Kaffekannens spillblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Har ikke samvittighet til å kjøpe en driver til 3000,-. Skal se om jeg får kjøpt demoen:) eventuelt må jeg vente til ny modell kommer slik at jeg kan få kjøpt den billig.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Ny ni hullsrunde igjen i går. Det gledelige er at jeg slo nesten like bra med min gamle driver. er jeg rett og slett blitt flinkere med driveren :shock: . Denne runden var ikke tellende siden jeg gikk med ukjente, men det ble likevel en hyggelig tur i fint vær. Høydepunktet var en birdie på 16(min første på det hullet) etter et ok utslag og et kjempeinnspill på 160 meter til 3 fot fra pinnen. Mye tull på nærspill på de første fire hullene som ødela en fin score.
Runden ble altså: fra 10-18:

+2
+2
+2
+2
par
+1
-1
+1
+1

10 over på ni hull og 17 poeng. Greit det etter en forferdelig start
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
kevin
Guru
Guru
Posts: 17376
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by kevin »

Godt å høre at du klarer deg bedre også med den gamle driveren,trenger ikke kjøpe ny da :D Noe spesielt du har endret på eller forbedret?

Jeg sliter fortsatt med driving,skal trene denne uka
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Jeg har egentlig jobbet med endring i driversving i hele sommer. Flatere sving, tidligere hofte og raskere høyrearm over er stikkord for meg.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Nok en fin nihulls i dag. Høydepunktet var en birdie på 11 etter tre kontrollerte slag og en 30 fots putt. Driveren er kjempesolid og veldig forutsigbar, mens chipping og putting fremdeles stjeler 2-3 slag i løpet av ni hull.

Hull for hull

10. +2 etter en ob på innspill.
11. -1 etter langputt
12. +1
13. +1 etter 3-putt
14. +2 med utslag i vann
15. par - tap-in
16. +2 etter innspill som gikk over green og i vann
17. par etter solid GiR
18. par etter god pitch

Totalt +7 og 20 poeng. Dessverre ikke hcp-tellende i dag heller, men gøy lell.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by furu »

Vann på 14 er ikke likt deg. For langt på 16 kommer kanskje av at du spiller så mye bedre nå enn for noen uker siden og dermed undervurderer slagene dine/overvurderer hullet? 13 er det noe galt med. De kan like godt bygge om hele hullet :lol:

Det er uansett ni veldig bra hull du har der. Selv om du har noen doble så må det være lov å si at du er stabil.

Kanskje du bør stille i Fana Herre Eclectic? Du har jo veldig god score inne på alle hullene men gjerne ikke i samme runde.
"Fana Herre Eclectic 2009 er en slagspillsturnering over 4 runder. For hvert hull noteres fortløpende det beste resultat. Summen av det beste resultatet på hvert enkelt hull gir til slutt konkurransens sluttresultat."
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Dessverre er onsdagene stort sett en dårlig dag for meg, så det er vanskelig med eclectic(ellerhvadetnåvar).

Vann på 14 skyldes en veldig ivrig kaffekanne som ville for mye og dro ballen til venstre nesten bort til tee på 15...
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Begynte oppladningen mot helgens turnering i går :lol: Furu og yours truly skal gå en scrambleturnering på Fana på lørdag med 1/4 hcp. Dvs at vi har hele to slag på klubbens pro med +0,5 i hcp og hans makker med 22 i hcp. Piece of freaking cake.

Fikk litt trening i går på range. Startet med 8i og fokus på å treffe ball først og repetere bevegelser. Er ikke stabil nok i svingen min. Tar for ofte meg selv i å "slå" ballen med resultat der etter. Gikk så på 5i med samme mål. En feil jeg gjør er at jeg slår hardere og hardere jo lenger jeg skal slå. Derfor var fokuset nå på enda roligere og jevnere sving enn med 8i og følte jeg fikk god dreis på køllen. Kjørte så 10 driverslag som gikk noenlunde rett frem og over 200 meter. Vil ikke bruke opp de gode slagene og lå den pent tilbake i baggen. Treningen ble avsluttet med wedgetrening. Merker at jeg nok må investere i nye jern innen neste sesong. jeg slår nå like langt med min 50* vokey som jeg gjør med 9i som er ca 5 grader lavere. Wedgene er utrolig stabile på rangen. testet 10 slag med 50* med litt åpen kølle mot 80meter og satte 7 stk innenfor 2 meter.

