleste vært RBK, Man U og Barcelona fans og bare tanken på det gjør meg syk, særlig det første (Barca er jo fantastiske). Mye morsommere å vinne seriegull i 2007 etter 44 års venting :-D.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: The Open 2011

Post by Yorkie »

Mange bra innlandsbaner i området også Kaffekannen, tror nok du gliser helt rundt selv om det ikke passer med ekstremgolf på Royal St. Georges denne gangen:)
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: The Open 2011

Post by Golffreak »

Golffreak; jeg nekter å være rasjonell som sportsfan.
Mente ikke at du skulle være rasjonell, mente bare at det tross alt er den som har spilt best som vinner ;) . I golf er det alltid rettferdig, da det er lite dommeravgjørelser og andre ting som kan påvirke (OK, Dustin Johnson i PGA mesterskapet ifjor var uheldig, og de som fikk dårlig vær i The Open ifjor var også uheldige..). Selv om man er fan av andre, så må man bare innrømme at vinneren spilte bedre.. Man skal også være relativt irrrasjonell Man U fan hvis man ikke innrømmet at Barca var best i CL også. At noen "fortjener" å vinne pga utfordringer i privatlivet eller andre ting går på sympati, men golfballen eller konkurrentene bryr seg jo lite om det.

Det er lov å være fan, men er nok folk (spesielt fotballtilhengere) som ALDRI innrømmer at andre var bedre i en kamp etc. Det synes jeg blir litt for dumt, og med unntak av store dommertabber i fotball osv så vinner jo som regel de beste. Ihvertfall i golf..
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
Post Reply