Kaffekannens spillblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Ble en 9-hulls runde på Fana i går etter 18-hulls runder torsdag og fredag. 18-hulls rundene gikk +- hcp mens 9-hullsrunden var konge. 3 fugler og +3 på ni hull etter tulling på hull 15. Putteren har begynt å oppføre seg og alle birdieputtene var på over 5 meter.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Spilte match i golfliga i går og vet egentlig ikke hva jeg mener om eget spill. Det jeg kan slå fast er at katastrofene blir mindre og sjeldnere hver gang jeg spiller. Jeg slet med en del utslag men reddet meg stort sett inn på gode innspill fra 130 og inn. Puttingen er ikke strålende, men etter at jeg bestemte meg for ett puttingstroke og en rutine går det stadig bedre. Satte en god del 2-metere for seier på hull som jeg er fornøyd med.


Så: Jeg har nå kommet til et punkt hvor dette med handicap frustrerer meg. Jeg synes etterhvert at den som spiller banen på færrest slag skal vinne og det plager meg litt at jeg i prinsippet ikke har en sjanse til å vinne på den måten. På bakgrunn av dette har jeg endret mitt overordnede mål som var å ende opp rundt 10 i hcp til å komme så fordømt nært scratch som jeg klarer :o . Det kommer til å ta noen år og masse trening, men hvis jeg skal kunne konkurrere i f.eks. klubbmesterskap eller horda-tour i "ånkli" golf så må jeg kunne gå baner på +- banens par jevnlig. Hva må så gjøres for å komme på det nivået?

1. Nærspill
2. Stabilisere driver
3. Nærspill
4. Stabilisere 3w
5. Nærspill
6. Lære meg å forme slag
7. Nærspill
8. Course management
9. Nærspill
10. Fysisk form

Liten tvil om hvor det kniper. Stort sett stabil på på slag fra 160 meter og til greenkant. Flink på korte par 3 hull og par 4 hull hvor man trenger jern-jern. Legger meg ikke nært nok på pitcher og chipper til å være fornøyd og putter for dårlig. Driveren er veldig bestemt av dagsform og koster for mye. 3w for lange fw-slag/utslag trenger jeg egentlig kun litt mer trening på. Veldig lite som skal til før den er stabil.

Jeg må selvsagt forbedre svingen min generelt, men der er jeg i gang med en god prosess hvor jeg får jevnere og roligere sving jevnt og trutt. Jernslagene min jevnt over er på singelhcp nivå, selv om en duff og en kakk fremdeles forekommer.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Gikk ni hull på Fana i går. Litt sånn rett fra jobb og på banen og en prøvesving. Ble en rotete start med: dobbel på 10 og 11 etter henholdsvis skog og greenbunkerbesøk og en trippel på 12 etter utslag 2 meter OB. 13 var en bogey etter at jeg havnet inntil treet på venstre side green. 14 var uten tvil dagens høydepunkt med 2 meters eagleputt som jeg bommer med et hårstrå. 15 var bogey etter svært dårlig chip. 16 ble et fint par etter driver, 6i 155 meter fra rough og toputt fra 6 meter. 17 ble bogey etter 3 putt fra ca 15 meter i nedoverbakke. 18 var ok utslag til høyre med ganske bra med vind. Så et innspill med frekk linje som ble dradd av vind til rough og fra en stein der til 10cm OB. Endte på en bogey. totalt +10 på ni hull :cry: Jeg får leve på driven på 14...
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Spilte pinseflagget i går på Fana. Klarte det kunststykket det er å bruke opp alle ekstra tildelte slag på første ni med 3 par: par, femdobbel, trippel, par, trippel, dobbel, bogey, par, dobbel :cry: . Når jeg da på 10 duffchipper ballen 3 meter til bunkers får sw-en min seg en flygetur. Jeg må ha brukt ganske mye krefter på kastet ettersom køllehodet var det eneste som stakk opp fra bakken :twisted: . Var faktisk en helvetes jobb å få køllen ut igjen og jeg måtte vaske køllen før neste hull. Det positive var at dette tydeligvis fikk ned skuldrene mine. Siste ni var: trippel(3 slag etter kastet), par, bogey(etter fwbunkerkant), bogey, par, par, bogey og så satte jeg flagget etter 2 slag på 17. Når vi så kom til klubbhuset og sjekket score kom det frem at jeg hadde telt feil på scorecard og skulle plassert flagget etter første slaget på 17 og ergo ble jeg disket. Tok det veldig tungt ;)
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Grønne greener »