Har som mål å få trent nærspill kommende dager men det er litt væravhengig. Puttingen må forbedres!!
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Mens jeg lot tirsdagens begredelige runde oppdateres av Furu på følgende vis: "Kaffekannen var mye i skogen...og det var en av køllene hans også".... var dagens runde mye mer oppløftende og verd noen skriblerier.

hull for hull:

10. dårlig utslag med hybrid som jeg fader til høyre. har ca 210 meter igjen og slår en 8i til ca 80 meter inn. 50* og litt over green til venstre. må scramble meg ut av rough(mose er vel ikke klippet gress og ballplassering?) og toputter for dobbel.

11. God drive, men den plugger i en liten haug som er gjennomvåt. slår en pitch til ca 110 meter igjen. tar 8i ettersom green ligger høyt. slår vel ti meter over green og må scramble fra sidevannshinder. rotete nærspill med 3putt fra fringe og dobbel igjen. rotete start.

12. God drive til ca 105 meter inn. flagg helt i bakkant og 9i som jeg slår litt høyre og ruller av green. der bommet jeg på siktelinjen tror jeg. duff på chip, ny chip som ser veldig bra ut, men som triller tilbake til en 20 fots putt. det blir toputt og dobbel igjen. litt gretten nå ettersom jeg har spilt bra men tullet meg rundt og på green.

13. 7i ruller av til høyre. chip inn. putt fra 12 fot til hullkant og bogey

14. Tee(kunstgress) er oversvømt og dermed provisorisk tee 15 meter lenger bak på en liten matte oppå en houg. litt surrealistisk. sikrer drive over til fw. slår 50* litt åpen 80 meter til 10 fot. hullkant på putt og par. kommer seg

15. Godt utslag 5 meter over flagg og 2 meter backspinn. hullkant fra 9 fot og ny par.

16. God drive som dessverre blir liggende i bakke. Kan ikke gå for green og slår meg opp til ca 60 meter inn. flagg står på bakre og også øvre platå. Slår en god pitch med 54* som ser ut til å bli liggende oppe. putter køllen i baggen og når jeg ser begynner den å rulle. ruller 6 meter tilbake og det blir langputt. den er hard nok og ligger seg 1 fot fra hull og bogey

17. Drive litt til venstre på fw og litt kort. prøver en alternativ rute og går med hybrid forbi rød tee på 18 for åpent innspill til green. dessverre står flagg helt i forkant og jeg lar meg psyke ut til en kort pitch som går i bunker. slår meg ut til siden, chipper inn til 3cm fra hull og bogey

18. God drive til venstre med 125 meter inn. flagg er i bakkant og jeg slår 7i. Kjempetreff og 9 fot fra hull. setter birdieputten for en finfin avslutning og masse selvtillit foran lørdagens turnering.

oppsummering: rotete start, men 2 over på siste seks smaker godt.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by furu »

