Selges helst samlet

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
ORN
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 12 Jul 2011, 12:59
Hcp: 36

Selges helst samlet

Post by ORN »

Hei,

er det noen som kan hjelpe meg med en litt vanskelig oppgave? I forbindelse med et dødsbo er jeg interessert i å selge golfutstyr. Jeg har ikke peil på golf selv, så jeg kan tror dere får bedre inntrykk av hva det dreier seg om ved å se på bildene. Er i første omgang mest interessert i å vite hva jeg kan forvente å få for dette, og er det noen som vil kjøpe det samlet tar jeg gjerne i mot bud.

vh
ØRN

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Attachments
IMG_0225.jpg
(70.84 KiB) Not downloaded yet
IMG_0224.jpg
(68.58 KiB) Not downloaded yet
IMG_0223.jpg
(81.95 KiB) Not downloaded yet
IMG_0221.jpg
(92.51 KiB) Not downloaded yet
IMG_0219.jpg
(76.93 KiB) Not downloaded yet
IMG_0218.jpg
(118.94 KiB) Not downloaded yet
IMG_0217.jpg
(106.9 KiB) Not downloaded yet
IMG_0216.jpg
(103.42 KiB) Not downloaded yet
IMG_0215.jpg
(93.32 KiB) Not downloaded yet
IMG_0214.jpg
(130.3 KiB) Not downloaded yet
User avatar
Santa
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 142
Joined: 05 Jul 2010, 08:42
Hcp: 35,5
Hjemmeklubb: Losby

Selges helst samlet

Post by Santa »

Hei! Nå er ikke jeg så flink med prising av utstyr, men etter hva jeg kan bedømme ut i fra bildene så er det her snakk om eldre golfutstyr som egentlig ikke har den store verdien lengre er jeg redd. Hvis du får 1000-1500 for alt utstyret samlet så bør du være fornøyd. Nå kan det hende noen av køllene med det som for meg er ukjente merker er noe samlere vil være interesserte i men det får noen andre her på forumet uttale seg om. Nå har jeg heller ikke tatt i betraktning de baggene som står i bakgrunnen på bildene, om disse er av nyere type vil de sannsynlig dra prisen litt mer opp.

Håper noen av de kyndige folkene her inne svarer deg også, slik at vi får et litt mer nyansert og nøyaktig bilde av verdien.

Lykke til med salg i hvertfall.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Selges helst samlet

Post by Kaffekannen »

Jeg ser ikke noen veldig spesielle køller som har samlerverdi og dermed er køllene i praksis for gamle til at de har noen reell verdi. Enig med Santa angående bagene. Hvis de er i fin stand kan man få noen hundrelapper pr. stk. Det ser også ut som det er noen traller der og de kan være verdt opp mot tusenlappen hvis de er av rett type og i god stand. Ballene kan selvfølgelig selges, men det blir småbeløp.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Boogieman
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 228
Joined: 29 Jul 2009, 12:05

Re: Selges helst samlet

Post by Boogieman »

Jeg kunne godt tenke meg en wood med inngraveringen "Play to win" , en hybrid som heter "Henning" eller en kølle med skismøringskaft bare for kulhetsfaktoren, men hadde nok ikke betalt mer enn femtilappen for de :)

Ellers enig i de øvrige postene her, om noen vil ha det for 1000-1500 samlet skal du være fornøyd.
Titleist AP-1 4i-PW
Yamato CPI-60 5w, 3w, SW
Taylormade Burner Superfast 2010
King Cobra TWS #5
Profound Dark Ace
ORN
Rookie
Rookie
Posts: 2
Joined: 12 Jul 2011, 12:59
Hcp: 36

Re: Selges helst samlet

Post by ORN »

Tusen takk for svar!!

En av bagene ser veldig fin ut fra en ikke-golfers pow. Hvis man setter den på skrå ned på gresset vipper det ut to bein så den blir stående i fin plukkeposisjon. Tralla ser fin ut, men er nok gammel og mye brukt.

Image
Attachments
IMG_0227.jpg
(144.56 KiB) Not downloaded yet
Post Reply