Jaja... Du kom uansett lenger enn meg :lol:
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Har slitt litt med balltreffet de siste ukene uten egentlig å finne ut hva problemet var. Var på range i går og traff Furu som filmet svingen min. I dag fikk jeg sett på svingen og det var rimelig enkelt å se noen åpenbare uvaner jeg hadde lagt til meg. En flat baksving skapte uro på toppen som førte til bratt og rotete nedsving. Heldigvis var dette rimelig enkelt å fikse på og dagens økt på rangen var en åpenbaring. Gleder meg til 18 hull i morgen kveld
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Ha :!: jeg leder suverent på listen over de personene som skriver mest om seg selv på dette forumet :ugeek:

Gikk 18 hull med Grønne greener og Furu i går med litt blandede resultater. Været var fint og det var svak vind.

Hull 1: par 4 251 meter

Slår 5i til venstre for fw. 56* inn til bakkant av green. chip inn og putt til par

Hull 2: Par 5 445 meter

driver til semi på høyre. 230 meter inn. 8i som jeg trekker venstre til unknown :D over vei. kakker ball inn på fw. 56* like over hullet, oppfører seg som sprettball(billigball) og rough i bakkant. chip inn, grusom putt som var altfor lang, og dermed treputt og 8 :oops:

Hull 3: Par 4 359 meter

God drive over vei til 100 meter inn. 50* og kjempeduff. 50 meter inn og 56*. går litt langt(medvind) og fringe. chip inn mot hull på kant av bakke og triller forbi. 3 meter retur til kant og dobbel :(

Hull 4: Par 3 128 meter

Pw til 3 meter kort av hull. nedoverputt som blir altfor lang igjen og nok en retur som nesten går i. grusom putting og bogey

Hull 5. Par 4 200 meter?

8i til fw med 100 meter inn. 50* til 3 meter fra hull(Pentaballer stopper når de skal). putt til hullkant og par

Hull 6. Par 4 228 meter.

Utslag trukket bak i skogen. Slår 6i ned til fw. 100 meter inn. kakker 50* over green og ligger i rough med bratt bakke ned mot hull. Prøver å stoppe innspill men den ruller over green og til semirough. chip inn til halvmeter og bogey

Hull 5. Par 3 152 meter

5i til høyre på green. toputt fra 5 meter til par.

Hull 8. Par 3 110 meter

9i til midten av green. flagg i bakkant. Putt skifter retning på hullkant og tap-in for par

Hull 9. Par 4 302 meter.

3w som jeg er rett men kort. 135 meter inn til flagg fra "dalen". Treffer litt bakke og får kort hook. Ligger i tykk rough. chip opp mot green som blir stoppet av tre og legger seg kort. chip inn og putt for bogey

Hull 10. Par 4 321 meter.

driver med dårlig treff. 145 meter inn fra fw i motvind. 6i som jeg pusher til kratt til høyre. Må slå meg bakover inn på fw. kort chip og toputt for dobbel :(

Hull 11. Par 5 384 meter.

Kjempeslice på drive. slår fra rough på hull 12 til 95 meter fra venstre. 50* som jeg safer for mye til høyre og ligger i fringe pinhigh. Chip over hele green er ok, men ruller 1 meter forbi. Pinlig puttebom og bogey

Hull 12. Par 4 320 meter

Grei drive som spretter litt rart og gir 140 meter inn fra fw til hull 11. Kan ikke se green, men vet flagg er i bakkant. 7i som jeg legger midt på green litt til venstre. putt går nesten i igjen og par.

