Jakten på sesongen 2011

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Jakten på sesongen 2011

Post by veggiss »

Samme på Tyrifjord, blir bra når de nå får satt i gang vedlikeholdet som normalt nå på tirsdag og klippet bl.a. fairwayene :) Er uansett knallfornøyd med fire runder i påsken!
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Jakten på sesongen 2011

Post by Smilende Sam »

sumo wrote:helt enig, sam. forholdene på østlandet om dagen er upåklagelig bra. lover veldig godt for sesongen.
spilte mikla igjen idag. greenene er grønne og flotte, men nå syntes jeg gresset begynner og bli vel langt. de er betydelig tregere nå enn sist gang jeg spilte - for tre dager siden.
Klippingen starter visstnok snart. Baneåpningen kom litt brått på og de har vært varsomme med å gamble med klipping pga at aprilværet kan være ustadig.....
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
kevin
Guru
Guru
Posts: 17374
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Jakten på sesongen 2011

Post by kevin »

ser at Atlungstad åpnet 30.april, noen som vet åssen det ser ut der oppe på denne tiden?
User avatar
joergu
Forumvant
Forumvant
Posts: 64
Joined: 02 May 2011, 13:15
Hcp: 12
Hjemmeklubb: Atlungstad GK

Re: Jakten på sesongen 2011

Post by joergu »

Har spilt Atlungstad hver dag siden åpningen 29/4 .Har aldrig sett bedre ut på våren helt knall. : :D
Driver : Cobra
Hybrid :Cobra 18` 25`
Jern : Ping G 15
Putter : Odyssey Two-ball putter
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Jakten på sesongen 2011

Post by sirandrew214 »

Smilende Sam wrote:
sumo wrote:helt enig, sam. forholdene på østlandet om dagen er upåklagelig bra. lover veldig godt for sesongen.
spilte mikla igjen idag. greenene er grønne og flotte, men nå syntes jeg gresset begynner og bli vel langt. de er betydelig tregere nå enn sist gang jeg spilte - for tre dager siden.
Klippingen starter visstnok snart. Baneåpningen kom litt brått på og de har vært varsomme med å gamble med klipping pga at aprilværet kan være ustadig.....

Klippingen er i gang, men de har lite utstyr pga at de fleste maskiner skulle på oppgradering. Og plutselig var det sesongstart lizzom.... :) Men når maskinene er klare, så blir det full pakke, ned mot 3 mm og fartfartfart!
Post Reply