Streaming - golf på nett

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Streaming - golf på nett

Post by spiderboy »

http://mypremium.tv/ for sky-sports sin dekning av golf.
Fungerer bra.
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Streaming - golf på nett

Post by furu »

Veldig vanskelig å finne stream. Kiwisports sender av og til golf. I dag går sendingen på Sky Sports HD3 og det ser ut til at de ikke har lagt ut den streamen.

Fant denne. Du må klikke bort noen vinduer så er den der. Tror de sender fra Hawaii nå.
Last edited by furu on 08 Jan 2012, 01:08, edited 1 time in total.
Instagram @christianfuru
User avatar
Boris
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 167
Joined: 02 Aug 2010, 18:27
Hcp: 23,7

Re: Streaming - golf på nett

Post by Boris »

Fennomenalt. Takk
Lawinth
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 383
Joined: 11 May 2011, 23:36
Hcp: 12
Hjemmeklubb: TYGK
Has thanked: 28 times
Been thanked: 1 time

Re: Streaming - golf på nett

Post by Lawinth »

Har abonnert på denne siste året og er sånn passe fornøyd.
Kostet så lite at det var vert å prøve og har absolutt gitt valuta for pengene.

http://www.watchlivegolf.com/
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Streaming - golf på nett

Post by Fairway »

Lawinth wrote:Har abonnert på denne siste året og er sånn passe fornøyd.
Kostet så lite at det var vert å prøve og har absolutt gitt valuta for pengene.

http://www.watchlivegolf.com/
Spørsmål fra deres hjemmeside:

"Are the services provided by www.watchlivegolf.com legal?


Certainly. We at www.watchlivegolf.com do not provide streams of any live golf coverage from our website. Nor do we provide links to download software from any illegal sites. Instead, we provide links to the best live golf streaming available online. These links come courtesy or third party providers where the streaming live golf videos are legal practice. These streams will provide you with access to a number of live golf competitions, such as the Masters, the US Open, and the PGA Championship."

så de gir bare ut streaming linker som andre leverer... det kan jeg da fint finne selv..

Vet du om de linkene som du får er de samme som f.eks http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?mat ... art=sports gir oss?

F.eks er helgens runde i pga kommet fra mypremium.tv eller kiwisports.com ?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Streaming - golf på nett

Post by furu »

Kiwisports heter nå coolsport.tv
Instagram @christianfuru
User avatar
DuffyDuck
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 370
Joined: 09 Feb 2011, 19:31
Hcp: 9.6

Re: Streaming - golf på nett

Post by DuffyDuck »

Noen som har en stream frem til sendingen til viasat starter?
RedM11
Rookie
Rookie
Posts: 4
Joined: 09 Jun 2011, 16:01
Hcp: 19,5
Hjemmeklubb: Rauma GK/Bergen Gk

Re: Streaming - golf på nett

Post by RedM11 »

Tror dette er den nye siden for myp2p, her finner du værtfall det meste av live sports:
http://www.wiziwig.tv
Anbefaler ellers viaplay.no
Synes denne viasat tjenesten begynner og bli virkelig bra. Selvfølgelig noe dyr, men ser du en del annen sport/fotball som meg så er det vell til å leve med.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Streaming - golf på nett

Post by furu »

RedM11 wrote:Tror dette er den nye siden for myp2p, her finner du værtfall det meste av live sports:
http://www.wiziwig.tv
Anbefaler ellers viaplay.no
Synes denne viasat tjenesten begynner og bli virkelig bra. Selvfølgelig noe dyr, men ser du en del annen sport/fotball som meg så er det vell til å leve med.
Viaplay har fått litt pepper her inne. Er mange som er usikre på den tjenesten. Avtalevilkårene er også drøye.
Må bare oppdatere denne.

Jeg gikk for Viaplay-varianten til 199,- kr mnd --> BIG MISTAKE!!!

Snakk om rævva tjeneste! Man får sett Live sport (som regel), men kun fra live-tidspunktet og 4 timer fram i tid. Skjønner jo at de sikkert har mye video på serverne deres og man kan ikke beholde alt oppe til evig tid.. men 4 timer.. jaja!

Det som har vært det værste - 2 søndager på rad nå (8.jan og 16.jan) så har jeg ikke kommet inn på PGA-sendingen. 8.januar fant jeg ikke engang sendingen på listen over live sport, mens igår, fant jeg sendingen, men den fungerte ikke i det hele tatt! Har skrevet/klaget (på en saklig måte) på facebook-siden deres de 2 aktuelle dagene om problemet.
Er ikke bare jeg som er misfornøyd med tjenesten deres... flere som har vært drit forbanna over tjenesten der.. en som skriver

"Får ikke sett en jævla skitt på pcen deres av jævla søppelprogrammet dere har av en avspiller. Faeen i helvete!""!!
"viaplay kan kjøsse mæ mitt i rævhålle!! nett tvèn dokkers e fan ikke anna en plaga! sjønne ikke at folk gidd å kaste bort tia på d hær!!!!"

Jeg har sagt opp Viaplay med umiddelbar virkning, skrev at jeg har kjøpt en tjeneste/vare som overhodet ikke har fungert, og at jeg ser frem til at de refunderer ihvertfall de 20 gjenstående dagene jeg har på abb.. men kjenner jeg de rett, så får jeg ikke refundert en dritt..

Ser i "almenne bestemmelser" så skriver de

9. Ansvarsbegrensning
Viaplay gir ingen garanti hva angår innholdet, informasjonen eller tjenestene som gjøres tilgjengelige på nettstedet eller tjenestene. Med unntak av punkt 14, Viaplay gir ingen garanti hva angår nettstedet og tjenestens funksjonalitet, tilgjengelighet, kvalitet, sikkerhet eller brukbarhet.
Jævlene fraskriver seg jo alt ansvar...

For all del - IKKE bestill Viaplay!!!
Instagram @christianfuru
Lawinth
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 383
Joined: 11 May 2011, 23:36
Hcp: 12
Hjemmeklubb: TYGK
Has thanked: 28 times
Been thanked: 1 time

Re: Streaming - golf på nett

Post by Lawinth »

Fairway

Ja det er mye det samme av utseende. Har ingen erfaring med den siden du viste til. men får ofte opp 10+ lenker til ulike steder.
Tror kanskje jeg hiver meg på et år til, men...? Dekket nok opp 90% av fjoråret på våren da jeg fulgte med mest, men som du skriver er det nok mulig å finne alt selv.
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Streaming - golf på nett

Post by Fairway »

dårlig av viasat å kun tilby sportspakken sammen med tv+film..må da ut med 199 kr pr mnd... Er mange som ønsker å ha kun sport og ikke har bruk for film delen.. 99 kr mnd f.eks for kun sport hadde vært et bra tilbud..
Post Reply