Lager hjemmeside

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by furu »

Jeg gjør store endringer på nettsiden.

Alle gamle artikler blir liggende og kan finnes under linken "Gammel nettside".

Hovedfokus blir bloggen. Når man nå går inn på nettsiden kommer man direkte til det som var "Nyheter" før. Nå er dette bloggen. Her kommer alle saker i fremtiden - tester, utstyr, sladder, norske golfprestasjoner som er verd å skrive om og noen personlige innslag. Jeg har fremdeles mulighet til å lage sider utenom bloggen, det er tross alt fremdeles bygget på samme opplegg som før. Jeg kan f.eks. skrive kort om et banebesøk i bloggen og linke til egen side med utfyllende reportasje. Det er jo grenser for hvor mye jeg kan skrive i ett innlegg på bloggen.

Jeg gjør dette fordi jeg ikke har klart å følge opp med nye artikler. Det er også ekstremt vanskelig å holde det gående gjennom høsten og vinteren. Jeg skal ha fokus på alle de samme tingene i fortsettelsen, det eneste som nok faller bort er instruksjonsvideoene. Mulig det kommer noen når jeg føler for det men det blir ikke et fast opplegg.

Jeg jobber nå litt med utseendet på bloggen. Finne en bakgrunn og lage noe som ser greit ut - det er målet for i dag. I løpet av morgendagen skal linken til "Gammel nettside" fikses slik at man kan nå alle de gamle sidene fra den.
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by Smilende Sam »

Furugolfsiden?

Golfurusiden?

Furugurugolf?
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by furu »

Smilende Sam wrote:Furugolfsiden?

Golfurusiden?

Furugurugolf?
Selv om furugurugolf er et meget bra forslag så kommer jeg nok ikke til å skifte. Lar det bare være slik det er i dag. I hvert fall foreløpig.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by furu »

17.mai feirer jeg 1 år :D Får prøve og holde det gående i hvert fall ut sesongen. Det er vanskeligere enn man skulle tro. Det er mye jeg vil skrive om og teste men det er umulig å få tak i alt. Jeg får knapt noe som helst og det er litt kjedelig. Mgolf og Royal Golf stiller opp og det setter jeg pris på. Dermed får de selvsagt mye omtale på bloggen min.

Antall besøkende stiger stadig men er selvsagt fremdeles veldig lavt i forhold til andre norske golfsider. Det er tross alt en hobbyside og jeg er faktisk fornøyd nå når jeg ligger stabilt opp mot 100 unike besøkende hver dag.

Har selvsagt store planer om å oppdatere oftere med tester, videotips osv. Jeg har fikset noen ting på siden som skal gjøre det litt enklere for meg så fra neste uke blir det litt hyppigere oppdateringer.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by furu »

Har nok en gang endret voldsomt på bloggen min. For noen dager siden gikk jeg over til Wordpress. Det blir kun ren blogg framover siden nettsidefokus er flyttet til et annet prosjekt. Om en ukes tid blir det kanskje litt mer tid for bloggen men akkurat nå for tiden er det for travelt med andre ting.

Har forresten holdt det gående i snart 1 1/2 år :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Procli
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 355
Joined: 06 Sep 2010, 21:21
Hcp: 25,8
Hjemmeklubb: Tromsø Golfklubb

Lager hjemmeside

Post by Procli »

Det er godt jobbet Furu! :)
Min bag:
Nike Machspeed Black 10.5°
Callaway BB Diablo 5w 19° Draw
Nickent 4DX #3 hybrid 20°
Gigagolf PowerMax GX922 4-PW
Callaway V Forged 50° + 56° + SGS 60°
Odyssey White Hot XG #1
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Lager hjemmeside

Post by CharlieB »

furu wrote:Har forresten holdt det gående i snart 1 1/2 år :D
Veldig bra - det detter ikke ned av seg selv :-)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by furu »

Fra 9-31 desember hadde jeg 2.300 unike besøkende :D Ganske bra tall totalt sett. Det er ikke det helt store per dag, men en blogg av denne typen er gjerne ikke noe man stikker innom så ofte. Årets to første dager + så langt i dag viser faktisk 453 besøkende. Også det er fine tall. Det går rett vei :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by Smilende Sam »

454.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Lager hjemmeside

Post by furu »

Smilende Sam wrote:454.
:D

Jeg er mer enn åpen for tilbakemeldinger på innhold, utseende og 'funksjoner' på bloggen. Har skiftet til wordpress.org så jeg står veldig fritt til å fikse ting selv. Logoen midt på toppen skal selvsagt skiftes ut etter hvert. Må bare få laget noe kult 8-)
Instagram @christianfuru
Post Reply