Game Golf

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 462
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Game Golf

Post by norrbaggen »

Noen på forumet som har kjøpt en Game Golf og kan dele sine erfarenheter?
User avatar
Mathias
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 144
Joined: 20 Aug 2010, 10:45
Hcp: 15
Hjemmeklubb: Asker GK / Grini GK
Location: Oslo

Re: Game Golf

Post by Mathias »

Prøve min GAmeGolf for første gang i dag.
Det funket veldig bra, husket for det meste å tagge slagene, bortsett fra putting, da var jeg litt for konsentrert om å lese linjen til å huske å tagge. Men det kom seg etterhvert under runden.
Å redigere og signere runden etterpå gikk veldig greit, sleit litt med at GG rotet litt på et hull der jeg sleifet og nesten traff tee-off på neste hull og trodde jeg hadde hullet ut fra 100 meter og begynte på nytt hull. Men etter litt grubling skjønte jeg hva som hadde skjedd og fikk korrigert det.

Moro å se statistikken, fikk noen Aha-opplevelser når det gjaldt lengde på noen av køllene. Noen gikk lengre enn jeg hadde trodd, og andre kortere. Green-treff og tee-off statistikken var litt tynn etter kun 18 hull, men dette blir vel bedre når jeg har fått registrert flere runder.

Var litt redd for at pipelyden, som jeg synes er forferdelig høy, var irriterende for de andre i flighten, men spurte kompisen min jeg spilte med etterpå og han hørte lyden bare et par ganger når vi sto ved hverandre på green.
Nike VRS Covert driver, 3-wood & 3-hybrid
Nike VR Pro-Combo 3-PW
Callaway Mackdaddy 2 52/56gr AW/SW
Odyssey Ice White putter

..og mulligan på første.
Post Reply