Birdie på 18 er glimrende. Oversvømt tee på 14 :lol: Den må vi ta bilde. Vi fikk i hvert fall svar på hva den grushaugen med matten på var ment for. Er vel strengt tatt tåpelig at en bane skal ha et så sinnsykt dårlig teested.
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Ser jeg glemte å skrive inn runden jeg gikk på lørdag. 12 hull på Fana i flott vær og med svært hyggelige medspillere. Vi var 4 stk i ballen med hcp på 8, 12, 18 og 28. Mao. godt spredd utover. Mitt spill var ok så lenge jeg holdt konsentrasjonen, men jeg "glemte" både frokost og matpakken og da ble jeg litt ukonsentrert på slutten. Jeg har litt ubevisst og litt bevisst lagt meg til en preshot rutine som fungerer. Den er også enkel nok til at jeg klarer å gjenta den. Den går som følger: Sjekk at oppstilling og avstand til ballen er ok. Ta et løsere grep. Senk skuldre, pust ut og rett ut nakke. Tenk "treff ballen" og sving til :mrgreen: . På lørdag hadde jeg 3 hull av de 4 siste hvor jeg i ettertid vet jeg ikke gjennomførte rutinen. Jeg lot rett og slett andre faktorer som den hyggelige praten, de fine høstfargene og diverse andre ting ta fokuset vekk fra de jeg holdt på med. De hullene endte med #15-bogey, #16-trippel, #18-dobbel etter dårlige utslag. De resterende 9 hull går jeg 5 over som er mer enn godkjent. Dagens slag og hull var 230 meters drive uten trill på #10 som la seg i åpningen mellom vannhindrene og ca. 95 meter inn. Pw inn på green og toputt fra 20 fot til en enkel :!: par.

Egentlig er jeg ganske fornøyd med at jeg spiller til handicappet mitt på denne banen for tiden. Det er riktignok ballplassering, men gresset er samtidig langt og vått. Spesielt på innspill er det fryktelig vanskelig å få noen direkte kontakt med ballen. Trill eksisterer ikke andre steder enn på green og det er svært glatt å gå selv med gode pigger på skoene. Det er lagt ut relativt råtne matter på alle par 3 som ikke akkurat hjelper på verken motivasjon eller presisjon. Når man da legger til at det knapt er plussgrader skal jeg ikke klage over resultater. Bare tenk hvor god jeg blir på en tørr, fin bane med klippede fairwayer, gode tees og passe raske greener :lol:
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Sticho »

Virker som en god rutine det der. Det er når jeg får til noe lignende at det går bra for min del. Var også på fana på lørdag på en 9-hulls runde. Gikk bra i starten, 2 over etter 4 hull, men på hull 14 og 15 gikk det i stå. Grei, men litt for ambisiøs drive på 14 kom tydeligvis ikke over (ble trippel tilslutt) og bogey på 15. Bogey på 16 var greit, men på 17 og 18 var moroa for alvor over med trippel og dobbel.

Kun 4 dager til avreise Spania.. Gleder meg som en unge. :)
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by JanB »

Kaffekannen wrote: Bare tenk hvor god jeg blir på en tørr, fin bane med klippede fairwayer, gode tees og passe raske greener :lol:
Ah.... du inviteres til Costa Blanca til fortreffelige baner, lav greenfee, gratis protimer og en forglemmelig opplevelse.
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

JanB wrote:Ah.... du inviteres til Costa Blanca til fortreffelige baner, lav greenfee, gratis protimer og en forglemmelig opplevelse.
Den var nesten slem :D Det er få ting jeg har mer lyst til, men mangel på fridager og korte helger gjør det veldig vanskelig. Men selvfølgelig,., endrer situasjonen seg så er jeg ganske kjapp på labben :mrgreen:
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Motivasjon borte vekke. lysten på golf rimelig fraværende. Det er status etter at jeg har fått helgens grusomme turnering på avstand. Jeg klarte å gå årets dårligste runde på søndag under ok forhold. Ikke var jeg nervøs og ikke var jeg anspent. Jeg hadde bare ikke en sving som fungerte. Slo slag langt, kort, høyre og venstre om en annen. Driveren var ok og putteren(de få gangene jeg fikk spille ut hullet) var ganske bra. Alle andre slag og køller i baggen var katastrofe. De få poengene jeg fikk var gjerne etter vill scrambling. F.eks. hull 17: Første drive var slice OB. Andre drive 250 meter midt ned fw. Hybrid toppes og sendes i elv. Neste hybrid er 190 meter til green og en putt fra 7 meter til dobbel bogey og 1 poeng :shock: Jeg vet ikke når jeg gidder å spille igjen, men har vel innsett at det første jeg bør gjøre er en protime eller to for å finne tilbake til svingen min.

