Erfaringer med gimme.no

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Anvil
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 19 Mar 2021, 11:19

Erfaringer med gimme.no

Post by Anvil »

Hei

Jeg er nybegynner, og skyter bort endel baller :D Jeg er derfor på utkikk etter et sted hvor jeg får tak i billige baller. Kom over denne siden: www.gimme.no

Er det noen som har erfaringer med den siden?
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 461
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Erfaringer med gimme.no

Post by norrbaggen »

Ikke noen erfaring men veldig skeptisk. Skulle ikke kjøpe noe fra en side som ikke kan stave navnet på verdens mest kjente ballprodusent. Dårlig sortering og utvalg.
Anvil
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 19 Mar 2021, 11:19

Re: Erfaringer med gimme.no

Post by Anvil »

norrbaggen wrote: 07 Jun 2021, 16:29 Ikke noen erfaring men veldig skeptisk. Skulle ikke kjøpe noe fra en side som ikke kan stave navnet på verdens mest kjente ballprodusent. Dårlig sortering og utvalg.
Hehe! Det la jeg ikke merke til selv.

Jeg tenkte å sjekke om de var seriøse, så jeg sendte en mail til de og nevnte at de hadde skrevet titleist feil. Jeg tror det gikk en halv time før de hadde retten feilen, og jeg fikk svar. De takket for at jeg påpekte feilen, og var ganske flaue. Jeg fikk i tillegg lovnad om gratis frakt ved min neste bestilling som belønning :)

Jeg tok en sjanse og bestilte meg noen Titleist Pro V1. Blir spennende å se :)
Anvil
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 19 Mar 2021, 11:19

Re: Erfaringer med gimme.no

Post by Anvil »

Oppdatering.
Fikk ballene mine allerede i dag. Veldig rask levering (bor på det sentrale Østlandet). Kvaliteten var også veldig bra. Noen merker var det jo på ballene, men de er jo tross alt brukt. Må si at jeg ble veldig positivt overrasket :) Ser at de har fikset opp i skrivefeilen også..
Golfspilleren
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 388
Joined: 23 May 2012, 21:34
Been thanked: 1 time

Re: Erfaringer med gimme.no

Post by Golfspilleren »

Ser ikkje ut som gimme vet mykje om golf. Raske baller?
Quick guess: trådstarter er involvert i siden.
Anvil
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 19 Mar 2021, 11:19

Re: Erfaringer med gimme.no

Post by Anvil »

Golfspilleren wrote: 09 Jun 2021, 23:05 Ser ikkje ut som gimme vet mykje om golf. Raske baller?
Quick guess: trådstarter er involvert i siden.
Nei, har nok ikke noe med siden og gjøre, men jeg er ute etter billig og bra utstyr :)
Post Reply