Callaway Aqua Dry

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Vipera
Rookie
Rookie
Posts: 37
Joined: 13 Apr 2013, 16:31

Callaway Aqua Dry

Post by Vipera »

Noen som har erfaring med Callaway sine Aquadry modeller? Vurderer å skaffe meg en vanntett bag, da jeg ser at det kan ha sin fordel i dette landet :) Hvordan er den i forhold til f.eks Titleist Stadry?
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Callaway Aqua Dry

Post by sirandrew214 »

Jeg har begge, men som bærebag i titleist og trallebag i Callawayen. Er fornøyd med begge egentlig, og vanntett-messig er de nok ganske jevne, så jegtror det handler mest om hvilket design du ligger best, og om du har noen køller som passer bedre i en av de. :-)
aust
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 26 Jan 2012, 10:52
Hcp: 16

Re: Callaway Aqua Dry

Post by aust »

Har Callway Aquadry som bærebag. Er veldig fornøyd med vanntett bag nå som høsten kommer, men vær obs på at den nok er noe tyngre enn du ellers kan være vant med.
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Callaway Aqua Dry

Post by Pepper »

Jeg kjøpte nylig en Mizuno Aerolite WP, som er en lett og vanntett bærebag. Så langt er jeg veldig godt fornøyd selv om jeg har brukt den lite, det er datteren min som i praksis har overtatt den og hun er kjempefornøyd. Vi vurderer derfor å kjøpe en til slik at begge har en slik bag.
Vipera
Rookie
Rookie
Posts: 37
Joined: 13 Apr 2013, 16:31

Re: Callaway Aqua Dry

Post by Vipera »

Synes begge ser bra ut, har dog kun sett Callaway bagen på bilder. Begge har vel 6 roms topp? Tenker litt på vekten i forhold til den jeg har idag (som og er en Callaway bag) Ser de vanntette bagene veier noe mer som nevnt i tråden
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Callaway Aqua Dry

Post by Pepper »

Uten å ha sammenlignet vekten mellom Callaway og Mizuno så er Mizuno Aerolite WP er den letteste bagen både min datter og jeg har hatt, uten at det nødvendig sier all verden. Ingen av oss har gått for lettvekterne når vi har kjøpt bager.
Post Reply