Hva skjer med Golfsnakk?

Ris og ros, nyheter og forslag om nettsiden. Guider og videoinstruksjon.
Post Reply
Freud
Guru
Guru
Posts: 2535
Joined: 20 Jun 2013, 14:27
Been thanked: 21 times

Hva skjer med Golfsnakk?

Post by Freud »

Det skjer masse med toppgolfen på tourene i høst, også der nordmenn er involvert. På Golfsnakk er det taust. Hva det skyldes, vet vel alle, men ingen vil skrive det. Derfor gjør jeg det. Tråden som heter "Turneringer" har vært holdt gående i flere år av dyktige og skriveføre Kevin. Og deretter fulgt opp av en håndfull deltagere som har supplert ham. Kevin sluttet å skrive der for mange måneder siden, uten at vi vet årsaken. Antagelig er han drittlei av å være drivkraften bak denne viktige tråden, og vil se hvordan det går uten ham. Eller han er drittlei meg og vil ikke skrive der før jeg trekker meg for godt.
Nå tenker noen at "Nei, alt dreier seg ikke om deg, Freud". Men det kan altså tenkes at Kevin synes det, og ikke vil skrive om alle turneringene før jeg er ute av bildet for godt. Ikke vet jeg, men det er en plausibel forklaring.

Jeg oppforder Kevin til å forklare oss hvorfor han ikke gidder å skrive mer under "Turneringer". Det blir faktisk for dumt at alle vi andre ikke vet hvorfor en drivkraft som ham plutselig trekker seg.

Golfsnakk er i realiteten død nå, men heller ikke de som driver dette nettstedet engasjerer seg. Tausheten rår, og ingen bryr seg.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Hva skjer med Golfsnakk?

Post by kevin »

Det finnes mange interessante saker å diskutere eller dele av seg. Alt handler ikke om turneringer. Jeg har skrevet mange innlegg om andre saker de siste mnd, det har noen andre også.

Er ikke skyldig noen noe, ihvertfall ikke et anonymt nick. Jeg har ikke tenkt å svare mer på det. Mye av diskusjonen ang turneringer har flyttet seg over til sosiale medier, det er likt for alle forum. Ingenting dramatisk i det. Kanskje endrer det seg, hvem vet.

Men forumet er ikke helt dødt og behøver heller ikke være det.
Post Reply