SwingSmart og Swingbyte

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

SwingSmart og Swingbyte

Post by furu »

Disse to dingsene er utrolig kule. Swingbyte er rett rundt hjørnet i USA, kommer til EU senere i år. SwingSmart kommer nærmere sommeren og til EU mot slutten av året. Veiledende pris er $149 og $299. Appen til SwingSmart ser ut til å være litt enklere og penere enn Swingbyte, men jeg tror jeg kommer til å satse på en Swingbyte. Håper den dukker opp på ebay så snart den er lansert :)

Hva syns dere? Blir det for mye info og kun verdifullt hvis man trener systematisk med en pro?


Instagram @christianfuru
g0bben
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 120
Joined: 01 Mar 2012, 07:45
Hcp: 22,4
Hjemmeklubb: Grimstad GK
Location: Grimstad

Re: SwingSmart og Swingbyte

Post by g0bben »

Data, info og statistikk er GØY. i alle fall i mine øyne.
men jeg tror nok at man må ha hjelp av en pro for å ha nytte av dette, og jeg tror og at pro'en bør kjenne til hva det er og hvordan det fungerer før man stikker til en pro med dette.
Om jeg skal ha en... tja... jeg får vente å se hva du skriver om den på bloggen min før jeg bestemmer meg :)
Grimstad Golfklubb

Jern: Callaway Diablo Edge
Wedges: Callaway
Putter: Ping B20
Driver: Callaway Diablo Octane 11,5
Driver: Tylormade R1

HCP 2014: 22,0 -> 22,4
HCP 2013: 24,3 -> 22,0
HCP 2012: 23,7 -> 24,3
HCP 2011: 31.8 -> 23,7
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: SwingSmart og Swingbyte

Post by Golffreak »

Damn, nå som jeg trodde jeg hadde gadgetene jeg trengte så kommer dette... Hm, må si at det frister. Klart, man må vite hva man skal se etter og bruke dataene til ellers så blir det bare en show-off på rangen :). Jeg har likevel mest tro på å jobbe med pro og videoanalyse da det tross alt er kroppsbevegelsene som styrer hvordan kølla oppfører seg.. Kostis kan gjerne si at ballen kun bryr seg om kølla, men vanskelig å svinge (stabilt) hvis alle kroppsbevegelsene er helt ute og kjører. Videoanalyse app + Swingsmart blir jo den ultimate show-offen på rangen til sommeren... :lol:

Noen som vet om en god holder man kan henge på bagen for Samsung GSII og/eller Tab 8,9 forresten? Tenkte jeg skulle bruke video og Prov1 appen jevnlig på rangen i sommer.
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: SwingSmart og Swingbyte

Post by furu »

Showoff ja. Det er mellomnavnet mitt :D
Instagram @christianfuru
Post Reply