Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
stooy
Site Admin
Posts: 1513
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 90 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by stooy »

Ser på vg.no at Bjørnstad vurderer å flytte hjem dersom han ikke kommer inn blandt de 125. på pengelista, eller dersom han ikke kvaler til pgatour... :/ Hvor lenge må vi da vente til neste nordmann kommer på pgatour?

http://www.vg.no/sport/golf/artikkel.php?artid=10025526
User avatar
eaglebooger
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 271
Joined: 12 Jan 2009, 14:56
Hcp: 11,2
Hjemmeklubb: Losby
Location: Oslo

Re: Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by eaglebooger »

*gjjjeeeeeesp*

Jeg tror ikke Bjørnstad klarer slutte spille golf... Ikke på mange år enda.
Kanskje han forsøker joine ET, for da får han jo henge litt sammen med Nordmenn, og det tror jeg er bra for moralen og derfor spillet. Hadde jeg vært HB tror jeg at jeg hadde gjort det.
Men hva vet jeg? Kanskje han ikke tåler trynene på de som spiller på ET...
Obey your Beer!
Alle på venstre side av green bør fløtte seg, her kommer en hooker...
I bæggen: Sjokomelk
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by kevin »

Vel,han har ingen kategori på ET,ei heller er han medlem der. Så han får nok ikke spillt en eneste turnering der neste år med mindre han får invitasjoner. Så hvis han reiser hjem så blir det nok minimalt med topp-golf på han neste år. Tviler på han skal prøve seg på de nordiske tourene eller challenge tour. Men det kan jo hende han tar et slags hvileår for så å prøve seg i ET-kvalet til neste høst,men har mine tvil. Tror det blir USA eller ingenting
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by furu »

31 år jo ingen alder for en golfspiller :!: Min mening er at han om 3-4 år kan regne med å være på sitt beste, i mellomtiden må han jobbe hardt og være tålmodig. Han kan ikke flytte hjem og legge opp hvert tredje år.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by furu »

Noen som har lest intervjuet i Norsk Golf? Mye "rare" uttalelser.
Jeg har spilt helt ålreit, og føler egentlig jeg spiller klin likt som i fjor.
I hvilken verden er spill som er bra på Nationwide godt nok til å være i topp 125 på PGA Tour?
Jeg spiller såpass bra, så jeg går litt og venter på at ting skal skje.
Seriøst?

Jeg syns det kommer klart fram i intervjuet at han innser og faktisk ønsker å ha noen å samarbeide med. Han finner ikke rett person og det er jo en ærlig sak, men kanskje han selv i samarbeid med NGF burde lagt ned mer arbeid i dette? Aktiv leting og intervjuer? Møter med Henrik? Jeg er selv litt samme type, liker å gjøre ting selv. Skjønner derfor hvordan han har det men også vi sære folk kan til slutt finne noen vi går bra sammen med.

Han snakker en del om å tenke positivt. Glemme det som er gjort. Nullstille seg. Problemet slik jeg ser det er at han er nullstilt hele tiden. Dette kan skje når man skal prøve å ikke la seg påvirke av negative resultater eller hendelser. Da klarer man heller ikke å omfavne det positive og går rundt i en konstant tilstand av "alt er ok så lenge jeg ikke bryr meg så mye". Man skal og må bry seg. Det er viktigere å finne noe positivt i det negative enn å bare skyve det unna.

Jeg er veldig skuffet over uttalsen om OL - som Kaffekannen har nevnt i dette innlegget.
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17379
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 363 times

Re: Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by kevin »

har ennå ikke fått bladet,utrolig tregt denne gangen. Tror jeg må skremme de litt :evil:

Vil helst lese bladet før jeg uttaler meg,men har lagt merke til noen av sitatene....ja,det virker å være litt merkelige svar/holdninger
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: Bjørnstad vurderer å flytte hjem

Post by Friedman »

For å være helt ærlig bryr jeg meg ikke lenger. Altså, legg opp, flytt hjem, begynn å snekre, sats på videre golfkarriere, skit samma for min del. Men han må ta et valg og satse 100%. Nytter ikke å gå rundt å synes synd på seg selv og HÅPE :shock: at spillet kommer. Da er det bedre å finne noe annet å gjøre.
No laying up
Post Reply