Hull 13. Par 3 121 meter

måler med gps at det er ca 135 meter til flagg i venstre bakkant av green. tar 8i og legger inn liten draw. Dessverre litt for mye draw og jeg spretter av kant til venstre, treffer vei og får tøft innspill. slår kort til rough, langt til andre siden av green. grusom førsteputt, grei andreputt og trippen :x

Hull 14. Par 4 241 meter

Drive mot green som jeg slicer høyre. har ca 90 meter inn fra rough med skog foran meg. Ser ca en meters åpning mot flagg. Problemet er at jeg må holde ballen under ca 6 meter hele veien. Prøver 7i og rolig punch som går akkurat der den skal og triller nesten i koppen. skifter retning på hullkant i følge medspillere. Ballen på fringe ca 3 meter fra hull. Setter den for årets beste birdie så langt.

Hull 15. par 3 114 meter

9i pinhigh ca 6 meter fra hull. bommer birdieputt med ett hårstrå. tap-in par

Hull 16. par 4 343 meter

Drive som humper bort til 160 meter inn :oops: trekker 6i til venstre og blir liggende i nedoverbakke i bunker. kakk og godt over green. chip tilbake til nedoverbakke green og ruller over til fringe. toputt og dobbel.

Hull 17: Par 5 444m

Første drive til OB høyre. Andre drive ned midten, men kort. 3w ca. 200 meter midt på fw til høyre for hull. ca 60 meter inn med 56* som legger seg to meter fra hull. toputt :x og dobbel

Hull 18: Par 4 338 meter

Drive til høyre på fw med 150 meter inn over haug(fjell). Går litt langt venstre med 7i og spretter i bunkers. bunkerslag er godt fra ca 25 meter til 1,5 meter fra green. er 1 cm fra på putten og bogey

Totalt 87 slag og 35 poeng.
33% gir
54% fw
33 putter
2 putter pr GiR


En grei runde sett under ett, men jeg har stort forbedringspotensialet på putting som vanlig. Egentlig ikke så rart at jeg er dårligst på det jeg ikke trener :roll: Strålende fornøyd med scramblefuglen på 14.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Gikk 18 på fana i dag. 88 slag. 32 putter. Følte jeg slo ballen bra, men fikk ikke helt uttelling. Mye 2 meter kort eller lang. Var en del vind og tror jeg ble litt lurt noen ganger.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Har gjennomgått gårsdagens runde og tap av slag skyldes følgende

Direkte dårlige slag - 4 slag
Dårlige chipper/pitcher til mer enn 3 meter fra hullet - 4 slag
Dårlige putter - 3 slag
Feil køllevalg/dårlig course management - 7 slag

Jeg mente jeg slo ballen godt. chippingen var ikke bra nok, men puttingen var ok. 3 hull på banen valgte jeg tydelig(i alle fall i etterkant) feil kølle og havnet i trøbbel fordi jeg overvurderer egen lengde. Den "stoltheten" må jeg bare gi opp. ta køllen best egnet og slå heller 80% med pw enn 101% med 50*.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Golfligamatch i går. Fornøyd med at jeg vant min match og spesielt med at jeg satte en del avgjørende putter. Ikke fornøyd med chipping og pitching. Det blir for ujevnt rett og slett. Litt problemer med foten gjør at det ikke blir flere turer på banen før Pink cup@Meland på søndag. Får bruke den tiden til å terpe nærspillet.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

oppe tidlig i dag og fikk gått først 4 hull rundt omkring med trening før ni hull med noen venner. Runden var ok+ og gikk: par, birdie, dobbel, bogey, par, dobbel, birdie, par. Altså +3 på ni hull. Spilte egentlig ikke bedre enn vanlig bortsett fra at jeg puttet som en gud. 12 putter på ni hull tar jeg anyday. Og det var ikke slike korte fine etter gode innspill. Jeg senket alt innenfor 4 meter :shock:

