Mizuno bagger

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Martin899
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 131
Joined: 18 Jul 2011, 22:15
Hcp: 9,x
Hjemmeklubb: Aurskog, Miklagard

Mizuno bagger

Post by Martin899 »

Nihao.

Noen som har erfaring med Mizuno bagger? Kvalitet osv?


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
2012 sesongen: Hcp sesongstart 24,6/ nå 9,x --> Målsetting - 3

Jern
MP-63 P-4i
TP-12 wedges - 52, 56, 60
Hybrid
Cobra Baffler
Driver
Nike Vrs 9,5
Putter
Nike Method II
User avatar
BomBom
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 183
Joined: 14 Sep 2011, 09:33
Hcp: Under 10
Hjemmeklubb: Bærum GK / Holtsmark GK

Re: Mizuno bagger

Post by BomBom »

Har en Mizuno standbag i bruk nå, en av de modellene som kom for litt over et år siden (husker ikke navnet).. Kvaliteten er god, stroppene er behagelige, og det er bra med plass.. Har også mulighet for å ta av siderommene på den jeg har.. Jeg kommer likevel til å bytte den ut etter sesongen, da inndelingen i toppen ikke er helt patent.. Rommene er skrå-stilt, slik at køllene skal gli ned til hver side og ligge pent på rekke, men det ender som regel med at de er "hektet" i hverandre, og jeg blir stående og lirke de ut når jeg trenger de. Det er også en litt tynn og malplassert fiberduk innvendig, som skal holde køllene fra hverandre, men den er ikke festet i sideveggene på bagen, så køllene glir utenfor, og havner i rommet til de under.. Til slutt revner hele duken, og man sitter der uten inndelingen nedover i bagen.. Ser ut til at de fleste bager fra Mizuno har denne løsningen.
Kort oppsummert: God kvalitet på utsiden, ikke fullt så bra på innsiden. Behagelig å bære, fin vekt, og gode ben som lett slår ut når man sette fra seg bagen..

Blir nok en Adidas AG Tour Stand Bag på meg til vinteren.. "Flat" inndeling i toppen, 6 rom, og et fancy utseende.. :)
In the bag:
D: TM RBZ TP Tour 9' Matrix HD6 X
W:TM Burner 3W Stiff
J: Mizuno MX200 4-PW DG S300
W:TM TP 52/56/60
P: TM Ghost Tour
TM Penta baller
radar1
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 263
Joined: 28 Apr 2011, 10:47

Re: Mizuno bagger

Post by radar1 »

Min Mizuno bag er 2år, men + 1 på Bombom's review. Superfin å bære, veldig lett, gode skulderstropper, fine lommer, også ser den jo fin fin ut, men kan melde om samme problem som Bombom. Duken som skal hjelpe på rominndelingen har revnet, og køllene setter seg av og til litt fast, ikke noe veldig stort problem, men litt irriterende.
ronlarsen
Rookie
Rookie
Posts: 8
Joined: 06 Mar 2012, 11:15
Hcp: 9,9
Hjemmeklubb: Sandefjord

Re: Mizuno bagger

Post by ronlarsen »

Jeg har en Mizuno Aerolite SPR Stand Bag. ( http://www.golfstoreeurope.com/Models.aspx?ModelID=2807 )
Er meget fornøyd med denne.
Kvaliteten er god, den er lett og rommer mye utstyr.
Den har også en fot som gjør at den står fint uten støtteben og passer perfekt i traller.
Det eneste jeg syntes mangler er en lomme til drikke som holder drikken kald litt lengere, men det er strengt tatt ikke noe problem. (ikke med sommere som denne ihvertfall)
Kølleindelingen fungerer perfekt da hver kølle har sitt eget rom.
Kan anbefale denne baggen på det sterkeste.
WITB:
Driver: Callaway Razr Fit
3W:Cleveland FL 15
3-4h Mizuno mp Fli-hi
5i-PW:Mizuno mp59
Wdgr:Mizuno mp-t11 50 og 56
Mizuno mp-r12 60
Putter: Odyssey metal-x #7
Post Reply