PS: Vurderte lenge å sette fyr på golfbagen med alt oppi, men jeg har litt økonomisk sans og er ikke så glad i store flammer. Kokte i stedet golfhansken fra runden for å få det ut av systemet :mrgreen:

PPS: Forresten, her er et tips på hvordan man vet man spiller skikkelig dårlig; Man slår en ok wedge fra 70 meter til green ca 10 meter fra flagget og resten av flighten bryter ut i spontan applaus :?
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Keyser »

Som jeg sa til deg på søndag - jeg har sluttet mange ganger ;) Og du skal slutte mange ganger ennå....
Noen gode slag så er du hektet igjen...Tipper du prøver å overprestere litt, svinger litt for hardt, vil litt for mye, drar med deg dårlige slag - da kan kan lett svingen kollapse.

Siste gang jeg sluttet var i Skottland i fjor etter fire runder på 115-120 slag. Men så fikk jeg to gode økter på rangen hjemme, og vips kom det en nedskriving, og så var jeg igang igjen.

<Keyser/>
</Keyser>
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by furu »

To ting som garantert hjelper;

1. Time med Knut på Bergen Golfsenter.

2. 9 hull høytidelig konkurranse mot meg. Whiskey til deg, Pepsi til meg :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Da fikk jeg tatt frem settet igjen og slått noen slag. Faktisk første gang siden oktober open på Fana jeg rører køllene. tok meg vel en time på simulator på golfsenteret. Mesteparten på drivingrange, men jeg snek inn en runde på Torrey Pines. 90 slag er helt ok med gimme på 6 fot. På rangen gikk det litt i hytt og dynevær, men lengdene etterhvert fant jeg en fin rytme og hadde konstante lengder og god retning. Ser på analysen at jeg kommer fortsatt vel mye utenfra og inn og jeg vet egentlig ikke om jeg skal akseptere det og kompensere, eller om jeg skal legge om svingen for å eventuelt få en inn, inn sving? Har booket en time med Knut etter Furu`s anbefaling og får se hva han sier.

Oppkjøringen har begynt mot california i mars/april :mrgreen:
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by JanB »

Du skal definitivt IKKE legge deg til en kompensasjon for et eller annet. Det er kun lov for de som har store fysiske handicap/defekter eller problemer som gjør at en normal golfsvingbevegelse er umulig.
Det er faktisk ikke så vanskelig å få til en sving som utnytter rotoasjon og gravitasjon. Prøv følgende:

Still deg opp som en baseballspiller som venter på kastet. I stedet for et balltre bruker du en golfkølle.
Gjør akkurat samme bevegelse som baseballspilleren. Ikke ta i for mye.
Forsøk å gjør denne bevegelsen og gjør din egen stilstudie.

Når du har gjort dette og kjent hvordan den kjennes, går du tilbake til en vanlig oppstilling for golf. Nå skal du ta en kort baksving (venstre arm ikke mer enn vannrett). Hele golfsvingen gjør du med lukkede øyne. Alt fra du står stille med kølla rett ned til du står i full balanse i finish.
Ikke ta i mye på denne øvelsen heller. Her er det viktig at du faktisk kjenner sentrifugalkraften. Si til deg selv at du skal gjøre svingen "vakker".
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Kaffekannens spillblogg

Post by Kaffekannen »

Hva med folk som har store psykiske problemer. Får ikke vi lov å kompensere litt? ;)

På den seriøse siden: Hører hva du sier Jan og er enig med deg. Var bare at en kar(tilfeldig en sådan) sa at alle svinger litt skjevt, det kommer bare an på hvor godt man kompenserer :? Visste ikke helt hva jeg skulle tro, og hev spørsmålet helt casual(finnes det et godt norsk ord?) ut på forumet. Skal teste tipset ditt Jan, forhåpentligvis i løpet av helgen.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Post Reply