Golftinget

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Golftinget

Post by CharlieB »

veggiss wrote:Det er vel strengt tatt ikke noe poeng siden Solheim Cup ikke har blitt arrangert i hverken oktober eller november de siste 10 årene.
Ups - my bad. Foresvevde meg at årets turnering gikk i Oktober .. har tydeligvis ikke fulgt med i timen her.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17373
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Golftinget

Post by kevin »

I siste nr av Golf Digest Sverige blir målet om Solheim Cup i Norge nevnt. Skriver det rett av så jeg ikke tolker noe feil :)
En norsk historia
Finn H.Andreassen är det norska golfförbundets nyinvalda ordförande. Min koll på norska tv-kändisar är minimal - men Finn H verkar vara känd från både NRK og TV2.
Det första intrycket är positivt. "Vi må våge å sette oss noen hårete mål", säger han.
Dels är det norska uttrycket en fröjd att lösa, dels handlar den hårrika och därmed höga målsättningen om Solheim cup.
Norsk golf - och troligen även norskt näringsliv, norsk politik, norsk idrott, norsk turism - kommer hädenefter att satsa med full kraft för att få Solheim cup til Norge.
Sunzann Pettersen är stjärnan, Karsten "Ping" Solheim föddes i Norge, i Austrheim utenför Bergen.
Det känns som at norsk golf och familjen Solheim har ett gott samarbete framför sig
Post Reply