Etter runden gikk jeg på rangen og trente 3w og driver(Meland i morgen tross alt :!: ) for jeg tok med meg en korg med rangeballer til chippinggreen og slo 200 korte chipper. Fokuset var på å få tilbake den gode følelsen på nærspillet og da er det repetisjon som gjelder. Fikk etterhvert teken på det og på siste 22( :?: ) baller fra 10 meter i nedoverbakke lå jeg 19 innenfor 1 meter. Veldig god økt som jeg tror jeg får masse igjen for 8-) .
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Spilte turnering på Meland i dag. Meland vant...
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
golferen
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 146
Joined: 10 Feb 2010, 23:24
Hcp: 9.9

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by golferen »

Kaffekannen wrote:Spilte turnering på Meland i dag. Meland vant...

Hvilken score fikk du?
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

golferen wrote:
Kaffekannen wrote:Spilte turnering på Meland i dag. Meland vant...

Hvilken score fikk du?

Det er litt pinlig...Endte på 23 poeng :oops:

Memo to self: Forsoving, slapp frokost og løping til tee er ikke god oppladning til en turnering :|
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Spilte ni med Furu i dag for å få gårsdagens dårlige opplevelse ut av kroppen. Gi greit nok, men var faktisk nær en albatross på hull 11. Driver ut til ca 180 meter inn. medvind og 4h som spretter i forkant av green og treffer flagget på sprett nummer to. Ballen hoppet ut i fringe og eaglechip ble litt kort. 4 fots putt rullet over hullkant og tap-in par dessverre, men jeg var nær en albatross :lol: :lol:
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Solaar
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 435
Joined: 08 May 2009, 00:25
Location: Oslo

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Solaar »

Huffa da! Synd med den, men kult alikevel!
"Just be the ball, be the ball, be the ball."
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Grønne greener »

Jeg spilte også hull 11 idag og var et godt stykke unna albatross.
Men puttet for eagle og fikk tap-in birdie etter at utslaget havnet i bunkeren nærmest treet. :lol: :lol:
Makkeren min fikk forresten hole in one på hull 4. :!:
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Ble en liten nedskrivning i går gitt:) . 37 poeng og 14,8. Satser på at når man passerer 15 i hcp så begynner ballen å sprette min vei ;)

Er fremdeles puttingen som ødelegger scoren. 36 er altfor dårlig. Det var riktignok veldig mange hullkanter, men med 4 åpenlyse birdiesjanser og null birdies kan jeg ikke være fornøyd. Det verste var at jeg hadde god feeling med putteren, men de ville bare ikke oppi.

Totalt 85 slag og 37 poeng.
33% gir
62% fw
36 putter
2,2 putter pr GiR :x
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Grønne greener »

Jeg er imponert ! :)
Ikke lenge før du er singel, nå. :mrgreen:
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Spilte match i går i golfliga. Har enda til gode å tape en match. I går spilte jeg fourball alene mot to andre. Jeg fikk en god start og var opp 2-0 etter to hull. Så ble det mange tapte, noen vunnet og noen delte hull frem t.o.m hull 13 hvor jeg var to ned. spilte egentlig ok, men en av de to andre fikk hele tiden bedre eller like god score. På 14 treffer jeg på grønne greener og Furu som spilte singelmatcher og fikk tilbakemeldinger om at begge de ledet sine matcher. Da senket jeg skuldrene litt til og vant 14,15 på par, 16 på bogey, tapte 17 på bogey etter å ha bommet en meters putt og paret 18 for seier etter en fin halvannen meters putt. Skikkelig moro! Ingen birdies på runden, men jeg hadde tap-in par på 4,8,9,11,15 etter førsteputter som jeg kunne satt på en god puttedag.

På fredag er det Brann Open. Satser på en ny god turnering.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Post Reply