Golfhandelen
Posted: 17 Aug 2021, 20:24
Tenkte å dele min erfaring og sjekke om andre også har opplevd lignende vedrørende Golfhandelen.no/Golfhandelen.
Jeg var en av de (sikkert mange tusen) som forhåndsbestilte Garmin Approach R10 fra golfhandelen.no.
Tenkte at de var ett seriøst firma som drev med golf.
Fikk faktura ett par dager senere, men tenkte at den vil jeg ikke betale før jeg får varen. Logget inn på Svea finans sine sider, men der lå det jo ikke noen faktura. Sendte da en Messenger-melding til golfhandelen, hvor jeg ønsket en annen betalingsfrist siden jeg ønsker produktet tilsendt først. De bekreftet at dette skulle de fikse dagen etter. Hørte ikke noe mer og sendte noen dager etter en mail for å høre om hvordan status var.
Denne har de fortsatt ikke svart på.
Men i dag ringte de fra Svea finans for å fortelle meg at fakturaen var gått 7 dager over tiden. Syntes derfor det er rett og slett elendig av golfhandelen å behandle kundene sine på denne måten. Ikke gi beskjed at faktura er endret, at produktet mest sannsynlig blir forsinket til oktober osv. Altså normal prosedyre som seriøse aktører faktisk gjør!
Så mitt spørsmål er; gjelder dette flere som har bestilt fra samme butikk? Eller er det bare jeg som er "uheldig"?
Jeg var en av de (sikkert mange tusen) som forhåndsbestilte Garmin Approach R10 fra golfhandelen.no.
Tenkte at de var ett seriøst firma som drev med golf.
Fikk faktura ett par dager senere, men tenkte at den vil jeg ikke betale før jeg får varen. Logget inn på Svea finans sine sider, men der lå det jo ikke noen faktura. Sendte da en Messenger-melding til golfhandelen, hvor jeg ønsket en annen betalingsfrist siden jeg ønsker produktet tilsendt først. De bekreftet at dette skulle de fikse dagen etter. Hørte ikke noe mer og sendte noen dager etter en mail for å høre om hvordan status var.
Denne har de fortsatt ikke svart på.
Men i dag ringte de fra Svea finans for å fortelle meg at fakturaen var gått 7 dager over tiden. Syntes derfor det er rett og slett elendig av golfhandelen å behandle kundene sine på denne måten. Ikke gi beskjed at faktura er endret, at produktet mest sannsynlig blir forsinket til oktober osv. Altså normal prosedyre som seriøse aktører faktisk gjør!
Så mitt spørsmål er; gjelder dette flere som har bestilt fra samme butikk? Eller er det bare jeg som er "uheldig"?