Van(n)vittig i frys.com Open

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Van(n)vittig i frys.com Open

Post by furu »

Omspill med Matteson, Fowler og Lovemark. De to sistnevnte uten ranking på pengelisten.

På omspillshullet slår Matteson 3w i bunker og så neste inn på green langt fra hullet. Fowler god drive, dårlig 9i langt fra hullet.

Lovemark ligger best på fairway og slår et rolig 9i inn. Går i vannet - ballen spretter opp av vannet og opp på kanten :lol: Helt sykt.

Fowler har forøvrig potensiale til å bli en favoritt på PGA Touren. Dyktig spiller. Som nettopp var 10cm fra å vinne omspillet på første hull.
Instagram @christianfuru
Stiffa
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 100
Joined: 06 Aug 2009, 23:34

Re: Van(n)vittig i frys.com Open

Post by Stiffa »

Ja, helt vanvittig avslutning. Lovemark hadde hullkant ut på hull 16 og 17 i regulært spill, så han var close å vinne (men allikevel litt heldig at han får omspill når han ligger 2 slag bak med bare hull 18 igjen).
Innspillet til Lovemark på 1. omspillshull er noe av det mest spesielle jeg har sett på direktesendt tv. Hadde aldri trodd det hvis jeg ikke så det med mine egne øyne. Tror nok eg bare hadde droppet en ball og tatt innspillet på nytt, men det er vel kanskje en av fordelene med å ha masse publikum, tv osv. noen får med seg hvor ballen stikker.

Matteson vant etter nydelig innspill på 2. omspillshull (hull 17), under 1 meter fra pinnen, enkel birdie. Og dermed seier. Par på de to andre.
Titleist bag med
Driver Titleist 910 D3
Wood Titleist 910 F4
Hybrid Titleist 910 H3
Jern Callaway X-forged (PX 5.5)
Wedger Titleist Vokey 54 + 58
Putter Scotty Cameron Del Mar
Baller ProV1
Post Reply