WeGolf - til smarttelefoner

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Anbi
Rookie
Rookie
Posts: 25
Joined: 18 Aug 2010, 11:11
Location: Drammen

WeGolf - til smarttelefoner

Post by Anbi »

WeGolf har vært tilgjengelig lenge for smarttelefoner, og kommer nå med en oppdatering.

WeGolf versjon 2 for iPhone er nå tilgjengelig.

Prisen for deg som allerede er bruker, kun Kr. 99,-
Tilbudsprisen er tilgjengelig NÅ og til og med 24 Mars 2011. (Det er ingen andre abonnement eller tilleggsavgifter)

Den nye versjonen inneholder mange forbedringer, nye muligheter samt bedre presentasjon:
- Integrasjon med Facebook
- Mulighet for kun avstandsmålinger
- Statistikker
- Ny layout Scorekort (Horizontal view)
- Hopp til starthull
- Online hjelp
- etc.

For å laste ned trykk App Store på mobilen, velg deretter SØK og tast inn "wegolf".

For en komplett oversikt og skjembilder se AppStore/iTunes:
http://itunes.apple.com/no/app/wegolf-g ... 45231?mt=8" onclick="window.open(this.href);return false;

Du beholder ditt brukernavn og alle data som er postet til WeGolf web.

Om du velger å ikke oppgradere, kan du fortsette å benytte den versjonen du har.

Mvh
WeGolf - Golf GPS
http://www.wegolf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Usikker på om jeg skal oppdatere, da programmet fungerer fin fint til det jeg bruker den til i dag.

Hva prisen blir for de som ikke har denne fra før av er jeg usikker på..
Owee87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 401
Joined: 13 May 2012, 15:08
Hcp: 18
Hjemmeklubb: Nøtterøy
Location: Tønsberg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by Owee87 »

Hei!

Ser at det er lenge siden det er postet noe angående Wegolf. Hvordan er ståa og kvaliteten på WeGolf nå i 2012?
Er det verdt å kjøpe (iphone) ?
Callaway Apex CF 16 - 5-PW - regular - 2016
Callaway XR Hybrid - #3 - Regular - 2015
Callaway XR16 Wood - #4 - Regular - 2016
Terikn
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 128
Joined: 12 Jun 2011, 16:55
Hjemmeklubb: Drammen

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by Terikn »

Jeg har noe som heter golfshot og det funker veldig bra! Regner ut poeng og slag ut fra slopen og avstander til det meste. Veldig fornøyd.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by furu »

Golfshot er kongen av GPS på mobil. Ingen over, ingen ved siden, mange under. Det er litt synd å si det, men det er ikke vits å kjøpe noe annet. Det eneste er hvis man skal ha noe kjempebillig, men både Golfshot og Wegolf koster jo litt. Golfshots integrering med statistikk, community og Facebook er kjempekult :D
Instagram @christianfuru
goffy
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 174
Joined: 28 Apr 2011, 13:37

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by goffy »

furu wrote:Golfshot er kongen av GPS på mobil. Ingen over, ingen ved siden, mange under. Det er litt synd å si det, men det er ikke vits å kjøpe noe annet. Det eneste er hvis man skal ha noe kjempebillig, men både Golfshot og Wegolf koster jo litt. Golfshots integrering med statistikk, community og Facebook er kjempekult :D
Helt enig med deg furu.
Golfshot er helt konge!
Jeg har benyttet penn og papir under to runder i år og det var i turneringer, resten går rett i golfshot :)
Skjelven
Rookie
Rookie
Posts: 40
Joined: 17 Jun 2011, 01:38
Hcp: 54

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by Skjelven »

Finnes alle norsk baner på wegolf eller er det bare de som har slik klubbapp?
Pointmonaco
Forumvant
Forumvant
Posts: 66
Joined: 05 Oct 2011, 20:47
Hcp: 8

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by Pointmonaco »

Hvordan er Golfshot sammenliknet med Garmin sin G6 for eksempel Furu?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: WeGolf - til smarttelefoner

Post by furu »

G6 er mer robust enn en mobil. Det var tidligere slik at mobil gps var mindre nøyaktig enn "skikkelig" gps. Jeg skal ikke påstå at det er slik fremdeles. Skjermen på gode mobiler reagerer kjappere enn på de golfgpséne jeg har prøvd. Det er fordeler ved begge typene. Jeg trodde egentlig at golfgps i den formen som G6, Golf Buddy Platinum og Skycaddie SGX ville dø ut nå når alle har mobil med apps, men de ser ut til å leve i beste velgående. Langt dyrere i innkjøp enn en app, mobilen har man jo fra før. Det positive er som nevnt at de tåler mer en enn mobil. Skal jeg ha med min HTC One X på banen vil jeg være redd for å ripe den eller at den skal bli våt. Med golfgps trenger man heller ikke bekymre seg for kostnader ved nedlasting av kart og annen datatrafikk. Alt er på plass, veldig enkelt og greit.

For en som liker gadgets og dingser så er app på mobil det beste.
For en som vil ha det enkelt og pålitelig er golfgps tingen.

Jeg merket meg i fjor at når jeg hadde med Skycaddie SG2.5 og mobil med Golfshot brukte jeg oftest SG2.5 til å sjekke lengder. Opp av lommen, kikke på skjermen som hadde oppdaterte lengder på sekundet - ferdig.Litt mer fikling med mobilen. Førte statistikk på den, ble stort sett brukt mellom hullene.
Instagram @christianfuru
Post Reply