Noen som er medlem på Miklagard her?

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
Post Reply
Niggen
Rookie
Rookie
Posts: 43
Joined: 23 Jun 2015, 17:16
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Noen som er medlem på Miklagard her?

Post by Niggen »

Hei!

Søndag den 10 Oktober ønsker jeg å spille Miklagard, men ønsker å spare litt penger i forhold til greenfee. Er det noen TOTAL eller BASIS-medlemmer her jeg kunne fått lov til å spille med? Har 15.5 i hcp

Nils
Matshino
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 283
Joined: 10 Oct 2009, 00:22
Hcp: Ikke nok
Hjemmeklubb: Haga Golfklubb
Location: Oslo
Has thanked: 22 times
Been thanked: 11 times

Re: Noen som er medlem på Miklagard her?

Post by Matshino »

Jeg spilte Miklagard på fredag 10.09 og er stadig like imponert over hvor bra banen er, særlig etter den store ombyggingen. Hotellet var også svært bra, var bare en tur innom restauranten for en burger etter runden, men det anbefales.

Ellers synes jeg godt de kunne latt roughen vokse noe mer, da den ikke var så vanskelig å slå fra. Utenfor rough er det også relativt kortklipt og lett å finne ballen (for de som måtte havne der). Fairwayene var stort sett ekstremt bra, selvsagt noen plasser der det ikke var helt som et teppe. OGså en del divots som folk dessverre ikke hadde reparert.
Greenene var luftet tidligere samme uken, så det var noen hull igjen og sand på greenene.

Skal tilbake på lørdag for finalen i International Pairs, så håper de har toppet banene til det.
Titleist 917D2 9,5*
Titleist Tsi2 15*
4-6 TM P790
7-9 TM P770
46 SM8 + 50 & 56 SM7
SC Newport 2.5
Titleist Players4
Post Reply