golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
Krosjnak
Rookie
Rookie
Posts: 19
Joined: 17 Sep 2011, 08:21
Hcp: 3.1
Hjemmeklubb: Mjøsen gk
Location: Norway

golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Post by Krosjnak »

Hei.
Golf er gøy, lesesal er kjedelig. I dag er motivasjonen for å studere helt på bånn, da været i Trondheim er fint. Kan noen trøste meg med at forholdene i golfnorge er stusselige og at jeg ikke går glipp av noe den neste måneden?
(Hvis dere lurte: Det stemmer, jeg har aldri skrevet noe her før.)
Golf er gøy, iblant.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Post by Kaffekannen »

Det var helt forjævlig å spille i går. Solen svei i øynene og den lille brisen fra sør gjorde at drivene gikk alt for langt. I tillegg var det utrolig mange mennesker på banen som på død og liv skulle slå av en prat. Likevel var det ikke kø på banen og en firerball kom seg rundt 10 hull på et par timer. Alt for fort altså. Rett og slett en fryktelig kveld på golfbanen.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Krosjnak
Rookie
Rookie
Posts: 19
Joined: 17 Sep 2011, 08:21
Hcp: 3.1
Hjemmeklubb: Mjøsen gk
Location: Norway

Re: golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Post by Krosjnak »

Flott! Det hjalp veldig, er jo ingen vits i å spille golf hvis det ikke tar minst 6 timer. Man må jo ha minst ti minutter på seg til å forberede neste slag, hvis det skal bli noe ut av det!
Golf er gøy, iblant.
rifer
Rookie
Rookie
Posts: 33
Joined: 04 Dec 2012, 18:23
Hcp: Avhengig av dagsform
Hjemmeklubb: Hauger

Re: golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Post by rifer »

Som en eks-student som har første maimåned på mange år uten eksamener så kan jeg fortelle at det er et skikkelig helvete.. Det blåser mye , det regner, og er generelt kaldt. På lesesalen kan du ha med varm drikke, gode klær, og sitte på en halvgod stol.
Du blir sliten av å spille golf så tidlig på sesongen, og så får man litt vondt her og der siden kroppen ikke er vant til det. På lesesalen sitter man i en posisjon man har trent på hele året, så det slipper man der.
I tillegg er gulvet på lesesalen stort sett helt flatt, og uten hull, mens ute nå er det noen som har lagt litt grønt teppe oppå masse sand. Det grønne teppet gjør det vanskelig å få ballen i hullet.
Til slutt er svingen rusten så man spiller dårlig golf, mens på lesesalen er armen godt vant til å skrive og bla i bøker. Dette gjør man jo av rutine.

Så det er bare å holde seg på lesesalen inntil videre.

Wait, who am I kidding? Første mai uten eksamener?? Følelsen er som..... Nei, du får bare oppleve det selv ;)
User avatar
Hagean
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 253
Joined: 07 Jul 2012, 01:40
Hjemmeklubb: Atlungstad Gk, Mjøsen GK
Location: Kristiansand

Re: golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Post by Hagean »

Mjøsen ser rett og slett fæl ut nå. Du er heldig som har eksamen. Slipper å irritere deg over dårlig kvalitet på bana. :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Attachments
uploadfromtaptalk1368690780735.jpg
(64.76 KiB) Downloaded 19 times
User avatar
Krosjnak
Rookie
Rookie
Posts: 19
Joined: 17 Sep 2011, 08:21
Hcp: 3.1
Hjemmeklubb: Mjøsen gk
Location: Norway

Re: golfspiller + student - bil = lese om golf på lesesal

Post by Krosjnak »

Takk Haegan, det hjelper litt (Jeg later som om Steinar ikke sa noe om en god vinter på årsmøtet og stoler blindt på deg!). Fordelen med en sen sesongstart for meg er jo at banen får god tid på seg til å bli bedre =)
rifer wrote: Wait, who am I kidding? Første mai uten eksamener?? Følelsen er som..... Nei, du får bare oppleve det selv ;)
Gleder meg til neste år...
Golf er gøy, iblant.
Post Reply