Golfhandelen

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
VegMyr73
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 23 Jul 2021, 23:56
Hcp: 11,3
Hjemmeklubb: Mjøsen GK
Location: Brumunddal
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Golfhandelen

Post by VegMyr73 »

Tenkte å dele min erfaring og sjekke om andre også har opplevd lignende vedrørende Golfhandelen.no/Golfhandelen.

Jeg var en av de (sikkert mange tusen) som forhåndsbestilte Garmin Approach R10 fra golfhandelen.no.
Tenkte at de var ett seriøst firma som drev med golf.

Fikk faktura ett par dager senere, men tenkte at den vil jeg ikke betale før jeg får varen. Logget inn på Svea finans sine sider, men der lå det jo ikke noen faktura. Sendte da en Messenger-melding til golfhandelen, hvor jeg ønsket en annen betalingsfrist siden jeg ønsker produktet tilsendt først. De bekreftet at dette skulle de fikse dagen etter. Hørte ikke noe mer og sendte noen dager etter en mail for å høre om hvordan status var.
Denne har de fortsatt ikke svart på.

Men i dag ringte de fra Svea finans for å fortelle meg at fakturaen var gått 7 dager over tiden. Syntes derfor det er rett og slett elendig av golfhandelen å behandle kundene sine på denne måten. Ikke gi beskjed at faktura er endret, at produktet mest sannsynlig blir forsinket til oktober osv. Altså normal prosedyre som seriøse aktører faktisk gjør!

Så mitt spørsmål er; gjelder dette flere som har bestilt fra samme butikk? Eller er det bare jeg som er "uheldig"?
Matshino
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 283
Joined: 10 Oct 2009, 00:22
Hcp: Ikke nok
Hjemmeklubb: Haga Golfklubb
Location: Oslo
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Re: Golfhandelen

Post by Matshino »

Jeg har ikke bestilt fra Golfhandelen på nett, men vært innom deres butikk flere ganger og har utelukkende positive opplevelser derfra. Men når det er sagt kan feil skje, og jeg antar at Golfhandelen nå vil oppdatere fakturaen og fjerne eventuelle purregebyr.
Titleist 917D2 9,5*
Titleist Tsi2 15*
4-6 TM P790
7-9 TM P770
46 SM8 + 50 & 56 SM7
SC Newport 2.5
Titleist Players4
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Golfhandelen

Post by kevin »

Bestilte en wedge som jeg skulle hente i butikk i sommer. Snakket med de først og sjekket om de kunne sette på et annet grep. Jada, det skulle de fikse før jeg henta den. Når jeg kom dit var bestillingen på en 46gr og ikke 54 som jeg hadde bestilt. Grepet var heller ikke satt på. Men de fikset fram en 54gr kjapt og byttet grepet mens jeg ventet. Litt rot, men det løste seg med bra service.

Håper det ordner seg for deg med bestillingen din og at det ikke koster deg noe ekstra.
Bogey
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 346
Joined: 26 May 2014, 22:33
Hcp: mhmm
Hjemmeklubb: Vestfold Gk
Location: Tønsberg
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Re: Golfhandelen

Post by Bogey »

Har handla litt der på nett, aldri hatt problem. Har det dukka opp ting har det blitt tatt tak i fort. Hadde bla ett par sko der det ble slitt hull i hælen etter få runder. Sendte mail med bilder, få dager etterpå kom det ett par nye og dyrere sko i postkassen.
VegMyr73
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 23 Jul 2021, 23:56
Hcp: 11,3
Hjemmeklubb: Mjøsen GK
Location: Brumunddal
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Re: Golfhandelen

Post by VegMyr73 »

Har stort sett vært fornøyd med de hele veien jeg også, men akkurat denne gangen så var de ikke helt "innafor". Men slikt skjer og de lovet meg å rette opp i det.

Brukte nok litt "feil ord" i beskrivelsen av de når jeg postet innlegget og var nok lettere irritert over de, men de er tilgitt nå :-) Tok bare litt for lang tid og mulig de har vel hatt noe ferieavvikling de også.
Post Reply